Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin 09.00 lidlissä ja edessäni oli kaksi ihmistä jotka todennäköisesti ei tuntenut toisiaan

Vierailija
18.01.2026 |

Molemmilla kopalliset kaljaa. Sunnuntaina. Kello 09.04 tai vastaavaa. Jotenkin jännää ajatella kuinka erilaista elämää ihmiset oikeasti elävät ihan parin kilometrinkin säteellä.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut on tosi pahaa

Vierailija
102/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida itse ap olla sinut tuon kaljan juomisesi kanssa vai mitä? Yrität peitellä ja häpeät kaljaostoksiasi kirjoittamalla miten ne MUUT osti kaljaa, vaikka itsekin ostit.

Mutta ne olivat nautiskeluoluita, ei halvinta kuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja on hyvää, ihmekös tuo

Ihmisillä on outoja makumieltymyksiä. Minä en tiedä mitään hirveämmän makuista litkua kuin kalja.

Vierailija
104/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin se toinen, se toinen oli naapuri joka ei ollut minua tuntevinaan.

Ja minä olin se joka laitoin teidät hakemaan minulle kaljaa.

Vierailija
105/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyin suuresti! Keräilin ostoksia kärrryyn ja tuntematon mies tuli viereen ja  hokemaan " kalaa valittiin, hyvä hyvä" Siis se on totta, että kyylätään ihmisten ostoksia🤬

Pieni poika tuli kerran viereeni ja katsoi koriini, totesi: sinä et ostanut ollenkaan lihapullia😅

Vierailija
106/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyin suuresti! Keräilin ostoksia kärrryyn ja tuntematon mies tuli viereen ja  hokemaan " kalaa valittiin, hyvä hyvä" Siis se on totta, että kyylätään ihmisten ostoksia🤬

Pieni poika tuli kerran viereeni ja katsoi koriini, totesi: sinä et ostanut ollenkaan lihapullia😅

MITÄ VITTUA SE POIKA TULI JA KYYLÄSI, KAI LÖIT SITÄ, EI HIMPSKATTI SENTÄÄN KUINKA TÖRKEÄÄ!!!!!!!!!!!!

Vierailija
107/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti jaksaa kiinnostua edellä olevan ostoksista? 

Pitäähän ne tietää. Varsinkin ne kaljat. Ei niitä saa ostaa, ne on kaupassa vain katselemista varten.

Vierailija
108/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄ VITTUA SE POIKA TULI JA KYYLÄSI, KAI LÖIT SITÄ, EI HIMPSKATTI SENTÄÄN KUINKA TÖRKEÄÄ!!!!!!!!!!!!

Äitinsä Varmaan opettanut, omaa sitten aikuisena kunnon tavat. Pojasta saattaa tulla kassahenkilö joka pitää listaa ihmiste  ostoksista,  varsinkin kaljasta. Ja kaikesta lihottavasta mätöstä🤣🤣

Vierailija
109/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö oliko hänen lempiruokaansa lihapullat? Ihana pieni poika.

Vierailija
110/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt vasta tapasit kello 9 asiakkaita. Entäs jos kurvaat kaupan pihalle ja katsot kello 8.50 asiakkaita.

Mielellään käy ennen ysiä tai vasta puol kympin jälkeen. Välillä teki mieli poliisit soittaa puhalluttamaan. Kun omilla autoilla tulivat. Tosin ainakin yks niistä joi talon, auton ja perheen. Et ei tarvi sitä pohtia soittaako vai ei.

Vierailija
111/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Lidli aukee sunnuntaina kymmeneltä 😁

Ei kaikkialla!!! Terveisiä Hämeenlinnasta!

Vierailija
112/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin just äsken kaupasta alkoholia.

Nyt kun aloittaa juomisen, on aamulla työkunnossa.

Kun on nolife, nofriends, nopartner ja nohappy, niin viina antaa edes tilapäistä iloa.

Kallis ja lyhytaikainen ilo, mutta ilo kuitenkin.

Sama. Paitsi et juon toisen yksinäisen kanssa johon törmäsin meidän kerrostalon pihalla kun oli siihen kaatunut jäisellä kelillä.

Vierailija
113/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaussarjat krapulaan.

Vierailija
114/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten erilaista elämää? Mikä on samanlaista elämää? Olen joskus Alkossa maanantaina klo 9.01 ostamassa 2 dl viiniä risottoon. Tai pullon viiniä seuraavaksi viikonlopuksi.  Mitä se kertoo minusta, olenko erilainen vai samanlainen? Mihin aikaan samanlainen ostaa olutta Lidlistä?

Vierailija
115/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö oliko hänen lempiruokaansa lihapullat? Ihana pieni poika.

Se tapaus oli minulle kyllä suloisuuden huippu🥰

Vierailija
116/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on vakava sairaus ja sitä potee moni.

Pitäisi puhua enemmälti aiheesta.

Myös muut ostavat kaljaa. Kaljan ostoajalla ja alkoholismilla ei ole yhteyttä.

Kyllä ostaa valmiiksi esimerkiksi tulevia juhlia varten. Laillista touhua niin mikäpä siinä ostaa mitä tahtoo.

Ne alkoholit jotka haetaan aamulla heti 9 ja illalla just ennen 21...viittiikö joku sanoa että ne haetaan juhliin.

Ne haetaan ongelmaan.

Ei kaikki juo just heti sitä kaljaa mikä ostetaan kaupasta, eikä muutakaan Alkoa. Sitä saatetaan kauppareissulla ostaa ihan vaan kotiin ja juodaan sitten kun  juodaan.

Vierailija
117/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti jaksaa kiinnostua edellä olevan ostoksista? 

Ne, joilla ei omassa elämässä ole tarpeeksi häppeninkiä ehtivät funtsia kaikenlaista turhaa. Kateellisena.

Kateellinen jonkun alkoholiongelmasta? No jos nyt ei kuitenkaan.

Tässä oli kyse muistakin ostoksista. Jotkut vaan kyttää toisten ostoskoreja. 

Vierailija
118/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NII ONKII! KAIKKI HAKEMAAN BISSEÄ, NAM...

Vierailija
119/119 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NII ONKII! KAIKKI HAKEMAAN BISSEÄ, NAM...

Jup, nyt maistuis iltapäivä olut, yks tumma Saku öööl, okei ollaan rehellisiä, kaks, mut sit ei enempää! Eihän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan