Nainen, voisitko olla parisuhteessa jossa joudut tekemään kaiken työn?
Mies ei siis halua tai kykene ottamaan ohjia käsiinsä eikä vie asioita eteenpäin. Maskuliinisuus puuttuisi. Esim. olette menossa treffeille. Sinä joudut suunnittelemaan ja järjestämään kaiken.
Kommentit (5)
En. Aikuiselta voi ja pitää odottaa aikuisen vastuunkantoa. Unohda parisuhteet ja lakkaa jankuttamasta.
Minusta ei kuulosta isolta työltä valita treffipaikka. Vaikka olisi toisessa maassa niin Googlesta löytyy. Luulin että ap meinaa siivousta ja tiskaamista.
No en, mies siis makoilisi päivät sohvalla, minä kävisin töissä ja hoitaisin muunkin talouden. Miksi joku ylipäätään alkaisi tällaiseen. Kunnon vibra ja dildo ajaisivat saman asian, mutta niitä ei tarvitsisi ruokkia. Pesu käytön jälkeen riittää ja lisäksi ne eivät valtaa sohvaa vaan korkeintaan yöpöydän laatikon.
Olen jättänyt monta miestä jotka ei tehneet edes kotitöitä. Ja ne miehet hyvintoimeentulevia. Luulivat että saavat minusta kodinhoitajan. Minun mielestä asiat pitää tehdä puoliksi niin suhde toimii. Olen nyt seurustellut miehen kanssa joka on työtön. Paras mies jonka olen tavannut. Mies tekee kotityöt ja suunnittelee tekemistä. Olen minäkin aktiivinen ja suunnittelen kaikkea mutta mieheni esimerkiksi tiskaa heti kun ollaan ruokaa tehty ja syöty. Mieheni kyllä tekee asiat heti, mieheni päätti kerran myähään illalla että puretaan meidän vanha terassi ja rakennetaan uusi. Mieheni alkoi heti purkamaan sitä vaikka kello oli yhdeksän illalla ja se oli yhteen mennessä purettu.
Jos mies on tapailuvaiheessa tuollainen lapamato, niin hän ei siitä kummene. Ei jatkoon.