Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla kahta astianpesukonetta? Ei koskaan tiskiä plydällä ja kaappitilaa ei juurikaan tarvitse

Vierailija
17.01.2026 |

Prad keittiösuunnitteluidea ikinä. 2 integroitua konetta. Ikinä ei kerry tiskiä pöydille ja kaappitilaa ei tuon takia paljoa tarvitse.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tiskikonetta, eikä tarvi. Pesen käsin ja puhdasta tulee vieläpä lyhyemmässä ajassa

No näinpä! Uudetkin koneet vatkaavat 3 tuntia että saavat valmista. Koneellinen käsin pestynä ja kaapissa kuivattuna 15-20min

Mulla on ollut tiskikoneita varmaan 20 vuotta. Koskaan en ole kolmea tuntia käyttänyt, vaan yleensä näitä 15-30-45-60min ohjelmia. Joskus harvoin jotain 1,5h ohjelmaa. Puhdasta tulee eikä koskaan ole ollut mitään tiskivuoria.

15-30min ohjelmia ja puhdasta tulee? 

Alahan laittaa linkkejä kyseisiin konemalleihin!

Vierailija
22/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 2 tkonetta mutta toinen meni rikki eli nyt on yksi 4545cm leveä. 2 hengen taloudessa sekin riittää. Toimiva kone on 20v ollut käytössä ja odotan koska hajoaa. Harkitsen sen tilalle uudeksi koneeksi sellaista mitä ei tarvi asentaa vaan vesi laitetaan koneeseen. Muutettaessa sen saa mukaansa helposti.

Varmasti riittää yli 45 metriä leveä astianpesukone. On siinä koneella kokoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tiskikonetta, eikä tarvi. Pesen käsin ja puhdasta tulee vieläpä lyhyemmässä ajassa

No näinpä! Uudetkin koneet vatkaavat 3 tuntia että saavat valmista. Koneellinen käsin pestynä ja kaapissa kuivattuna 15-20min

Minulla on parempaakin tekemistä kuin tiskata. Ei haittaa, vaikka kestäisi tunteja kun käytän sillä aikaa muita astioita.

Vierailija
24/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä koneen vieressä tarvitse odottaa pesun aikana. Minulla on arkisin pari tuntia vuorokaudessa aikaa, jonka voin käyttää miten haluan. En halua käyttää yhtään siitä tilaamiseen, jos ei ole pakko. Kun kone tiskaa voin tehdä jotain muuta.

Vierailija
25/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tiskikoneita varmaan 20 vuotta. Koskaan en ole kolmea tuntia käyttänyt, vaan yleensä näitä 15-30-45-60min ohjelmia. Joskus harvoin jotain 1,5h ohjelmaa. Puhdasta tulee eikä koskaan ole ollut mitään tiskivuoria.

Meillä 5 henkinen perhe ja kaikki kokkailee omiaan. Tiskikone, vähintään toinen koko ajan päällä. Astioita tulee lakkaamatta jos kaikki kotona päivän. Joku kokkailee koko ajan jotain.

Vierailija
26/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun yksin ja omistan yhden kapean tiskikoneen. Enköhän pärjää sillä

Sama täällä. Mutta on mulla kaksi jääkaappia, kaksi airfryeria, kaksi uunia (toinen mini-), kaksi siirrettävää induktiolevyä, kaksi läppäriä, ...

Vierailija
27/27 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin niillä tiskeillä on kiire? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi