Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli lopettaa työt ja alkaa juoda täysipäiväisesti

Vierailija
23.09.2022 |

Olen ollut toukokuusta asti töissä ja sitä ennen koulussa. Töissä on kova tahti koko ajan ja kylmä. Minulle on laitettu runsaasti vuoroja kun olen ahkera ja huolellinen. Täytyy vain jaksaa kuitenkin kun on velkoja ja kaikki kallistuu tässä maassa :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että monilla on paljon rankempaa. Uuvuttaa silti jotenkin. Ja hävettää kun uuvuttaa. AP

Vierailija
2/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat omasta elämästä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta, mutta ei se juominen ainakaan mihinkään auta. Eikä työmarkkinatuella juoda joka päivä, ellei sulle juominen tarkoita jotain yhtä-kahta kaljaa per päivää.

Vierailija
4/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et nyt todellakaan tartu pulloon! Aina löytyy ratkaisut niin kauan kun et ala hölmöilemään. Koita rajata ne vuorot minimiin? Mikä ala muuten? Kyllä kaikki oikeasti järjestyy vaikka nyt ei siltä tunnu!

Vierailija
5/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta, mutta ei se juominen ainakaan mihinkään auta. Eikä työmarkkinatuella juoda joka päivä, ellei sulle juominen tarkoita jotain yhtä-kahta kaljaa per päivää.

Noh joo, en mä oikeasti sitä haluakaan. Ennemmin pistän enemmän rahoja säästöön vuokraan vaikka niin on varaa ottaa enemmän vapaapäiviä lepoa ja harrastuksia varten. En ole sitten kevään saanut oikein rentoutua ja koko ajan olen oppinut uutta. AP

Vierailija
6/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruimuri kirjoitti:

Ap, jos oot kaunis nainen, niin voin haistella sun pieruja. Se voisi auttaa sua jaksamisessa. Kokisit itsesi tärkeäksi ja edes joku välittää.

Moi pieruimuri. Tässä ap kirjoittaa. Olen kaunis nainen. Ehdotuksesi kuulostaa vähän erikoiselta, mutta samalla myös kiinnostavalta ja houkuttelevalta. Suostun ehdotukseesi. Ota pian yhteyttä: onneton986@gmail.com

Ap

Vierailija
7/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et nyt todellakaan tartu pulloon! Aina löytyy ratkaisut niin kauan kun et ala hölmöilemään. Koita rajata ne vuorot minimiin? Mikä ala muuten? Kyllä kaikki oikeasti järjestyy vaikka nyt ei siltä tunnu!

Varasto/terminaali. Puhuin töissä kyllä jo vuorojen vähentämisestä kun olen tehnyt nyt ihan liikaakin. Painoa on lähtenyt myös paljon ja kroppa kipeytynyt ja väsynyt. Silti uuvuttaa kun meillä on tehot joita seurataan koko ajan ja niitä pitäisi nostaa reilusti...välillä tuntuu ettei mikään riitä. AP

Vierailija
8/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopetat työt ja alat juoda täyspäiväisesti, ei sinulla kovin kauan riitä siihen varoja, ellet sitten ole saanut suurta perintöä. Olet vasta valmistunut ja siirtynyt työelämään, sinulla ei taida vielä olla kunnon käsitystä mitä se työelämä loppujen lopuksi on tai sitten se on vasta paljastumassa sinulle. Töissä tehdään töitä ja kylmyyttäkin pitää sietää, jos on Atrialla töissä. Jos et tunne pärjääväsi, hakeudu työterveyslääkärille.

Mulla oma lapsi meni ensimmäiseen työpaikkaansa hautausmaalle 18-vuotiaana (korona esti, ettei kesätöihin päässyt aiemmin). Siellä kiellettiin työaikana kuuntelemasta kuulokkeilla mitään. Hän irtisanoutui toisena työpäivänä. Että tämmöisen sitten kasvatimme.

Vierailija
9/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varasto/terminaali. Puhuin töissä kyllä jo vuorojen vähentämisestä kun olen tehnyt nyt ihan liikaakin. Painoa on lähtenyt myös paljon ja kroppa kipeytynyt ja väsynyt. Silti uuvuttaa kun meillä on tehot joita seurataan koko ajan ja niitä pitäisi nostaa reilusti...välillä tuntuu ettei mikään riitä. AP

No voihan tappotahti, niin perus. Pidä puolesi, ymmärrän kyllä että se on uutena hankalaa ja jos pomokin veemäinen piiskuri(?)

Vierailija
10/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene työterveyteen! Voivat järjestää palaverin työnantajan kanssa tai sitten sairausloma. Kaksi vapaapäivää viikossa kuuluu kaikille, eikä kenenkään kuulu tehdä määräänsä enempää työvuoroja.

Vierailija
11/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lopetat työt ja alat juoda täyspäiväisesti, ei sinulla kovin kauan riitä siihen varoja, ellet sitten ole saanut suurta perintöä. Olet vasta valmistunut ja siirtynyt työelämään, sinulla ei taida vielä olla kunnon käsitystä mitä se työelämä loppujen lopuksi on tai sitten se on vasta paljastumassa sinulle. Töissä tehdään töitä ja kylmyyttäkin pitää sietää, jos on Atrialla töissä. Jos et tunne pärjääväsi, hakeudu työterveyslääkärille.

Mulla oma lapsi meni ensimmäiseen työpaikkaansa hautausmaalle 18-vuotiaana (korona esti, ettei kesätöihin päässyt aiemmin). Siellä kiellettiin työaikana kuuntelemasta kuulokkeilla mitään. Hän irtisanoutui toisena työpäivänä. Että tämmöisen sitten kasvatimme.

Olen huomattavasti vanhempi ja nähnyt työelämää eri työpaikoissa. Ei se silti estä opiskelua ja työskentelyä. AP

Vierailija
12/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin työt kunnan hommissa viime talvena koska en saanut palkankorotusta. Tein töitä 11 eurolla tunti. Palkkani piti olla 15 euroa vähintään koska osasin kaikkea ja olin aina saatavilla. Tuurasin myös toisia ja tein enemmän töitä kun muut. Muut piti jopa 2 tunnin ruokataukoja kun itselle riitti 25 minuuttia.

Kerran sitten sain tarpeekseni kun pyydettiin ylitöihin. Sanoi pomolle että haluan ensiksi palkankorotuksen 15.50 euroon. Se ei suostunut vaikka perustelin sen todella hyvin. Sanoin sitten että pian en tule töihin enää ollenkaan. Pomo menikin paniikkiin ettei heillä ole sitten kuin yksi auraaja talvella. Sanoin ei voi mitään joudut palkkaamaan sitten 2 -3 uutta työntekijää ja se maksaa enemmän kuin mun palkankorotus. Otin eka sairaslomaa 2 kuukautta ja ne joutus maksamaan mulle palkan sairasloman ajalta ja sitten otinkin loparit.

3 kertaa ovat soittaneet minulle että tulisinko takas töihin.

Vierailija
13/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene työterveyteen! Voivat järjestää palaverin työnantajan kanssa tai sitten sairausloma. Kaksi vapaapäivää viikossa kuuluu kaikille, eikä kenenkään kuulu tehdä määräänsä enempää työvuoroja.

On ihan normaalit vapaat mutta ne voivat olla aika ripotellen viikolla niin ettei kerkeä kunnolla palautumaan. Lisäksi tein ylitöitä ja opettelin uusia työtehtäviä. Pomokin tai esimiehet yleensä ovat mukavia, mutta lattiaesimiesten käsissähän ne vaatimukset eivät niinkään ole vaan tulevat ylempää. Jotka sitten tuijottavat niitä tehoja. Jos keikat ovat huonoja niin se näkyy tehoissa ja keskiarvossa, huoh. AP

Vierailija
14/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen on kuule kovaa työtä, ei sinusta ole siihen eskoseni.

Vierailija
15/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt karenssia ainakaan hommaa. Mene vaikka humalassa töihin, niin saat potkut?

Vierailija
16/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalit vapaat mutta ne voivat olla aika ripotellen viikolla niin ettei kerkeä kunnolla palautumaan. Lisäksi tein ylitöitä ja opettelin uusia työtehtäviä. Pomokin tai esimiehet yleensä ovat mukavia, mutta lattiaesimiesten käsissähän ne vaatimukset eivät niinkään ole vaan tulevat ylempää. Jotka sitten tuijottavat niitä tehoja. Jos keikat ovat huonoja niin se näkyy tehoissa ja keskiarvossa, huoh. AP

Hakkilan paskavarastot?

Vierailija
17/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakkilan paskavarastot?

Monet paikat ovat tuollaisia kuin Hakkila. AP

Vierailija
18/18 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juominen on kuule kovaa työtä, ei sinusta ole siihen eskoseni.

Kyllä pari viikkoa onnistuu aika helposti :D AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi