Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin eilen illalla videon, kun tubettaja oli ostanut yli 400 euron arvosta niitä mysteeripaketteja Kampista, ihan kauheaa roskaa!

Vierailija
18.01.2026 |

Oli ehkä pari tuotetta, joita hän voisi käyttää, mutta toiseta puuttui elektroniikkalaitteen pakkaus, kaikki johdot ja kaapelit sekä käyttöohje, se oli vain muovipussiin nakattu. Toimivuutta ja turvallisuutta ei videolla testattu. 

Todella paljon kaikenlaista omituista krääsää ja sälää paljastui paketeista, ei todellakaan käytetyn rahasumman arvoista. Epäilen, että osa on Kiinan krääsätehtaiden ylijäämää ja osa asiakaspalautuksia. Yksi tuote oli ihan selvästi rikkonainen. 

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IL jutussa sanottiin että elektroniikassa oli ce merkintä, mutta olikohan se kuitenkin China export merkintä? Siitä ei ollut kuvaa. 

Kiinan kaupat ovat jääneet kiinni näiden laatuleimojen ja sertifikaattien feikkaamisesta jo aiemmin. 

Vierailija
22/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

400e! Jotenkin sen vielä ehkä ymmärrän jos joku nyt haluaa kiksit ja kokeilee jotain vitosen pakettia, mutta sadoilla euroilla ihan vaan rojua..? Noihan on temukrääsää? Ja mitä myrkkyjä, näin että joku oli pyjamaa suunnittelemassa noista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.jalonom.com/shop/category/kulta-1

Mä olen tilaillut tuolta kultaharkkoja mutta en ole aina viitsinyt hakea niitä postista. Tuskin lähettäjäkään niitä suostuu ottamaan takaisin. 

Vierailija
24/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.jalonom.com/shop/category/kulta-1

Mä olen tilaillut tuolta kultaharkkoja mutta en ole aina viitsinyt hakea niitä postista. Tuskin lähettäjäkään niitä suostuu ottamaan takaisin. 

Varmasti on oikeaa kultaa eikä vain kullitettua. 

Vierailija
25/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva varmaan mitään arvokasta edes ostaa netistä. 

Olin postilla töissä ja kyllä ihmiset tilailee monen tonnin tietokoneita ja puhelimia koko ajan

Vierailija
26/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku oikeasti että nuo on jotain kadonneita paketteja? Eihän tuo ole kuin temun uusi niksi myydä roskaa moninkertaisella hinnalla. Naamioitu vaan jonkun muun maalaiseksi yritykseksi. Tai jos onkin joku muu kuin temu niin ostavat konttikaupalla kaikkea sälää joka muuten ei käy missään kaupaksi ja keksivät tarinan kadonneista paketeista. Maailma hukkuu roskaan ja jotenkin ne pitää yrittää muuttaa rahaksi.

Vierailija
27/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IL jutussa sanottiin että elektroniikassa oli ce merkintä, mutta olikohan se kuitenkin China export merkintä? Siitä ei ollut kuvaa. 

Kiinan kaupat ovat jääneet kiinni näiden laatuleimojen ja sertifikaattien feikkaamisesta jo aiemmin. 

No toi onkin vähän hankala kun tuo on oma merkkinsä, ei siis suoranaisesti mikään feikki ce tai sertifikaatti, mutta tavallinen kuluttaja saattaa helposti luulla että on ce merkintä ja turvalliseksi todettu. Tietystihän tuolla johdetaan harhaan, mutta se ei ole silti merkinnän väärennös. 

Vierailija
28/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TikTok -> nuoret naiset ja Nico-> PAKKO saaha😱

Tämä

Vierailija
29/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se vaadi kuin tarran liimaamista tuotteeseen. Isompiakin asioita feikattu Kiinassa. 

Vierailija
30/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

400e! Jotenkin sen vielä ehkä ymmärrän jos joku nyt haluaa kiksit ja kokeilee jotain vitosen pakettia, mutta sadoilla euroilla ihan vaan rojua..? Noihan on temukrääsää? Ja mitä myrkkyjä, näin että joku oli pyjamaa suunnittelemassa noista. 

Kyseinen tubettaja osti ja teki videon jolla varmasti saa paljon katselukertoja ja tienaa sen rahan moninkertaisesti takaisin.

Vierailija
31/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin postilla töissä ja kyllä ihmiset tilailee monen tonnin tietokoneita ja puhelimia koko ajan

No ehkä hölmöt ihmiset. Itse en uskaltaisi, koska tosi monta kertaa kun jotain on tullut tilattua, ihan siis Suomen postin kautta ja suomalaisesta kaupasta, niin paketti on tullut tohjona perille. Kerran Posti sai jopa tilaamani tammilevyn hajalle, vaikka se on todella lujaa massiivipuuta. Sen pahvipakkaus oli rikottu ja levykin myös. Ikinä en tilaisi mitään särkyvää ja arvokasta toimituksella. 

Vierailija
32/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne monen tonnin tietokoneet ja puhelimet joko haetaan postista tai palautuvat lähettäjälle. Tuskin niitä millään kilohinnalla myydään.

Vierailija
33/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mitään uutta.

Tyhmiltä rahat pois ja sillä sipuli.

Vierailija
34/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Tatskatut 18-30-v akat. 

Vierailija
35/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pettynyt että moni ns vaikuttaja osti noita mm Mari prinsessa ja myöhemmin sitten sanoi ettei tiennyt nyyh nyyh että on kiinakrääsää. 

Vierailija
36/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen tubettaja osti ja teki videon jolla varmasti saa paljon katselukertoja ja tienaa sen rahan moninkertaisesti takaisin.

TikTok maksaa 40 snt per 1000 katsojaa. Tajuatko miten paljon tarvitaan 400 euroon?

Vierailija
37/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne monen tonnin tietokoneet ja puhelimet joko haetaan postista tai palautuvat lähettäjälle. Tuskin niitä millään kilohinnalla myydään.

Tämä.

Tajutkaa nyt hyvät ihmiset ettei mitään tonnin iphoneja ja läppäreitä jää jonnekkin vaan noutamatta tai että ne jätetään palauttamatta.

Ainoastaa muutaman euron roskalle käy niin.

Vierailija
38/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pettynyt että moni ns vaikuttaja osti noita mm Mari prinsessa ja myöhemmin sitten sanoi ettei tiennyt nyyh nyyh että on kiinakrääsää. 

Ai petyit fanituksen kohteesi onttouteen? Nyyh. 

Vierailija
39/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä paketteja Kampissa jonottaa se osa suomalaisista, jotka eivät ole penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
40/80 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aihetta, johon ei saisi naisvihaa jotenkin ympättyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä