Mikä minussa on vikana, kun miehillä ei seiso kanssani?
Tosiaan ongelma otsikossa ja kaipaisinkin miehiltä vinkkiä mitä teen itse väärin.
Kun tapaan kiinnostavan miehen ja hänkin on selvästi kiinnostunut minusta. Kun on aika heittää vaatteet pois niin miehellä seisoo komeasti, mutta kun olisi aika päästä tosi toimiin on seisokki muisto vain.
Tilanne on turhauttava. Miehet itse sanovat että heitä jännittää, mutta ei kai kaikkia voi jännittää. Enkä oikein ymmärrä mikä siinä panemisessa niin jännää on. Ja ymmärränkin tilanteen jossa mies on tilanteessa ekaa kertaa. Mutta miehet joilla jo takana panemista jännittävät niin ettei siitä tule mitään.
En ole lihava ja näytän kyllä kiinnostukseni seksiin kun sen aika on.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan huonoja ED miehiä wanharouva Tyhjäpäällä, se kerää niitä kuin cacca kärpäsiä.
Voisitko jo häipyä harhoinesi. Vinkki: vain otettu lääke auttaa.
Nähtävästi et tee mitään, koska et kerro tekeväsi mitään. Mikä mahtaa olla tuo mystinen kiinnostuksen osoitus?
Milloin ja missä tavataan aloittaja? Kokeillaan seisooko minulla kanssasi?
Jos mies on alkulämmitelyjen jälkeen kulli pystyssä valmiina panemaan, ja naisella alkaa siinä vaiheessa omat manööverit, mahdollisesti jopa alapääpesulla käynti, naisen koira tuijottaa vierellä, ylipäätään joutuu keskitytään johonkin muuhun kuin seksiin, siinä turhautuu ja seisokki voi olla mennyttä. Miehen stondis on himoa, halua ja kiimaa, jota luulee naisellakin olevan, sitten kun huomaa naisen päässä pyörivänkin järkeviä asioita, lässähtää tunnelma. Viettien mukaan heittäytymistä vaan, kyllä se siitä.
Olet liian seksikäs heille, joten menee pupu pöksyyn?
Ovatko he olleet jotain melko kokemattomia kuitenkin, tai muuten ujoja naisten kanssa? Jos hyvännäköisenä naisena tapailet miehiä, joita ei usein onnista naisten kanssa, niin heitä saattaa jännittää enemmän. Kuinka nuoria he ovat?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on alkulämmitelyjen jälkeen kulli pystyssä valmiina panemaan, ja naisella alkaa siinä vaiheessa omat manööverit, mahdollisesti jopa alapääpesulla käynti, naisen koira tuijottaa vierellä, ylipäätään joutuu keskitytään johonkin muuhun kuin seksiin, siinä turhautuu ja seisokki voi olla mennyttä. Miehen stondis on himoa, halua ja kiimaa, jota luulee naisellakin olevan, sitten kun huomaa naisen päässä pyörivänkin järkeviä asioita, lässähtää tunnelma. Viettien mukaan heittäytymistä vaan, kyllä se siitä.
No nimen omaan kun on jo lämmitelty slapääpesut ym. hoidettu jo edeltävästi kuntoon. Itse odottaa miestä halukkaasti. Mutta silti tulos on lerpahdus. Ja kun koittaa kysyä asiasta ainoa vastaus on että jännittää. Eikä sitten muuta vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi et tee mitään, koska et kerro tekeväsi mitään. Mikä mahtaa olla tuo mystinen kiinnostuksen osoitus?
No ihan usean kerran tapailu. Jo aiempaa kiihkeää suutelua. Oletan et kiihkeys on molemmin puolista koska itse olen kostunut ja tunnen miehen seisokin housujen läpi. Eli sellainen mystinen kiinnostuksen osoitus 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, minulla naisenakin lopahtaa into kun jotkut miehet viivyttelevät sen aloittamisen kanssa, erityisesti jos he rikkovat vartalokontaktin ja lähtevät esim. kokonaan pois sängystä hakemaan jotain tms. Haluan, että tilanne etenee melko saumattomasti suutelemisesta kosketteluun ja siitä panemiseen, ettei tule sellaista kiusallista yksinäistä odottamista missään välissä. Kondomit jne on siis paras olla vieressä valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he olleet jotain melko kokemattomia kuitenkin, tai muuten ujoja naisten kanssa? Jos hyvännäköisenä naisena tapailet miehiä, joita ei usein onnista naisten kanssa, niin heitä saattaa jännittää enemmän. Kuinka nuoria he ovat?
No ihan aikouisia muehiä joilla ollut useita suhteita jo aiemmin.
No ei varmaan nainen ymmärrä mikä panemisessa niin jännää on kun itse voi tehdä sitä vaikka ei kiinnostaisi pätkääkään.
Mummu etsii vaan nyt nuorempia miehiä itselleen. Eihän meillä vanhoilla ukkeleilla seiso enää muuta kuin järki!
Et kerro ikää etkä BMI tä
Et myös kerro kuinka munan imemisestä siirryt ohjaamaan kullin pilluusi ratsain
Missä välissä tuossa lerpahtaa
Minä ihmettelen ellet ole lahna
Tuttu juttu. Oon todennut, että jos suutelee pitkään ja harrastaa esileikkiä, nuolee esim alapäätä kauan, niin se seisokki vain katoaa. Kenties miehen aivoissa tapahtuu jotain. Miehen pitää olla kunnolla kiihottunut.
Jos nainen makaa vain selällään eikä ulkonäöltään ole mikään erityisen houkutteleva (ylipainoa, riippuvat tissit, runsas karvoitus), Miehen on vaikea kiihottua.
Jos mies kiihottuu niin voimakkaasti , että ne touhutipat tirskuu ennen kuin on aloitettuaan, niin siitä voi seurata kiihottumisen heikkeneminen joksikin aikaa. Tosin tämä nyt ei kunnolla taida täsmätä aloituksen suhteen.
Mullakin kumppaneilla on seisokki jännittämisen takia lässähtänyt, mutta poikkeuksetta se on kyllä sieltä nousemaan saatu uudelleen eikä asiasta ole koskaan tehty numeroa. Itse olen peruskaunis ja fyysisesti hyvässä kunnossa.
N34
Vierailija kirjoitti:
Et kerro ikää etkä BMI tä
Et myös kerro kuinka munan imemisestä siirryt ohjaamaan kullin pilluusi ratsain
Missä välissä tuossa lerpahtaa
Minä ihmettelen ellet ole lahna
No olen myös tätä mieltä ettei pitäisi lerpahtaa mutta niin vain käy. Ja ei en ole lahna sängyssä. vyötärö on alle 80cm. Ja iästä jos puhutaan niin nyt olen 35. Mutta ongelma on ollut aina. Pari miestä osunut kohdalle joiden kanssa homma onnistunut
No kai se sit on vaan sitä jännitystä,mut jotenkin itse en vaan jaksa käsittää panemisen jännitystä jos ei ole kyseessä ihan eka kerta. Kun omasta mielestäni se eka kerta toisen kanssa on todellisuudessa se kerta millä ei ole oikein väliä miten se menee kunhan menee ja päästään eteenpäin. Itse haluan seksiä sellaisen kanssa johon mulla on jo jotain fiiliksiä eli rn puhu mistään yhdenillan jutuista.
Kysyt mitä teet väärin mutta vaikea vastata kun et oikeasti sitten kerro mitä sinä teet. Seisoohan niillä miehillä kanssasi jos kerran alussa on seisokki. Jotain tapahtuu sen ja yhdyntään alkamisen välillä. Mitä siinä tapahtuu?