Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrasmasujen perjantai***

27.04.2007 |

Aloitetaan uusi pino tällekin päivälle.

Linkki eilinpäivän turinoihin...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10165698&p=1&tmode=1&smod…

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun pitäisi olla lähdössä kohtapuolin. Tänä aamuna piti taas käydä pönttöä halailemassa. Pahaa oloa ei kyllä oo yhtään, mutta kun sain aamupalan syötyä ja nousin ylös pöydästä niin tavara lähti heti liikkeelle ja juoksulla vessaan. Eilenkin aamulla syönnin jälkeen tuli samanlainen olo, mutta sain nieleskeltyä sen verran ettei tarvinnut oksentaa. Mutta tänään ei auttanut mitään. Pitää varmaan jatkossa jotenkin pienemmällä annoksella aloittaa. Oon nimittäin puuroa syönyt parina aamuna ja ilmeisesti se on mahalle liikaa aamusta syödä jotain lämmintä. Sain tuossa jo syötyä jugurtta ja hedelmiä ja mehua juotua ja hyvin tuntuu sisällä pysyvän.

Ihanaa tämän päivän jälkeen pääsee viikonlopun ja vapun viettoon. Viikonloppuna ois tarkoitus siivoilla ja munkkeja leipoa. Jospa se vappufiiliskin sieltä sitten löytyy. Viikonloppuna ois myös edessä vanhemmille kertominen. Jännittää ihan hirveästi, kun tiiän ettei ne heti tule ilahtumaan. Mutta jospa ne ajan kanssa ajatukseen tottuu, eikä ne pysty minun onneen ja iloon vaikuttamaan negatiivisuudellaan.

Sanle ja DJ 11+3

Vierailija
2/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli vanhemmille kertominen tässä raskaudessa vaikeeta koska ne jotenki on ajatellu et eiks kaks lasta oo hyvä. Mä ite oon haaveillu neljästä joten hyvä et uskallan haaveistani puhuu. Ku kerroin vanhemmilleni ni mun isä ei ees onnitellu ja sano muutenki asiasta toisessa yhteydessä aika rumasti :( On kyl paha mieli siitä mut haluun nauttii tästä raskaudesta ja vauvasta täysillä muiden mielipiteistä huolimatta. Tulee vaan sellai olo et voi pikkusta joka masussa kasvaa ku nyt jo joku on negatiivinen sitä kohtaan! Mä oon muutenki nyt tosi herkkä joten harmittaa ylimääränen ikävä olo.

Mun oli ekaa kertaa pakko nousta yöllä ja syödä vähän ku oli niin kaamee nälkä ja eto. Onks muilla ollu samaa juttuu?

Kuopus heräs jo kuudelta ku tuli vähän pissaa sänkyyn (pääs vaipoista tammikuussa) ja onneks nukahti viel tunniks. Tuolla tytöt kattoo nyt yhessä lastenohjelmii ja tää mamma lähtee aamupalan laittoon!

Tarald ja tiitiäinen 10+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toivottavasti edes minun äiti osais olla suopea. Se on itse 4 lasta tehnyt ja kun viimeistä alkoi odottamaan ja kertois asiasta omalle äidilleen, niin mummu oli sanonut että mitä sinä nyt enää, eikö nuo ois jo riittänyt. Että jospa se osais asettua minun asemaan ja nielaista kommenttinsa. Isä nyt varmasti loukkaantuu. Sen mielestä oon luultavast iollut tyhmä ja ajattelematon, kun kesken koulun alan lapsia hankkimaan ja koulu jää varmasti nyt kesken. Se on sinänsä jo huvittavaa, että se aina vetoo tuohon että koulu jää kesken, teinpä mitä vaan. Kun alettiin seurustelemaan miehen kans 3v sitten niin reaktio oli että koulu jää käymättä. Kun muutettiin yhteen ja hankittiin koira, niin reaktio oli, että nyt jää koulu käymättä. Sitten muutettiin takaisin kotipitäjään, joka on reilun 40km päässä opiskelupaikasta, niin reaktio oli että koulu jää käymättä. Nyt suunnitellaan omakotitalon rakentamista ja koska isäni on rakennusalalla, niin kysyttiin josko hän ois tekniset piirrustukset siihen tehnyt. No oli sitten äitille jupissut, että mitä ne nyt sitä taloa rakentaa, minulla jää varmasti koulu käymättä. No eipä oo tähän mennessä jäänyt eikä jääkään. En minä niin monen vuoden työtä hukkaan heitä ja joskushan sitä on päästävä tienaamaankin. Kai se tosiaankin on sitten isän pahin pelko että se koulu jää kesken ja joka asian yhteydessä siihen vetoaa. No pitää vaan todeta sille, että elinpäiviä on ihan yhtä monta jäljellä, tein lapsen tai en. Joten ei se elämä minnekään hukkaan mene.

Vierailija
4/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin maanantaina np-ultrassa ja kaikki ei mennyt ihan kuin elokuvissa. Np-turvotus oli 1,8 mm, mikä ei sinällään ole hälyttävä arvo, mutta veriseulan kanssa yhteenlaskettuna, sain käteeni paperin, jossa ilmoitettiin, että Down-riski on 1:25 (ikää on jo 35 v). Ja suositeltiin lapsivesipunktioon menemistä. Tilanne oli kyllä aika järkyttävä ja olo meni kyllä totaalisesti sekaisin. Tuossa vaiheessa ei pystynyt edes ajattelemaan järkevästi, että itse asiassahan riski on kuitenkin vain 4 %. Hoitohenkilöstöltä en saanut oikein minkäänlaista tukea asiassa, eikä kukaan osannut edes sanoa, että miten se kaava oikein riskin laskee.

Lapsivesipunktiota olisi pitänyt odottaa vielä 3-4 neljä viikkoa ja sitten tuloksia toinen mokoma. Onneksi toisaalta on netti olemassa ja selvitin, että näillä viikoilla olisi mahdollista tehdä istukkabiopsia, jonka tulokset vastaavat lapsivesipunktion tuloksia. Meidän seudulla niitä ei tehdä, joten lähdin soittelemaan läpi Tampereen, Helsingin ja Turun yksityisiä. Tämä oli viimeinen viikko, kun istukkabiopsia pystytään tekemään ja ajan saanti oli lyhyellä varoitusajalla todella vaikeaa. Onneksi pääsin sitten loppuviimein Turkuun. Näyte otettiin keskiviikkona ja nyt sitten odotellaan tuloksia reilu viikko. Arvatkaa vain onko mennyt uniin... Toissa yönä näin unta, että aloin vuotamaan kuin seula eli keskenmeno. Viime yönä näin unta, että kromosomitutkimuksen tulos oli positiivinen eli olisi poikkeama kromosomeissa.

Nyt yritän rauhoitella itseäni, että se mahdollisuus on tosiaan vain 4 %:n luokkaa. Lisäksi koetan ajatella, että jos seulonta olisi tehty vain np-ultrassa (ilman veriseulaa), kuten edellisten lasten kanssa, olisin autuaan tietämätön tästäkin riskistä.

Mutta ei auta kuin odotella tutkimusten tuloksia ja toivoa parasta.

Vkoja 12+5

Vierailija
5/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää tais taas pahoinvoinniksi yltyä. Just kun eilen pääsin hehkuttamaan että pahoinvointi on tiessään. Melkein pariin viikkoon, ei oo ollu minkäänlaista etomista, niin nyt sitten ryöpäytti oikein kunnolla. Tää mun pahoinvointi on muutenkin ollut niin outoa. Välillä menny päivä oksentaessa iltaan asti ja seuraavana päivänä vallan mainio olo. Ihmeellistä! Mut oliko sen pakko enää viikkojen tauon jälkeen palata :(

Vierailija
6/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lyhyesti vaan, työt kutsuu.

Tavallinen aamu mutta olo huonompi taas vaihteeksi. Mikähän siinäkin on, kun just rupes miettiin että alkaa olla tämä riemu ohi mutta ei vaan. viime kerralla tosin kesti pitkälti yli puolivälin... mutta tää on ollu helpompi muutenkin.

Meillä suku ihan onnellisia vauvasta vaikka onkin jo neljäs. Muilla ei kellään oo suvussa näin montaa, mutta mä oon toki aina toitottanu että mä haluun liudan lapsia, niin ovatpahan aina tienneet mitä tuleman pitää.

Viikonloppua kaikille! Tänään 11+5

Vierailija
7/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Eksyin pitkästä aikaa vauva-lehden sivuille ja kokeilin josko vanhat tunnukset vielä ois käytössä, olivathan ne. Huomasin, että täällä on marrasmasujen pino ja päätin liittyä joukkoon.

Olen kohta 22-vuotias toista lasta odottava sairaanhoitaja-opiskelija Kokkolasta. Perheeseeni kuuluu mies kohta 30 vee ja tytär Julia 2,5 vee.

Olen nyt rv. 9+5 jos oikein muistan ja L.A ois 24.11.

Samoja oloja on minullakin kuin teillä muillakin, kuvottava olo, oksentamista, närästystä, mieletöntä väsymystä mutta tietenkin päällimmäisenä onnellinen olo uudesta raskaudesta. Miehelle tämä on ensimmäinen lapsi ja hän on ihan onnesta sekaisin,juttelee masulle ja muistaa paremmin rv:t ja lasketut ajat ja neuvolat ja ultrat kuin minä..

Ei olla oltu vasta kuin yhdessä neuvolassa, mutta ens viikolla ois niskapoimu ja sitä seuraavalla uusi neuvola ja lääkäri käynti.

Me ollaan kerrottu oikeastaan jo kaikille sukulaisille vauvasta, kaverit tietenkin arvasivat heti ku siirryin limsa-linjalle.

Ei oo onneks ainakaan päin naamaa tullut negatiivista palautetta.Sehän on meidän oma asia.

tulevaisuudessa jännittää sitten miten jaksaa kahden kanssa. Esikoinen oli vauvana tosi uuvuttava, nukkui huonosti ja nyt on erittäin omapäinen, on kyllä päiväkodissa päivät ja jatkaa sitä ihan normaalisti vaikka vauva tuleekin. Toivottavasti ei ois sitten kauheen mustasukkainen uudelle tulokkaalle, onhan tässä nyt hyvin aikaa esikoista pohjustaa vauvaan.

Äitiyspakkausta en varmaankaan ota,koska olen säästänyt melkein kaikki. Jos tulee poika niin sitten niitä vaatteita täytyy alkaa haalia esim. kirpparilta ja kavereilta.

Joku kyseli onko tuntemusta kumpi tulee, jotenkin ois mukava jos tulis poika ku on jo tyttö mutta onhan se oikeastaan ihan sama, ei oo kyllä mitään intuitiota kumpi siellä on. Kekeksi me ja sukulaiset sitä kutsutaan.

Nyt täytyy alkaa pukemaan päälle ja lähteä ulos ku on niin hieno auringonpaiste! Mukavaa viikonloppua ja vappua kaikille!!

T. Laalaa ja " keke" 9+5

Vierailija
8/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanle; Meidän isä kuulostaa ihan samanlaiselta..sekin aina toitottaa just jotain tuollaista ja sille pelotti kertoa tästä uutisesta, vaikka ei luulis olevan mikään hirvee järkytys. Miehen äiti olikin sitten silleen hämmästyneen onnellisen oloinen kun kerrottiin..Hän tosin onkin 10v. nuorempi kuin oma äitini.

Tsempitykset siulle ja muille pahoinvoiville..on varmaan ikävää, etenkin kun välillä luulee että nt se loppu ja sit ei kuitenkaan..

Reviisorille tsempitykset! Tosiaan tuo prosentti on aika pieni, jospa kaikki olisi hyvin..

Laalaalle tervetuloa! Kuulostaapa miehes huolehtivaiselta yms. Miun mies on semmoinen jörö, että eipä paljoo muuttunu ekan aikaankaan..tietty ei sit antanut mitään painavimpia nostella yms. mut ei se muista mitään neuvoloita tms. Aina miulta kysyy että millonka se olikaan..

Mitähän tässä piti viel höpöttää..?

Ai juu, tänään pitää siivota ja kunnolla, kun huomenna vietetään tytön synttäreitä..ja tietty mies on tänään myöhään töissä ja mulla on vaan tuo pikku apuri, joka tykkää vaan sotkea sitä mukaa..

Ei auta muu kuin yrittää ees..

Mukavaa perjantaita!

Milenna rv 11+6

Vierailija
9/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin kaanis hilima että voe pojjaat. Tekis mieli olla ulkona, mutta se ois tietysti kivempaa jossain ulkona kaupungista...

Voi teitä parkoja jotka aina vaan yrjöilette! Ite en oo joutunut kertaakaan oksentamaan, vaikka vieläkin kyllä ällö olo on melkein kokopäiväinen seuralainen. Tai no kävihän mulle vähän outo juttu, kun oksensin silloin hedelmöitymisen aikoihin yhtenä aamuna kaksi kertaa. Sillon ei kyllä ollut mitään muita oireita, enkä ollut ehtinyt edes syödä mitään mutta oksensin jotain mahanesteitä. Tarkalleenhan ei voi tietää, milloin tää lapsi on saanut alkunsa, mutta siitä oksentamisesta mulle heti tuli mieleen että oiskohan nyt tärpännyt. (Sitä edellisen kerran oon oksentanut joskus vuosia sitten mahataudissa.) Onko teille muille sattunut tämmöistä tai ootteko kuulleet moisesta?

Reviisori: Jaksuja tulosten odottelemisen kanssa! Toivotaan tosiaan että kaikki on hyvin!

Laalaa04: Tervetuloa joukkoon mukaan!

Meillä kans on sukulaiset ja kaverit olleet pelkästään iloisia uutisesta, tai ainakaan eivät ole muuta antaneet ymmärtää. Mukava niin. Onhan se varmasti kurjaa jos toiset latistaa omaa iloa negatiivisella suhtautumisella. Meillä tää on kyllä ensimmäinen, että sen puoleen ei kenelläkään ole edes mitään ihmettelemistä. Voihan olla että meidänkin iskää vähän huolettaa saanko kouluani ikinä käytyä loppuun, ja huolettaa se vähän itseänikin... Mutta onneksi suhtautuminen on ollut kuitenkin pelkästään positivista.

Nyt ollaankin taas menossa viikonlopuksi mun kotiin, pitkästä aikaa. Mukava päästä rupattelemaan äidin kanssa ja kyselemään sen kokemuksia. :)

-Ama-riia 11+0

Vierailija
10/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan tosiaan että pelko ois turha, Itseäni kans kauhistuttaa nyt VieläEnemmän tuo tuleva np-ultra ja veriseula, ikää on jo 38vee niin tuntuu että voiko sitä enää hyvää ennustetta edes saada näistä seuloista... Ei auta kuin rukoilla ja toivoa parasta...

Vierailija
11/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan aktiivista porukkaa! :) Viestejä on niin paljon ja kommentoitavaakin...katsotaan mitä kaikkea taas muistan. Pitäis ihan kirjoittaa lapulle että kenelle pitää kommentoida ja mitä.

Ama-Riia muistaakseni kyseli tuosta pahoinvoinnista. Siis..miulla oli ihan samalla tavalla!!! Mie tiiän tarkalleen millon tää kaveri tuolla masussa on saanut alkunsa ja hedelmoityksestä seuraavana iltana miulla oli turkasen huono olo!!! Siis aivan järkyttävä ja halailin pönttöä mutta en oksentanut. Olin sit lähdössä vielä kaverini kanssa baanalle ja hyvin maltillisesti otin vain pari olutta kun jotenkin aavistelin että joskohan nyt ois tärpännyt :)

Olikos se nyt Reviisori kenellä oli tuo Np-ultra mennyt ikävästi :/ Minä säikähtäisin myös varmasti aivan kauheasti!! Ja vaikka on tosiaankin pieni prosentti niin kyllähän se väkisin kummittelee mielessä! Voimia sinulle kovasti :/ Toivon todella että kaikki on hyvin! Siskoni sai kuopuksensa 36 vuotiaana ja hänellä oli vähän samat kuviot. Terve, kohta 4v poika kuitenkin temmeltää kotona :)

Harmi kun joillain on vieläkin pahaa oloa! Eiköhän nekin kohta luulisi helpottavan!

ON: ärsyttävää hehkutusta varmaan joidenkin mielestä mutta miun olo on tosi hyvä! Ei ole heikotusta eikä suuremmin väsyäkään. Tiiä sitten onko tää tyyntä myrskyn edellä :) Ja varmaan eilen kuvittelin mutta olin tuntevinani jotain hentoista kuplintaa masussa. Tuntui tuolla vasemmalla puolella ja mielestäni kyllä ei ollut mitään suolenkurnintaa.

Mukavaa viikonloppua ja Wapun valmisteluita kaikille! Miulla on ihanat 4 pvää vapaata! Heippa!

T; Nasulina rv 11+4 (ultran mukaan 12+2)

Vierailija
12/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanlelle paljon tsemppiä jaksaa pahoinvoinnin kanssa, jospa pian hellittäisi.

Reviisori: Tsempit täältäkin tulosten odotteluun ja toivotaan parasta.

Laalaa04: Tervetuloa marrasmasuihin!

Tänne ei nyt kummempia kuulu, etominen ehkä vähän hellittänyt ja väsymys. Jonkinlainen siivousinto pitäis löytää, alkaa nimittäin kämppä näyttään jo sellaiselta että saisi pölyrätti ja moppi heilua! =)

Meidän raskausuutiset on otettu ihan ilolla vastaan kun moni tietää että kaikki raskauteni ovat saaneet alkunsa hormonihoidoilla. Mukaan kyllä mahtuu muutama sellainenkin immeinen että he olivat jo esikoisemme jälkeen sitä mieltä että " mitä tuota hankkia enää lapsia jos kerran jo alullesaamien on niin vaikeaa" ! Tollaiset lausunnot kyllä pistää vihaksi!

Jeps, nyt täytyy lähteä syömään.

K & Himpula rv9+0

Vierailija
13/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan pikanen ko silmissä jo vilisee :)

Päivitin nyt sit ton esittelylistan ja ei ollukka niin helppo enää ko ei pariin vuoteen oo noita tehny :D nyt vilisee tosiaan silmissä kaikkien lasketut ajat ym :)

(.) ei ihmeitä, ruoka ei oikein masitu... tai tosi harva ruoka..vähän on maha turvoksissa, mutta johtuu kai tosta veden litkimisestä.. Selkää särkee melki joka pv..paitsi tänää!! :)

Uusille taas tervetuloa ja olikos Reviisori kuka niitä tuloksia odotteli..hmm.. no mutta toivotaan parasta kuitenki!!!

Nyt Hommiin!

Vierailija
14/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos RvaRuljanssille ja crisselle eilisistä kannustavista sanoista! Jotenkin vaan jouduin paniikkiin, kun sydänääniä ei vielä kuulunut. Aloitin aiheesta oman aloituksenkin, ja näyttäisi siltä, että ihan yleistähän tämä on, etteivät ne vielä kuulu. Malttia on siis valttia! (sanoo hän, joka menee maanantaina nlaan kuunteluttamaan, josko ne sydänäänet jo kuuluisivat... :))

Tänään on taas etonut. Kauhee väsymys myös päällä, kun en saanut enää nukuttua yöllisen vessassakäynnin jälkeen. Ja eilen esikoinen heräsi jo klo 5... Pitääkö teidän muidenkin rampata vessassa joka yö?

Me ollaan kerrottu raskaudesta vasta kummankin vanhemmille ja mun kahdelle kaverille. Kaikki ovat olleet iloisia puolestamme, tosin isovanhemmat eivät ole olleet yhtä euforisia kuin silloin kun ilmoitimme esikoisen olevan tulossa. Silloin äiti kiljui onnesta puhelimessa, nyt s taas kysyi, että oliko suunniteltu...

Reviisorille tsemppiä tulosten odotteluun!

Aurinkoista viikonloppua

toivottelevat tosca ja sintti rv 11+4

Vierailija
15/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tiikerikakku uunissa..meni siihenkin aikaa, kun yks hönttä pyöri jaloissa+ne 3 karvasta:)

Tosca kyseli pitääkö joka yö rampata veskis..

Mie joudun yleensä aamuyöstä, siinä 4-5 aikaan nousemaan, nukun vissiin niin sikeesti ettei sitä aiemmin tunnu tarvetta..mut sitten sen jälkeen on taas hirmu vaikeeta nukahtaa uudelleen, enkä joka aamu haluis siihen 4-5 aikaan nousta. Sitten kun saan taas unen, niin seuraava nouseminen onkin taas vaikeempi..

Mulla on se ongelma muutenkin, vaikka ois kuinka väsy, niin usein menee kauankin enne kuin saan unta.

Vierailija
16/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en sit millään muista ikin noit viikkoja tonne..eli nyt on sit 11+3 :)

Vierailija
17/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä juttu luistaa :D

Reviisorille: tsempppiä ja peukut pystyyn että vastaukset olisivat hyvät!

laalaa: tervetuloa joukkoon tähän, meitä ei olekaan aivan vähän :)

Joke kertoili että olis tuntenu jo liikettä 11+jotain viikoilla.

Mitenkäs se onkaan mahdollista, itse tunsin 15+viikoilla toisesta edellisestä ja on kuulema varhaista, siihen käsitykseen ainakin jäin.

Siis onko se ihan oikeasti mahdollista että tuntee liikkeet jo noin varhaisilla viikoilla, auttakaa tietämätöntä???!!

Täällä on tänään ollut paras päivä aikaoihin, siis olo on ollut paras aikoihin. Väsymystä ei ole juurikaan ja pahaolokin tuli vasta päiväruoan jälkeen ja häivelty kyllä melkein heti melkein kokonaan. Eli helpotusta tiedossa. :)

Vatsa on alkanut näkymään jo, johtunee varmasti sisäänpäin kallistuneesta selkärangastani ja siitä kun edellisestä raskaudesta ei ole ollenkaan pitkä aika.

Onko muita joilla näkyy vatsa jo varhaisesssa vaiheessa????

Itse luulin olevani vasta 9+viikoilla ja ajattelin lihoneeni (alavatsasta jotenkin kummasti)kun en uskonut että vatsa voisi jo näkyä, mutta kun viikkoa onkin " jo" se 11+ niin se onkin jo toinen juttu.

Turvotustakin löytyy vatsasta, varsinkin illasta ja ilmavaivat ovat välillä sietämättömiä, varsinkin jos sattuu olemaan ihmisten ilmoilla ;D

Ensi viikon torstaina on ultra ja sielä selviää oikeat RV, toivotaan etttä viikot ei ainakaan vähenisi...kovin paljoa ainakaan!

Tääsäpä tuli nyt jo tälle erää, pitää lähteä pakkailemaan kamoja, kun se muutto painaa päälle!

Vaput kaikille!

/Catry ja ylläri 11+0

Vierailija
18/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyselin eilen niistä liikkeistä ko kaveri ainakin väittää tuntevansa jo viikoilla 11 ja jotain..et siks kyselin et onks se mahdotonta? mut taitaa se sit olla...

Vierailija
19/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kerroin töissä luottamuksellisesti meidän toimitusjohtajalle. Minusta se on ihan reilua, että aletaan jo nyt miettimään miten täällä pärjätään kun olen poissa vuoden. Tähän työhön kun ei voi ottaa " torin kulmalta" ketä vaan..

Kävin laskemassa Kelan sivuilla koska jään äitiyslomalla ja sehän on yllättävän pian eli 9.10. kun la on 14.11. Linkkivinkki muillekin uteliaille:

http://asiakas.kela.fi/vrlaskenta_app/VRLaskentaApplication

Vanhemmille ajattelin kertoa tänään ja mies saa kertoa vanhemmilleen kun joutaa. Katsotaan nyt mitä sieltä tulee. Äiti on katsonut silleen kieroon jo hetken, että varmaan arvaa ja sitten suuttuu kun hänelle ei kerrottu aikaisemmin. Hänen maailma kun pyörii aina oman navan ympärillä. ;-)

Rv 11+

Vierailija
20/32 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kyllä niin hyvällä tuulella ja olo on niin huojentunut.:)Käytiin tänään np-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Jotenkin ihan uskomatonta, vaikka kolmatta odotankin. Ihanaa tietää,että tuolla masussa joku todella asustaa..La ei muuttunut.Ja ihana poseerauskuva saatiin.:)

Reviisorille paljon voimahaleja.Toivotaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin pikkuisella.Pidetään peukkuja pystyssä!

Tervetulotoivotus myös kaikille uusille.

Tänne ei sen ihmeempiä muuten,olo melko lailla sama,kuin eilen tai toissapäiväna..koskas nyt viimeksi kirjotinkaan...Toivottavasti pahoinvointi ja väsymys jättäisi meidät kaikki pian rauhaan.Nyt sohva ja lehti kutsuu.

kolmenkopla ja kaiffari rv 12+4