Pikaruoan hinnat riistäytyneet käsistä
Huh huh jo pelkkä tavallinen lastenhamppari/ateria yli 6 euroa!
Roskaa saa roskiksista ilmaiseksi, pikaruokapskaa kotiinkuljetuksella sisältäen vain yhden aterian yli 20 e!!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli hampurilaisateria tarjouksessa yhdeksän euroa. Ja toisessa paikassa kebab pitkään kuusi euroa. Kilpailu on kovaa, joten jos rahasta on tiukkaa, kannattaa vertailla hintoja.
Rahat tiukassa ja vertailee pikaruokien hintoja.
Ei ihme jos on rahat tiukassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä aika lopettaa käyttö.
Niin on. Hinnat ovat aivan naurettavat.
Myisitkö itse yrittäjänä ilman myyntivoittoa?
Kuinka paljon sitä voittoa täytyy saada?
Yrittämisellä on tarkoitus elää.
Hampurilaisateria voi maksa yli 10€. On liikaa. Sopiva olisi 6-8€.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan hyvä niin köyhemmillä ei ole varaa lihoa.
Halpa ruoka lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ööööh kuka syö nykyään hampurilaisia enää?
Ööh, jotkut tietyt ihmisjoukot?
Vierailija kirjoitti:
Hampurilaisateria voi maksa yli 10€. On liikaa. Sopiva olisi 6-8€.
Perusta hampurilaisravintola ja myy tuohon hintaan? Saisit paljon asiakkaita.
Hyvä, hinnat saa mun puolesta vielä triplaantua. Ilmeisesti luusereille ja köyhille roskaruoka ei ole koskaan liian kallista. Tekisitte kotona ruokanne, saatanan saastat.
No just käytiin hesessä ihan paikan päällä. 3 normaalia kana ateriaa, 3 pientä jäätelöä ja 3 kahvia/teetä, yhteensä 25,50. Ei nyt niin kallista. Joo, pientä kikkailua, kun oli kuponkeja ja kaikki ateriat erikseen maksettu, eli jokaiseen saa jäsenenä kaupan päälle kahvin ja jäätelön. Ehkä kerran kuussa käydään jossain syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Ööööh kuka syö nykyään hampurilaisia enää?
Bruce Springsteen
Kolmisen vuotta ja alkaa hampparimestat kadota. Ihmiset on alkaneet hakemaan lounaitaan kaupasta.
On hinnat nousseet. Lapsetkin siirtyivät kebabin ja pitsan pariin. Todeten hampparipaikat kalliiksi.
Jos sieltä ite kävin jotain ruokkiksella. Niin pieni kanahamppari ja kahvi. En niistä ranskiksista välitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 1,3M€:n omaisuus ja 6000€/kk palkka, eikä tulisi mieleenkään tilata pikaruokaa kotiin. Miksi aloittaja niin on tehnyt?
En tiedä. Vaikka minulla olisi 18 miljardin euron omaisuus, haluaisin siinäkin tilanteessa tilata ruokaa kotiinkuljetuksella. Söisin myös runsaasti lenkkimakkaraa.
Olen ratkaissut ongelman seuraavasti en osta pikaruokaa kun vain harvoin. Vältän myös eineksiin ja muita valmisruokia. Lihaa, kalaa, kanaa ja kasviksia. Laatikkoruokia ja patoja yms. Kiisseliä ja pannaria jälkiruaksi Teen kaikki ruuat itse. Rahaa säästyy huomattavasti. Vatsa kiittää. Suklaa ja sipsit pitäisi vielä jättää pois..
Viimeksi ostin tuplahampurilaisen melko suositusta pizzeria-grillistä. Hintahan on korkea ja hampurilainen vaatimaton ja mauton.
Ei maksa vaivaa. Tällaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, hinnat saa mun puolesta vielä triplaantua. Ilmeisesti luusereille ja köyhille roskaruoka ei ole koskaan liian kallista. Tekisitte kotona ruokanne, saatanan saastat.
Niin minä teenkin vuodet läpeensä kotiruokaa. Ostan ehkä kerran vuodessa tai parin vuoden välein hampurilaisen. Valitettavasti ne ovat olleet pettymyksiä. Pitsatkin ihan järkkyjä näillä seuduin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näyttää kuitenkin onnistuvan
olen lopettanut ostamisen. KFC:stä korkeintaan harvoin joku parin euron burger, mut se siinä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa aika moni suomalainen näyttää olevan rikas :D Sen verran lihavaa porukkaa näkee.
Nyt on hyvä syy opetella itse kokkaamaan täyttävää ja ravitsevaa kotiruokaa
Meidän perheen onni on, että osaan tehdä itse kaikki pikaruuat ja makkaraperunat ovat minun tekemänä parhaimmat kuin missään paikassa samoin hampurilaiset. Toki meitä on vain minä ja avio.