En tajua yhtään tätä raivoa Olavi Uusivirtaa kohtaan!
Varsinkin kun asiaan liittyvät eivät yhtään pahoittaneet mieltään. Miksi ulkopuolisten siis taas piti pahoittaa mielensä?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Uusivirta, vaikka vielä nuorehko onkin, ei ole vielä tajunnut ettei kaikkia noin vain lääpitä. Se, että jonkun entisen pm:n korva suussa tanssikin ei tarkoita sitä että kaikki haluaisivat samanlaista kohtelua.
Vai olisiko vain niin että huumorintaju on hukassa suurimmalta osalta ihmisiä?
Lisäksi on saatanan noloa kuvitella koko ajan itsestänsä liikoja kuten nytkin huomata saattaa. Jos kuvittelee koko ajan että kaikki haluavat minua ja kuvittelee että kaikki ovat lääppimässä, on päässä oltava pahasti vikaa. Suurin osa naisista on aivan saatanasti rumempia mitä kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Kysymättä ei kosketa. Eikös niin ole saarnattu piireissä, missä Uusivirtakin hengailee?
Kaikki nuo lääppijät ja rattarit hyörii tiukimpien woke-tiukkanutturoiden liepeillä.
Vai onko tämä kaikki vain jokin tuotettu teatteri ihan niinkuin siinä yhdessä leffassa missä kaikki oli lavastettua, ainoastaan päähenkilö oli asiasta autuaan tietämätön?
Tästäkin tulee välillä kummallisia viboja että miten tuo jatkuva toistuva toikkaroijat ja hyvepoliisit- draama on ihan luonnollisesti mahdollista. Hyvin usein esiintyvien alojen ihmisiä vieläpä.
Kysymättä saa koskea jos kohteella ei ole mitään koskemista vastaan. Pitää osata lukea naisia kuten Olavikin osasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymättä ei kosketa. Eikös niin ole saarnattu piireissä, missä Uusivirtakin hengailee?
Eipä tehnyt mitään kysymättä kun oli sovittu tåmä koreografia.
Hevonpaskaa, mitään ei ollut sovittu ko henkilöiden kanssa.
Tuolla maailmalla ei kevyt viaton koskettelu ole hirveä väkivallan ja loukkauksen osoitus muutenkaan. Tässä keississä se oli vain osa showta, hän ehkä halusi tulla jalustalta varsinaisten tähtien pariin. En nähnyt videota, mutta tuskin se oli mitään ällöä ja sopimatonta lähentelyä? Seuraavaksi teen rikosilmoituksen, jos joku istuu viereen tyhjälle istuimelle koska se loukkaa yksityisyyden tarvettani 😁.
Se on näitä Sannan kavereita jotka luulevat Marinin ystävyyden nostavan lainsäädännön yläpuolelle
Onko tää Olavi ollut koskaan töissä?
Olavi on upea artisti ja aina läsnä yleisönsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen tarvitse.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt Olavi Uusivirtaa!
Vierailija kirjoitti:
Iloa, valoa ja Olavin kalua...
-SM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen tarvitse.
Ei se mitään osaa.
Tyyppi on vain uusi Olavi Virta, ja silti vaan mollataan.
On niin helppoo olla Olavi Uusivirta fani 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vähän naisia kosketteli niin kauhea haloo!
Mitä ihmettä siellä Suomessa tapahtuu? Eikö naisia saa enää edes kosketella? Voi hyvänen aika, kun naiset on luotu kosketeltaviksi ja puristeltaviksi. Ennen se oli ihan normaalia ja naiset.baarissa tanssilattialla saattoivat ihan itse työntää peppuaan mun kovettunutta etumusta vasten saadakseen kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusivirta, vaikka vielä nuorehko onkin, ei ole vielä tajunnut ettei kaikkia noin vain lääpitä. Se, että jonkun entisen pm:n korva suussa tanssikin ei tarkoita sitä että kaikki haluaisivat samanlaista kohtelua.
Kuvittelee voivansa lääppiä ketä huvittaa.
Ihmettelen Uusivirran suosiota naisten keskuudessa. Itselleni tuo mielikuvan niljakkuudesta.
Ovat transnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kerran hällä on tapana aina esiintyessään lähestyä kuulijoita niin miksi hän nyt olisi toiminut toisin. Se on hänen toimintatapansa.
Jos tää on perusteluna, niin ihan kivasti kaikki lapsia lähestyvät voi perustella tekoaan samoin: tää on mun toimintatapa.
Oletteko sitä mieltä että jokainen kosketus on poliisiasia?