Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kelpaa vain seksiin? Miehet, selittäkää tämä minulle!

Vierailija
17.01.2026 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b

En ymmärrä ilmiötä. Jos se lihava nainen kiinnostaa seksiin, niin miksi ei kiinnosta parisuhteeseen? Siis ymmärrän jos toinen ei kiinnosta ollenkaan, niin sitten ei kiinnosta. Mutta miten voi joskus kiinnostaa, joskus ei? Tulee mieleen että kyse on vain statuksesta, että omaa statusta laskisi vääränlainen nainen. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse lihava, kun täällä avaudut?  Onko itsekunnioitus kateissa? Ja, ei ole pakko antaa, jos ei taho

Vierailija
2/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria on jankattu jo sataan kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin kumppanin, joka ei halua kanssani parisuhdetta? Miksi kukaan haluaisi?

Sellaisenkin voi löytää, joka haluaa 💡

Lihava nainen

Vierailija
4/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisenakin ymmärrän miksi joku kelpaa seksiin mutta ei suhteeseen. Ei kaikki ole sopivia toisilleen suhdemielessä.

Vierailija
5/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lihavuudesta johdu, vaan on somepersoona, kukaan tervejärkinen ei halua suhdetta jota puidaan somessa. 

Vierailija
6/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 30% aikuisista työikäisistä on ylipainoisia, joten on erittäin vaikeaa uskoa että tää ois niin harvinainen ilmiö, että vaikeuttaa parisuhteen löytämiseen... 

Vierailija
7/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksinkertainen selityshän tämä on.

Kyllä lihavaan naiseen kännissä rojut heittää siinä missä laihaankin. Selvinpäin ei sitten viittis lihavaa katsella nurkissa.

Vierailija
8/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue juttua, mutta lihavana naisena olen kokenut, että kaikki miehet haluaa seksiä ja osa miehistä parisuhdettakin.

En oikein usko hoikilla naisilla asianlaidan olevan toisin? 

Vierailija
9/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on tärkeintä muiden miesten hyväksyntä. Koska laihuuden ihanne naisissa on juurrutettu syvälle pelätään, että oma kumppani ei ole muiden miesten silmissä hyvännäköinen ja sen myötä tulla itse muiden miesten hyväksymäksi.

Vierailija
10/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria on jankattu jo sataan kertaan.

Ja vielä kertaalleen,  mies on sen tasoinen  kuin se nainen, jolta hän saa seksiä, ja nainen taas sen tasoinen kuin se mies, jonka hän saa parisuhteeseen.  Tasoja ei siis voi määritellä itse tai esim. katunäkymän mukaan. 

Vierailija
11/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan itseään kunnioittava mies kehtaisi kulkea julkisesti läskin kanssa. Voisin kyllä ihan mielenkiinnosta panna mutta en sentään niin epätoivoinen ole, että suhteeseen lähtisin.

Vierailija
12/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue juttua, mutta lihavana naisena olen kokenut, että kaikki miehet haluaa seksiä ja osa miehistä parisuhdettakin.

Olen ollut sekä lihava, normaalipainoinen että hoikka ja voin sanoa että ongelma oli hoikkana pahempi. Jostain syystä lihavana olen tavannut huomattavasti parempitasoisia miehiä (jos nyt tasoista haluaa puhua) kuin hoikkana. Syytä en tiedä mutta näin on käynyt :)

Vierailija
13/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan samalla tavalla se meilläkin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi