Onko sinulla kotiin piilotettua käteistä?
Kommentit (86)
Itä-uudellamaalla asuvia rikollisia pyörii vauva.fi keskustelupalstalla (olen tutkinut jo monia vuosia järjestäytynyttä rikollisuutta suomessa, joten tiedän nämä eri jengit todella hyvin). Nämä tietomurtoja tekevät jengit käyttävät keskustelupalstoja hyväksi rikosten valmistelussa ja suunnittelussa. ("missä säilytät kotiavainta?", "kuinka monta älylaitetta sinulla on?", "missä säilytät vara-avainta?", "käytätkö valvontakameroita?")
Monikansallinen rikollisjengi tekee ja on tehnyt jo monia vuosia kohdennettuja asuntomurtoja keski-uudellamaalla jossa hyödyntävät digitaalista vainoa ja seurailua. Virolaisia, venäläisiä ja miehiä Azerbaidžanista ovat jatkuvasti tehneet itä-uudellamaalla kohdennettuja tietomurtoja ja asuntomurtoja. Itä-uudellamaalla samanlaisia rikoksia tekee myös rikollisjengi suomalaisia.
Prismassakin on varavoima sähkökatkoille,ei tarvitse käteistä mihinkään.
On mulla kolikoita säästöpossussa.
HUOM HUOM!
Muistakaa laittaa aina kotiosoite viestiin ja kerro samalla milloin olet poissa kotoa.
1500 e löytyy korurasiasta. Vain hätätapauksiin esim jos puhelin, läppäri, tv tai pesukone hajoaa.
Ei oo, lompakossa on parikymppiä.
Tavallaan. 15v sitten laitoin lomamatkalle nostamani hätäkäteiset kotiin palattuani hyvään jemmaan josta satunnainen lipaston laatikoita aukova murtovaras ei niitä löydä ja unohdin koko asian kun en yleensä käytä käteistä.
Muistin rahat vasta toista vuotta myöhemmin kun lähdettiin tuttavan pojan rippijuhliin ja piti saada käteistä kirjekuoreen. Sanomattakin on selvää että minulla ei ollut enää aavistustakaan siitä mihin ne jemmasin mutta paikka on ollut loistava koska en ole niitä sen koommin nähnyt.
Ei ole piilotettuna, ihan eteisen kaapissa on aina läjä erinnäisiä seteleitä ja kolikoita. Miksi? koska kotiin toimitettu pizza maksetaan aina käteisellä +tippi jos on vielä kuuma kun saapuu ovelle. Koskaan ei tiedä milloin pizzanhimo iskee joten pitää olla varautunut.
On, korona-aikoina nostin. Lähinnä siksi jos jokin pankkikriisi tms sulkisi yhtäkkiä tilit.
Ei piilossa, mutta kaapissa on aina useampi satanen. Sieltä otetaan rahaa, jos on käteistarvetta tai halutaan maksaa käteisellä kaupassa. Raha on lahjana saatua, josta on maksettu tuloverot kyllä, mutta lahjoitus on "pimeä". Ts. rahat on saatu vanhemmilta. Anoppi antaa miehelle 300-500 Euroa kerran kuussa ja minä saan 500-1000 Euroa omiltani parissakin erässä. Näillä rahoilla maksetaan pääosin ruuat, tehdään matkoja, syödään ulkona ja esim. nyt lähdemme Kreikkaan, niin otetaan käteistä 2000 Euroa mukaan.
Oli. 200€ seteleitä . Sitten joku sanoi ettei niitä saa rikottua . Piti lähteä rikkomaan ja hyvin sai kun osti jotain pientä. Se niistä ne sitten meni kohta ne pienet setelit. Nyt on 5€ seteli sitä varten jos tarvii bussilipun ei muuten. Et ei siis enää ole .
Joo mulla on kolkyd donaa tyynyn alla. Ovet on aina auki täällä maalla. Mutta niin on asekaappikin. Tervetuloa iigori kokeilemaan.
Meille yritti mustanruskea mies asuntoon yöllä 2 aikaan yritti avata ovea . Kyllä hirvitti näkyi ovisilmästä. Olisi pitänyt soittaa poiliisi kyllä.
Kalvikissa kavereilla on kyllä . Ehkä huumerahaa tai varastetun myynnistä saatuja.
Ase on patjan alla ja kolikoita muutama satanen.
Jollain on varastettu sormus . Vie takaisin kuule. Meiltä varastetut stereot vanhan ajan , niin välissä on vanhan markka ajan seteli 100 markkaa. Palauta yksityiset tavarat paperit ja todistukset kansiot .
Mellunmäessäkö niitä varastettuja huonekaluja vai ? Espoossa on tietysti . Ammattilaisia .
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin. Miksei olisi. Pahan päivän varaa pitää olla koska pankit ei ole luotettavia kun sota alkaa. Venäjä voi tuhota kaikki pankit hetkessä.
Venäjä tuhota pankit... Eeehhehheeehhhe... 😄
Oliko se nyt Koplia vai mikä alue lähellä juna asemaa Tallinnassa kun niitä varastettuja huonekaluja veivät sinne . " Uskontolahkoissa" . Nehän kävi Suomessa varastamassa polttopuutkin.
Et oo tosissasi,
Tai sitten oot vain tyhmä.