Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka tykkäätte deittisovelluksissa kaukana asuvista naisista

Vierailija
18.01.2026 |

Oletteko valmiit muuttamaan naisen kotipaikkakunnalle, vai ajatteletteko, että nainen voisi muuttaa teidän luoksenne? Vai onko noissa kyse siitä, että haette sellaista suhdetta, jossa nähdään kerran, pari kuukaudessa seksin merkeissä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa, mitä kaksi sinulle täysin vierasta ihmistä sopivat keskenään?

Ei kiinnostakaan, vaan kiinnostaa, mitä miettivät miehet, jotka toimivat noin (tykkäävät deittisovelluksissa naisista, jotka asuvat kaukana). Näitä tykkäyksiä nimittäin tulee omaan deittiprofiiliini koko ajan. 

Pitääkö kirjoittaa tavuviivoilla?

He tie-tä-vät, et-tä on o-ole-mas-sa kul-ku-neu-vo-ja.

Vierailija
22/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he etsivät rakkautta eivätkä he ajattele että sen pitäisi löytyä naapurista. 

Ehkäpä näin, mutta kumman osapuolen pitäisi heidän mielestään muuttaa?

Miksi ihmeessä jonkun pitäisi muuttaa? Rakkaus ei tarkoita yhteistä asuntoa.

Eri

akat on parisuhekulttilaisia, kaikki tai ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he etsivät rakkautta eivätkä he ajattele että sen pitäisi löytyä naapurista. 

Eri

Ei niin, mutta samalla paikkakunnalla asuen jopa seurustelu ja eri asunnoissa asuminen on huomattavasti helpompaa. Jos välimatkaa on paljon, pystyy näkemään harvemmin, ja silloin tapaaminen aina tarkoittaa jotain viikonloppureissua. Kyllä se aika hankalaa ja pitemmän päälle raskastakin on. Aika usein ihmiset jaksavat olla etäsuhteessa vain, kun tietävät se olevan väliaikainen tilanne ja lopulta haluavat kuitenkin asua samalla paikkakunnalla. Moni kyllä haluaa lopulta muuttaa yhteenkin, mutta se ei toki ole välttämätöntä.

Vierailija
24/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa, mitä kaksi sinulle täysin vierasta ihmistä sopivat keskenään?

Ei kiinnostakaan, vaan kiinnostaa, mitä miettivät miehet, jotka toimivat noin (tykkäävät deittisovelluksissa naisista, jotka asuvat kaukana). Näitä tykkäyksiä nimittäin tulee omaan deittiprofiiliini koko ajan. 

Tykkäävät MYÖS kaukana asuvista. Hakusäde laajalle ja kaikki kivan oloiset naiset on mahdollisia tutustumisen kohteita.

Deittailu on miehen näkökulmasta numeropeliä. Lähtökohtaisesti erittäin harva nainen antaa mitään vastakaikua deittipalveluissa. Ehkä yksi sadasta hyvällä tuurilla? Pitää siis lähestyä lukemattomia naisia jos haluaa treffeille päästä.

Vierailija
25/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ei niin, mutta samalla paikkakunnalla asuen jopa seurustelu ja eri asunnoissa asuminen on huomattavasti helpompaa. Jos välimatkaa on paljon, pystyy näkemään harvemmin, ja silloin tapaaminen aina tarkoittaa jotain viikonloppureissua. Kyllä se aika hankalaa ja pitemmän päälle raskastakin on. Aika usein ihmiset jaksavat olla etäsuhteessa vain, kun tietävät se olevan väliaikainen tilanne ja lopulta haluavat kuitenkin asua samalla paikkakunnalla. Moni kyllä haluaa lo

Mitä hiton väliä sillä on, mitä "moni" sinun mielestäsi "yleensä" haluaa?

Mitäs jos vaan antaisit ihmisten ihan itse päättää, mitä he haluavat?

Vierailija
26/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vaihtoehto on neuvoteltavissa, mutta töissä joutuisin käymään täällä kotikaupungissani.

-Tj

Harva on koko elämäänsa yhdessä ja samassa työpaikassa. Sitä paitsi kyllä minä arvottaisin parisuhteen aika paljon tärkeämmäksi kuin mikään työ.

Jos pitäisi nyt heti valita puolison ja työpaikan välillä niin silmää räpäyttämättä hylkäisin työpaikkani. Olisi maailman helpoin päätös.

Puhutko nyt tilanteessa, jossa sinulla on jo se puoliso? Vai tilanteesta, jossa vasta etsit kumppania? En ainakaan itse olisi valmis lähtemään deittailemaan ja tapailemaan kaukana asuvaa miestä tietäen, että jos juttu syvenee suhteeksi, se tarkoittaisi minulle joko työttömyyttä tai nykyisen kiinnostavan (luovan) työn jättämistä ja esimerkiksi ankean suorittavan duunarityön valitsemista. Kaikkia ammatteja ei voi harjoittaa kaikilla paikkakunnilla. Ja etenkin sitten kun ikää tulee, voi olla vaikea saada uutta työtä. Tottakai läheiset ihmiset ovat aina tärkeämpiä kuin työ, mutta ei ole mitään järkeä lähteä etsimään siitä läheisiä, tässä tapauksessa kumppania sellaisin speksein, että se tarkoittaa itselle vaan kaikesta luopumista.

Vierailija
27/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kaukana asuva? Eihän vaikka 100 km moottoritietä ole ajallisesti kaukana.  Monet ajaa päivittäin pidempiäkin matkoja töihin ja takaisin.

Vierailija
28/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti etsivät vain teksti/puhelinseksiseuraa. 

Liveseuraa etsivät lähes aina odottavat naisen muuttavan. 

Näin kokemuksesta. 

Vierailija
29/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vaihtoehto on neuvoteltavissa, mutta töissä joutuisin käymään täällä kotikaupungissani.

-Tj

Harva on koko elämäänsa yhdessä ja samassa työpaikassa. Sitä paitsi kyllä minä arvottaisin parisuhteen aika paljon tärkeämmäksi kuin mikään työ.

Jos pitäisi nyt heti valita puolison ja työpaikan välillä niin silmää räpäyttämättä hylkäisin työpaikkani. Olisi maailman helpoin päätös.

Puhutko nyt tilanteessa, jossa sinulla on jo se puoliso? Vai tilanteesta, jossa vasta etsit kumppania? En ainakaan itse olisi valmis lähtemään deittailemaan ja tapailemaan kaukana asuvaa miestä tietäen, että jos juttu syvenee suhteeksi, se tarkoittaisi minulle joko työttömyyttä tai nykyisen kiinnostavan (luovan) työn jättämistä ja esimerkiksi ankean suorittavan duunarityön valitsem

Minulla on jo puoliso. Mutta aikoinaan hän oli tuntematon joka asui kaukana Rovaniemellä ja minä täällä Helsingin seudulla.

Vierailija
30/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä heitä joiden mielestä matka on mikään este ja kumppania voi etsiä vain samalta paikkakunnalta. Sitten itketään kun ei löydy. 

Jos rakastuu, voi muuttaa. 

Kysymys kuuluikin, että KUMPI muuttaa. Vähän vaikuttaa siltä, että aika moni mies ajattelee, että nainen voisi olla se muuttava osapuoli.

Ja tottakai matka on monellekin este. Este voi olla taloudellinen, työhön tai omiin läheisiin liittyvä, ja jatkuva matkustaminen on väsyttävääkin. Aina ei todellakaan voi muuttaa. Jos ihmisellä on vaikka lapsia, jotka asuvat vuoroviikoin molempien vanhempien luona ja joilla on koulunsa ja kaverinsa, ei todellakaan noin vaan muuteta uuden kumppanin takia. Lapsia ei myöskään noin vaan jätetä ajatuksella "rakastuin, joten muutan pois". Ja ei, noin vaan ei voi päättää, että lapsetkin muuttavat.

Siksi sitä rakkautta etsitään lähialueelta. Kummankaan ei tarvitse romuttaa omaa elämäänsä eikä tule ikävää asetelmaa, että toinen joutuu jättämään kaiken toisen takia, jonka elämä painaa jostain syystä vaakakupissa enemmän.

Vierailija
31/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Tj

Noin minäkin duunarina tekisin, etsisin uudelta paikkakunnalta työn, mutta tilanteessaani vähän eri juttu kuin että olisi pelkästä työpaikasta olisi kyse. Kymmenien vuosien aikana hankittujen bisneksien siirtäminen uuteen kaupunkiin on niin haastavaa, että siihen en lähde. Joten olen avoimin mielin ja valmis keskustelemaan deitin kanssa tulevaisuuden järjestelyistä sekä mahdollisuuksista. 

-Tj

Vierailija
32/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kaukana asuva? Eihän vaikka 100 km moottoritietä ole ajallisesti kaukana.  Monet ajaa päivittäin pidempiäkin matkoja töihin ja takaisin.

En muista tiedä, mutta itselleni kaukana asuva tarkoittaisi sellaista, jonka tapaamiseen ei voi käyttää HSL:n julkista liikennettä. Melko iso alue tämäkin silti.

Vierailija
33/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Tj

Noin minäkin duunarina tekisin, etsisin uudelta paikkakunnalta työn, mutta tilanteessaani vähän eri juttu kuin että olisi pelkästä työpaikasta olisi kyse. Kymmenien vuosien aikana hankittujen bisneksien siirtäminen uuteen kaupunkiin on niin haastavaa, että siihen en lähde. Joten olen avoimin mielin ja valmis keskustelemaan deitin kanssa tulevaisuuden järjestelyistä sekä mahdollisuuksista. 

Etsitkö kuitenkin seuraa kauempaa ja odotat toisen osapuolen muuttavan, eli pidätkö hänen työtään ja uraansa (ja koko muuta elämäänsä) vähäpätöisempänä, joka painaa vaakakupissa vähemmän kuin sinun tj-työsi? Vai etsitkö seuraa vain samalta paikkakunnalta, koska tiedät, että sinulle muutto ei kuitenkaan olisi vaihtoehto? (ja jos olet nyt suhteessa, niin vastaa sitten, kuinka teit sinkkuna tai tekisit, jos olisit sinkku.)

Itse swaippaan kaikki tj:t yms vasemmalle, koska ennakkoluuloni on, että ovat joustamattomia ja odottavat toisen osapuolen vaan sopeutuvan kaikkeen, mitä he haluavat. En tiedä, olenko väärässä, mutta en jaksa ottaa selvääkään.

Vierailija
34/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä nyt muutama vuosi aikaa ennen kuin tarvitsee kenenkään muuttaa minnekään. Sinä aikana voi työtilanteet ym. muuttua muutenkin ja voidaan päätyä asumaan jossain ihan muualla kuin seurustelun alkaessa kumpikaan osapuoli asui.

Vierailija
35/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä nyt muutama vuosi aikaa ennen kuin tarvitsee kenenkään muuttaa minnekään. Sinä aikana voi työtilanteet ym. muuttua muutenkin ja voidaan päätyä asumaan jossain ihan muualla kuin seurustelun alkaessa kumpikaan osapuoli asui.

Ei ole kyllä normaalisti aikuisen elämä noin muuttuvaista, että saattaa löytää työn takia itsensä "ihan mistä tahansa". Eihän muuten kenelläkään voisi olla omistusasuntojakaan. Ja tosiaan eihän se työ edes ole ainoa asia, joka pitää ihmisen tietyllä paikkakunnalla.

Vierailija
36/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies ei ota vaimoa ja tyttöystävää samalta paikkakunnalta.

Tarkoitit varmaan, että ei ota tyttöystävää samalta paikkakunnalta kuin vaimo?

Vierailija
37/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen miettinyt jotain saman suuntaista. Kysyen, että kuinka kaukana olevaa naista uskaltautuisin lähestymään, jotta hänet saisin vakuuttuneeksi siitä, että olisin a) tosissani ja b) että en vaikuttaisi epätoivoiselta ja c) että minua ei kiinnosta vain seksisuhde.

Muuttaminen ja asettuminen toisen luokse on sitten ihan oma juttunsa. Olen eläessäni muuttanut useamman kerran ensin opintojen, myöhemmin jatko-opintojen kuin töiden perässä. Hyvin voisin muuttaa rakkaudenkin perässä mutta ensin pitäisi löytää  rakkaus e. hänet, jonka luokse.

Luulen tai itse asiassa olen melko varma, että yksi syy sinkkuuteni on se, että pariutuminen on tuntunut  lähes mahdottomalta kun itselläni on ollut huoli toimeentulosta ja töiden jatkumisesta mutta palava halu päästä töihin ja tekemään tehtäviä, joissa edes hieman pääsisin hyödyttämään opinnoissa hankkimaai osaamista ja tietämystä. Ja kun "oman alan" paikat on lähinnä pätkiä -(en eläessäni ole saanut toistauseksi voimassa olevaa virkaa tai työsuhdetta), niin en osaa pitää  yllättävänä, että olen pysynyt sinkkuna.

Toisaalta olen mm.  katsonut vaihtelebin mielialoin tosi-tv sarjaa 90 päivää ja miettinyt mihin kaikkeen sitä pitäisi olla valmis, jos vielä joskus haluan löytää ja kohdata sen yhden ja erityisen.....

Vierailija
38/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista tiedä, mutta itselleni kaukana asuva tarkoittaisi sellaista, jonka tapaamiseen ei voi käyttää HSL:n julkista liikennettä. Melko iso alue tämäkin silti.

Puolessa tunnissa ajaa Helsingistä HSL alueen ulkopuolelle.

Vierailija
39/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävät MYÖS kaukana asuvista. Hakusäde laajalle ja kaikki kivan oloiset naiset on mahdollisia tutustumisen kohteita.

Deittailu on miehen näkökulmasta numeropeliä. Lähtökohtaisesti erittäin harva nainen antaa mitään vastakaikua deittipalveluissa. Ehkä yksi sadasta hyvällä tuurilla? Pitää siis lähestyä lukemattomia naisia jos haluaa treffeille päästä.

Okei no ymmärrän sitten, jos tavoite on vain yhdet treffit. Kai sitä yhteen tapaamiseen jaksaa mennä vähän kauemmaskin.

Vierailija
40/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole riskiä, että joutuisi tapaamaan ketään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän