***ELOISAT loppuviikosta (pe-su)***
Kommentit (43)
Täällä sitä odotellaan miestä kotiin. Isommat lapsoset nukkuvat jo ja Teemun pistin just sänkyyn tosin ei vielä nuku. Väsyttäs niin vietävästi mutta en pääse nukkuun kun vasta puolen tunnin päästä kun mies on tullut kotiin ja saadaa sovittu riitä. Mä en pysty riidoissa menee nukkumaan.
Mä perjantaina jo sanoi miehelle että saa sit sunnuntaina nousta lasten kanssa kun menee vasta iltavuoroon ja lauantaina vielä muistutin asiasta niin eiköhän se mies sitten kerpele sentään sunnuntaina nukkunut. Mä sit nousin ylös kun kerran kerkesin herään kuuntelin meinaa ainakin puoli tuntia kun Teemu iloisesti jutteli sängyssään siskon kanssa jonka sänky on Teemun sängyn vieressä.
Mies sit vihdosta viimein heräs 11 aikoihin kun olin Teemua nukuttamassa ekoille unille ja sen jälkeen huusin ja mesosinkin sille kunnes mies lähti yhden aikaa töihin kuin myrskyn merkki.
Meillä on kanssa niinkuin aikas monella muulla sori en muista nyt nikkejä niin mennyt yöt risaiseksi. Teemu kitisee vähän väliä jos se ei oo noussut seisoon niin kitisee muuten vaan. Tosin on kyllä vähän nuhainenkin ja ylös tuli jsut hammas ja toinen on tulossa viereen että monta tekijää löytyy. Mies kun ei meillä öisin herää Teemun huuteluihin se on niin sikeä uninen. Välillä se ottaa päähän just niinkun nyt just kun kerkes itse saamaan itsensä kondikseen edellisen masennuksen ja vähäunisuuden jälkeen niin nyt ollaan kovaa vauhtia menossa taas samaan suuntaan. Nyt sen onneks itsekin tunnistaa herkemmin. Tänään taas itkeskelin tossa paivällä kun jouduin isompia komentaan kun riehuivat ja hyppivät sohvalla. Täällä on melki koko päivä satanut vettä niin eivät päässeet muksutkaan pihalle. Sekin vielä et kun on väsynyt niin ei jaksa keksiä koko ajan joatin tekemistä noille isoille niin ne ei osaa kun riehua. Pelattiin me se aika lautapelejä kun Teemu nukku päikkäreitä. Nyt kyl lopetan tän narisemisen.
Pia ja pumpuli tulkaahan kertoon teijän illan vietoista. Täällä yksi kateellinen ja utelias.
nallukka oot sä epeli tollasia matkoja meet polkemaan. Mä olin kans ennen muksuja ja esikoisen aikaan kova ajaan pyörällä sen jälkeen se on jäänyt kun ei millään ole saanut kaikkia muksuja mukaan. Polkupyörän peräkärrykään ei olis riittänyt. Vieläkään ei oikein päästä koko perheellä pyöräilemään kun miehen pyörään ei saa istuinta ollenkaan ja tytöt on arkoja ajaan pyörällä on vielä apupyörät hankaloitta hieman menoa. Josko sitten parin vuoden päästä. Aikanaan kuljin koulumatkat 8km pyörällä vaikka olisin ollut oikeutettu taksikyytiin.
Jostain piti vielä kirjoittamani mut unohtu kun tota vali vali kirjelmää kirjoitin.
Niin meillä olis mun enon häät tossa toukokuun puolessa välissä Hesassa on vaan kirkko sen verran myöhään että ei pystytä lasten kanssa lähteen eikä olla saatu mistään lapsen piikaa. Meijän puolen sukuhan lähtee kaikki sinne häihin. Miehen siskoo tarvii vielä pyytää sillee et tulis meille tai josko anoppi vois tän kerran tulla meille. Hoitas kyl muksuja mut pitäs aina viedä sinne. Majota nyt sinne kuus muksua yöks kun ei oo kaikille edes nukkuma paikkoja ja sit kun siel on kissa ja 2 koiraa vitonen pelkää koiria ihan hulluna ja Esikolla tulee naamaan näppyjä kissasta ja Teemulla rähmii silmät aina seuraavana päivänä kun ollaan anoppilassa oltu.
Niin ja on sillä anopilla vielä miehen veljien muksut hoidettavana siellä. Niin kun 2 miehen veljistä on eronnut. niin ne asuu äitinsä yläkerrassa ja toisen veljistä poika on joka viikonloppu ns.isällään mutta anoppi sen joutuu aina hoitaan ja sit toisen veljen 4 muksua on siellä joka toinen viikonloppu ja ne olis just sillon kun mekin sitä hoito tarvittais. Välillä ottaa päähän hoitaisivat isät itse jälkikasvuinsa niin anoppikin pääsis meille muksuja hoitaan välillä. Viimeksi ollaan anopilata hoitoapua tarvittu/saatu marraskuussa 2005. Itse asiassa samainen illan vietto kerta kun Teemu sai alkunsa. Niin eikös se olis jo meijän vuoro saada lasten hoitoapua. Tosin tiedän et anoppi on tosi väsynyt kun joutuu hoitaan noita poikiensa lapsia ja sit vielä tekee raskasta siivoojan työtä tehtaassa. Välillä yötä myöten niin en raaskisi millään anoppia sit vaivata lasten hoitojutuilla kun tähän asti ei oo ollut mitään pakollista tarvetta. Nyt olis kiva päästä enon häihin ja pitkästä aikaa kaksistaan ulos edellinen kerta oli pari kuukautta sitten käytiin äkkisilteen syömässsä ja sitä edellinen kerta oli toi marraskuu. Mietin kyllä jo mll:n hoitotyttöihin turvautumista mutta kun ei tiedä kuinka myöhään siellä häissä menee ja saati kun Hesaan on täältä kumminkin ihan kiitettävä matka niin olis kiva et olis sellanen hoitaja johon pystyn täysillä luottaan joka pärjää. Jos jotain sattuis niin me ei ekana Hesasta päästäis apuun. No täytyy kysyä vielä miehen siskolta tulisko se.
Sorry hirveesti meni taas valituksen puolelle koko viesti. Huomenna päivä uus ja parempi mieli. Kunhan saadaan miehen kanssa keskusteltu ja sovittua asiat
puuhis ja Teemu joka näköjään nukahti
PUUHIS, oikein kovasti toivon että löydätte jonkun sopivan lapsenvahdin ja pääsette enosi häihin. Olisi kyllä oikeus ja kohtuus että pääsisit sinäkii ukkosi kanssa joskus ilman mukeloita " ulkoilemaan" .
PEEVELI, ELOEPPU ja JAMSSA, tarakka se on kyllä aina näin pyöräilykautta avatessa melkosen kovilla. Siks (naurakaa vaan ihan vapautuneesti) käytänkii nykyisin pyöräilyhousuja. Juu, just niitä, jotka jalassa näyttää siltä että käyttäs isohkoja vaippoja, ja enämpi kun yhtä kerrallaan ;p Vaan on takamus kovilla niidenkii kanssa...
Aika raadollinen syy tuohon työmatkan pyöräilemiseen mulla on, että jos käyttäisin julkisia, joutuisin " kiertämään" hgin keskustan kautta ja matkalle tulisi kestoa minimissään tunti. Pyörällä matkaan menee ynggefäär 35 min ja hyvä olo kaupanpäälle :)
HANNELIlle piti tuosta " tuijottavasta kakkasilmästä" kiittää ;))) hyvät naurut irtosi tuosta! Nopeesti saat virtaa banaanista ja tomaateista - tai ainaki mä saan. Suklaata tuskin huolit...
Jaahas, nyt petiin kirmaa nallu
Juu kiitos vaan kiitos :) Mä olen kans aina ollu enemmän kävelyihmisiä mut nyt on poltellu jo pidemmän aikaa tuo pyörä. Täytyy totutella tota takalistoa pikkuhiljaa ettei tule heti soppi :D
JAMSSAlle noista oireista. Mun mielestä yks nokkosihottuma patti riittää. Altistus lopetetaan siihen ja olis tietty hyvä jos olis Ataraxia kotona jota vois antaa päälle helpottamaan oloa. Ja ne nokkosihottumapatit on just vähän tommosia kuvailemasi tyyppisiä. Käheys voi hyvinkin olla oire myös allergiasta koska käheyshän voi tulla siitä et tyttö on limaisempi? Ja limaisuus/nuha ovat kans allergia oireita. Eli sinuna lopettaisin altistuksen ja sassiin.
Peeveli