Olen 50 kg nainen, onko kysyttävää?
Olen aina ollut hoikka ja ihannepainossa. Onko teillä kysyttävää ruokavaliostani tai muuten elämäntyylistäni?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin, ei mulla muuta.
Ei tarvitse lisätä tätä "ei mulla muuta". Pelkkä piste riittää.
Sulla on varmaan ap mielekäs elämä. Eli sulla on hyvä ammatti, työ ja perhe tai mies. Eikö näin olekin?
Ikä tulee ensimmäisenä mieleen, että mikä se on, on eri asia olla 20v ja 50kg kuin 40v ja 50kg, aloituksessa toki luki "olen aina ollut..." mutta tuo "aina" on hyvin tulkinnanvarainen?
Vierailija kirjoitti:
Ikä tulee ensimmäisenä mieleen, että mikä se on, on eri asia olla 20v ja 50kg kuin 40v ja 50kg, aloituksessa toki luki "olen aina ollut..." mutta tuo "aina" on hyvin tulkinnanvarainen?
ja iän lisäksi pituus, sekin on vähän eri, onko 153cm ja lihava 50kg vai 178cm ja hoikka 50kg.
Olet varmaan seksikäs ja harrastat seksiä usein?
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan seksikäs ja harrastat seksiä usein?
Homo-seksiä taloyhtiön pesulahuoneessa koska olen oikeasti mies, leikin täällä naista.
ap
Onko 50 kg paino suurin tai ainut saavutuksesi?
En tosin väheksy, kyllä se voi vaatia vaikka miten kovaa työtä ja kieltäytymistä. Treeniohjelmaasi tai ruokavaliotasi sinun ei kannata tässä ryhtyä kertomaan, sellainen on melko tylsää luettavaa.
Mutta hyvää jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja iän lisäksi pituus, sekin on vähän eri, onko 153cm ja lihava 50kg vai 178cm ja hoikka 50kg.
178 pitäisi olla 58.
BMI?