Peitätkö tatskat työpaikkahaastatteluun mennessä mahdollisuuksien mukaan? Oletko huomannut että tatskat estää työllistymistä?
Kommentit (44)
Tatskoista en tiedä mutta pimppilävistykseni sai kiitosta viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
En. Oon
Kannattaisi alkaa peittää
Merimiehillä ei tatuoinnit haittaa.
Minulla on ollut tatuointeja 30 vuotta, eivätkä ne ole estäneet työllistymistäni.
Ne nyt on muutenkin vaatteiden alla piilossa. Ei tarvitse erikseen piilotella.
Itse sain heti töitä, kun muutin ulkonäköni radikaalisti räväkämmäksi. Nyt kun koeaika ohi, on aina palata hiirulaiseksi :)
En hae töitä mistään strippiklubilta, joten peitän tatuointini työhaastatteluihin.
Vierailija kirjoitti: Tatskoista en tiedä mutta pimppilävistykseni sai kiitosta viimeksi.
Ihan jopa esihenkilötasolta?
Vierailija kirjoitti:
En hae töitä mistään strippiklubilta, joten peitän tatuointini työhaastatteluihin.
Veikkaanpa ettei strippiclubilla niistä ole haittaa! Joten aloittaja voi olla huoleti.
Kaikki tatuointini ovat vaatteilla peitettävissä. Sillä tavalla niiden sijainti suunniteltiin ysärillä, jolloin tatuoinnit eivät vielä olleet valtavirtaa ainakaan keski-ikäisten akateemisten perheenäitien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tatuointini ovat vaatteilla peitettävissä. Sillä tavalla niiden sijainti suunniteltiin ysärillä, jolloin tatuoinnit eivät vielä olleet valtavirtaa ainakaan keski-ikäisten akateemisten perheenäitien keskuudessa.
Mitä tatuointeja sulla on?
On jo kääntymässä itse asiassa toisin päin.
HR-osastot ovat alkaneet pistää miinuksia tai vähintään kysymysmerkkejä, jos haastateltavalla ei ole ensimmäistäkään tatuointia. Kertoo potentiaalisesti vanhakantaisuudesta, muutosvastarintarinnasta, uudistumiskyvyn haasteista, vaikeuksista heittäytyä ja innovoida tai luovuuden puutteesta.
Tatuoinnit eivät ole näkyvillä paikoilla. En tapaa käydä työhaastatteluissa puolialasti.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit eivät ole näkyvillä paikoilla. En tapaa käydä työhaastatteluissa puolialasti.
Missä ne on?
Naama- ja kaulataskat taitaa haitata. Ehkä kämmenissäkin olevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa ettei strippiclubilla niistä ole haittaa! Joten aloittaja voi olla huoleti.
Tuskinpa saa sieltä töitä muutenkaan...
Mulla on laajahko tatska kullissa. Olen varmuuden vuoksi haastatteluissa peittänyt sen.
Eipä tarvitse etsiä työpaikkaa jossa tatuointini olisi luonteva olla esillä (vähäpukeisena).