Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla loppuu niin hermot!!!

Vierailija
27.04.2007 |

Rakkaat lapseni, 2v ja 3v, ovat alkaneet herätä puoli kuuden jälkeen! Aaarrghh! En käsitä mikä mun hyviin nukkujiin on mennyt! Ja mikä tähän auttais??? Iltasinkin menevät myöhemmin nukkumaan, eli n.klo21

Eihän toi herätys nyt järkyttävän aikasta ole, mutta lapset on kuitenkin ihan väsyneitä koko ajan, päiväuniin saakka (klo12). HUUTOA, tappelua, itkua, kitinää, punteissa roikkumista. Menee hermot!!!!!

Niin ja unohdin eilen sopan hellalle, voiko sitä syödä enää?

Ja nyt toi 3v huutaa kakanneensa housuun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ette usko kuin vihanen mä olen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ne ehtii kouluikään, et saa niitä enää hereille. ;)

Vierailija
2/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki makuuhuoneeseen pimentävät verhot niin johan helpottaa!

Mitä siihen soppaan tulee, niin ikävä kyllä ei voi enään syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan auttais, kun lasten ikkuna on aurinkoon päin! Mahtaako ne olla kovin kalliita?? Ikkuna on ehkä " keskivertoa" suurempi. ap

Vierailija
4/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu ja lapset nukkuu seuraavan kerran muutenkin kuin satunnaisesti muulloinkin kuin 22-05 välillä vasta syksyllä kun on taas pimeetä klo 18-08 :(

talvea odotellessa ja univelkaa kasvatellessa, koitetaan jaksaa. toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato

Vierailija
5/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset nukkuvat ihan hyvin. Tuttu juttu meilläkin tuo kesäajan huonosti nukkuminen.

Vierailija
6/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin nyt on kovin valoisaa joten uskon tuon aikaisen heräämisen olevan siitä kiinni.

Meillä on tummat verhot ja niistä on ollut apua. Tummansiniset jotka ei laske valoa läpi.

Mitä tuohon keittoon yön yli tulee en suosittele.

Ps. Lapset ei voi tuolle heräämiselleen mitään joten älä sinä ala kiukutteleeman - silloin menet lapsen tasolle, taannut lapseksi itsekin.

Vierailija
7/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä väliaikaisesti laitettaviksi tummia lakanoita, paksu pussilakana käy.

Vierailija
8/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jospa se auttais! Eihän tämä nyt ole lapsillekkaan kivaa, kun väsyneinä itkevät joka asiaa... =/ ap

Vierailija
9/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonne toiseenkin ketjuun, että meillä toiminut loistavasti vanha tummanvioletti lakana näin väliaikaisratkaisuna!

Vierailija
10/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehnyt niin iankaikkisesti eikä ole edes väsynyt päivällä..... krooh, itsellä alkaa väsymys koukata. Opimpahan menemään ajoissa nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi