Jos ei halua ostaa verkkokaupasta
Niin miten löytää tietoa, kuka mitäkin myy lähialueella. Kun etsii tuotteen nimellä, niin tulee vain verkkokauppoja ensisijaisesti eikä hakutulosta pysty millään suodattamaan myymälöihin helposti.
Vai pystyykö, miten hakea?
Kommentit (19)
Kivijalkakaupassa maksat sitten extraa, mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Kivijalkakaupassa maksat sitten extraa, mikä järki?
En mä ainakaan ikinä osta vaatetta jota en ole sovittanut. Ei ne netissä olevat mitat vielä kerro miten vaate oikeasti istuu.
Niin joku vastasi jo puolestani. Mitä jos tarvitsee heti? Ja haluamme sovittaa kenkiä, vaatteita.
Ostaako joku todella kaiken tilaamalla verkkokaupoista?
Luultavasti sivulta löytyy kohta mistä voi katsoa myymäläsaatavuuden.
Kokeile esim. hakua : vaateliike helsinki
Jos etsit vaikkapa silinterihattua: vaateliike helsinki silinterihattu
Jos haluat varmistaa, onko jossain tietyssä kaupassa silinterihattua, etsi liikkeen verkkosivuilta yhteystiedot, ja soita tai lähetä sähköpostia.
Vierailija kirjoitti:
Miltä sivulta?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile esim. hakua : vaateliike helsinki
Jos etsit vaikkapa silinterihattua: vaateliike helsinki silinterihattu
Jos haluat varmistaa, onko jossain tietyssä kaupassa silinterihattua, etsi liikkeen verkkosivuilta yhteystiedot, ja soita tai lähetä sähköpostia.
Tuo paikkakunnan lisääminen haluun voisikin toimia.
Vierailija kirjoitti:
Niin joku vastasi jo puolestani. Mitä jos tarvitsee heti? Ja haluamme sovittaa kenkiä, vaatteita.
Ostaako joku todella kaiken tilaamalla verkkokaupoista?
Hyvin pitkälle kyllä! Ruuatkin haen cittarista valmiiksi keräiltynä, tilaisin kotiin, mutta asun liian kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä sivulta?
No sieltä verkkokaupan sivulta.
Vain jos sillä verkkokaupalla on kivijalkakauppa ja kivijalkakaupalla on kotisivut, missä tuotteet on esitelty. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vain jos sillä verkkokaupalla on kivijalkakauppa ja kivijalkakaupalla on kotisivut, missä tuotteet on esitelty. Muuten ei.
Useimmilla isoilla ketjuilla myymäläsaatavuuden voi tsekata. Pikkuputiikeilla ei.
Isoilla paikkakunnilla toimii melko hyvin. Pikkukylissä huonommin. Mutta eiköhän ap:kin lähde kaupoille johonkin isommalle paikkakunballe
Normaalit tavarat, mm. vaatteet, ostan kaupungin keskustan tai kauppakeskusten liikkeistä. Jos on joku erikoisempi hankinta, esim. silmälasit, menen optikkoliikkeeseen. Mikä on ap:n ongelma. Netistä en ole tilannut koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä sivulta?
Verkkokaupalla ei automaattisesti ole oikeaa myymälää. Osa verkkokaupoista toimii vain verkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä sivulta?
Niin, sitä vaan mietin, että tulee kova homma kun guugle listaa tohon 50verkkokauppaa, ja ensin pitää katsoa, onko siellä edes niitä kenkiä ja sitten vasta tuotesivulta näkisi onko niillä edes mitään myymälää tai toimipistettä ja onko siellä sitä tuotetta.
Olen tätä jonkin verran tehnytkin ja kyllä on vaivalloista.
Tulee väkisinkin mieleen, että ihmiset tilaavat vaan zalandosta. Ja minusta se on vielä jotenkin hirveän väärin ja lyhytnäköistä.
Ja ei se edes ole vastaus tässä, koska en voi nyt alkaa tilailemaan sovitukseen monia kenkiä, koska tarve asap.
Ostan netistä jotain joka 2 vuosi. Kaikki tarvittava löytyy. Mulla on puhelimessa lista tuotteista, mitä tulen tarvitsemaan. Jossain vaiheessa tulee jostain vastaan
Vierailija kirjoitti:
Normaalit tavarat, mm. vaatteet, ostan kaupungin keskustan tai kauppakeskusten liikkeistä. Jos on joku erikoisempi hankinta, esim. silmälasit, menen optikkoliikkeeseen. Mikä on ap:n ongelma. Netistä en ole tilannut koskaan mitään.
Kun en löydä teinille hyviä kenkiä. Hyviä. En tiedä kuka sellaisia myisi. On siinä aikuisten rajalla koon suhteen ja monista kaupoista ei löydy niin pientä kokoa. Lasten kengät taas on ihan naurettavia, vaikka koko olisi oikea. Tarroja, nauhavenykkeittä, vauvamaisia saappaita, kun pojalle pitäisi saada kunnolliset solmittavat varsikengät.
Ehkä jos on itse täydellinen keskivertokuluttaja, niin ei varmaan mitään haastetta olekaan. Meillä on jatkuvaa haastetta, koska yksi on liian pitkä ja kaikki ovat aika laatutietoisia ja järkeviä ja kaikki ulkoilevat. Ei juosta jossain tossuissa talvella autoon ja takaisin vaan ulos pitäisi päästä myös kävelemään ja puuhaamaan.
Olen huomannut, että monilta kenkäliikkeiltä puuttuu kokonaan lasten kengät. Jotkut Prismat ja muut taas on testattu ja laatu on niin ala-arvoista ja vielä ei niin hyvännäköistäkään, että turha vaiva.
On monia syitä ostaa verkkokaupasta. Mun bestis, olen siis mies ja bestis nainen ja keski-ikäisiä ollaan. Bestikseni on kaunis nainen, itsekin olen salaa häneen syvästi rakastunut. Bestiksellä on ex, joka kohteli häntä huonosti, valehteli ja petti. Bestis avautuu minulle, puhumme kaikista asioista. Bestis kertoi, ettei halua törmätä exäänsä sillä asuvat samalla paikkakunnalla. Bestikseni varmistaa, ettei näin tapahdu ostamalla verkkokaupasta ja käymällä vaateostoksilla eri kaupungeissa. Näin ei tarvitse mennä kaupungille. Ruokaostokset kauppakassi palveluista. Näin on varmistanut ettei kohtaa. Viisas nainen. On siis monia syitä käyttää verkkokauppa.
Vierailija kirjoitti:
On monia syitä ostaa verkkokaupasta. Mun bestis, olen siis mies ja bestis nainen ja keski-ikäisiä ollaan. Bestikseni on kaunis nainen, itsekin olen salaa häneen syvästi rakastunut. Bestiksellä on ex, joka kohteli häntä huonosti, valehteli ja petti. Bestis avautuu minulle, puhumme kaikista asioista. Bestis kertoi, ettei halua törmätä exäänsä sillä asuvat samalla paikkakunnalla. Bestikseni varmistaa, ettei näin tapahdu ostamalla verkkokaupasta ja käymällä vaateostoksilla eri kaupungeissa. Näin ei tarvitse mennä kaupungille. Ruokaostokset kauppakassi palveluista. Näin on varmistanut ettei kohtaa. Viisas nainen. On siis monia syitä käyttää verkkokauppa.
Hyvä pointti!
Mikä hakusana pitäisi lisätä hakuun?
Eihän kivijalka esimerkiksi tarkoita mitään pellolle pystytettyä myymälää?
Pääkaupunkiseutu kyseessä.