Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peitätkö tatskat työpaikkahaastatteluun mennessä mahdollisuuksien mukaan? Oletko huomannut että tatskat estää työllistymistä?

Vierailija
17.01.2026 |

Miten on

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syytä eikä tarvetta peittää, työpaikan saaminen on aina ollut kiinni ihan muista asioista. Eihän sellaista työnantajaa voisi ottaa vakavasti, joka jättää osaavan asiantuntijan palkkaamatta jonkun tatuoinnin vuoksi.

Tämähän se on - asiantuntija-aloilla (pl. nyt oikeustiede) työnantajaa ei kiinnosta pätkän vertaa työntekijän ulkonäkö vaan se osaaminen mitä työpaikalle voi tuoda. 

Vierailija
42/44 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tatuointeja 30 vuotta, eivätkä ne ole estäneet työllistymistäni.

Ei ne varmasti haittaa paskahommien saantia.

Olen kirjantekijä. Sinun mielestäsi se tietenkin on paskahommaa, mutta tällä työllä olen elättänyt itseni ja perheeni, ja nyt saan taiteilijaeläkettä. Sorit siitä.

Jatkan vielä tästä. Minun alallani ei ole työhaastatteluja. Vain aloittelijoiden on lähetettävä työnäytteitä, ja aseman vakiinnuttua työt hoidetaan sähköisesti. Vapaan taiteilijan ulkomuoto on täysin yhdentekevä. Vain näytöt ratkaisevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkaa tatuoituja, jos on vaihtoehto. 

Vierailija
44/44 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana ei voi päätellä yhtään mitään tatuoinneista. Tatuoimaton voi olla joku outo ahdistunut tyyppi myös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän