Lihava nainen kelpaa vain seksiin? Miehet, selittäkää tämä minulle!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b
En ymmärrä ilmiötä. Jos se lihava nainen kiinnostaa seksiin, niin miksi ei kiinnosta parisuhteeseen? Siis ymmärrän jos toinen ei kiinnosta ollenkaan, niin sitten ei kiinnosta. Mutta miten voi joskus kiinnostaa, joskus ei? Tulee mieleen että kyse on vain statuksesta, että omaa statusta laskisi vääränlainen nainen.
Kommentit (13)
Tasoteoria on jankattu jo sataan kertaan.
Miksi haluaisin kumppanin, joka ei halua kanssani parisuhdetta? Miksi kukaan haluaisi?
Sellaisenkin voi löytää, joka haluaa 💡
Lihava nainen
Kyllä minä naisenakin ymmärrän miksi joku kelpaa seksiin mutta ei suhteeseen. Ei kaikki ole sopivia toisilleen suhdemielessä.
Ei se lihavuudesta johdu, vaan on somepersoona, kukaan tervejärkinen ei halua suhdetta jota puidaan somessa.
Ainakin 30% aikuisista työikäisistä on ylipainoisia, joten on erittäin vaikeaa uskoa että tää ois niin harvinainen ilmiö, että vaikeuttaa parisuhteen löytämiseen...
Ihan yksinkertainen selityshän tämä on.
Kyllä lihavaan naiseen kännissä rojut heittää siinä missä laihaankin. Selvinpäin ei sitten viittis lihavaa katsella nurkissa.
En lue juttua, mutta lihavana naisena olen kokenut, että kaikki miehet haluaa seksiä ja osa miehistä parisuhdettakin.
En oikein usko hoikilla naisilla asianlaidan olevan toisin?
Miehille on tärkeintä muiden miesten hyväksyntä. Koska laihuuden ihanne naisissa on juurrutettu syvälle pelätään, että oma kumppani ei ole muiden miesten silmissä hyvännäköinen ja sen myötä tulla itse muiden miesten hyväksymäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoria on jankattu jo sataan kertaan.
Ja vielä kertaalleen, mies on sen tasoinen kuin se nainen, jolta hän saa seksiä, ja nainen taas sen tasoinen kuin se mies, jonka hän saa parisuhteeseen. Tasoja ei siis voi määritellä itse tai esim. katunäkymän mukaan.
Ei kai kukaan itseään kunnioittava mies kehtaisi kulkea julkisesti läskin kanssa. Voisin kyllä ihan mielenkiinnosta panna mutta en sentään niin epätoivoinen ole, että suhteeseen lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
En lue juttua, mutta lihavana naisena olen kokenut, että kaikki miehet haluaa seksiä ja osa miehistä parisuhdettakin.
Olen ollut sekä lihava, normaalipainoinen että hoikka ja voin sanoa että ongelma oli hoikkana pahempi. Jostain syystä lihavana olen tavannut huomattavasti parempitasoisia miehiä (jos nyt tasoista haluaa puhua) kuin hoikkana. Syytä en tiedä mutta näin on käynyt :)
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan samalla tavalla se meilläkin menee.
Oletko itse lihava, kun täällä avaudut? Onko itsekunnioitus kateissa? Ja, ei ole pakko antaa, jos ei taho