En käsitä ihmisiä jotka pesee pyykkiä taloyhtiön yhteisessä pesutuvassa
Mielummin pesen käsin kun pilaan pyykkiin likaisessa pesutuvassa.
Kommentit (24)
Pesin aamulla yhden koneen 90 asteella ja pesu puhdisti samalla pesukonetta.
Siinähän käytät likaisissa vaatteita. Valinta on sinun.
Saattaa olla taloyhtiön pesutuvassa puhtaampaa entä monen kotona.
Niinpä, jotain paskavaippoja ja koiran kusemia lakanoita ihmiset pesee noissa
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen kiehuvassa vedessä isossa ämpärissä, varmasti on puhtaampaa kuin joku hikinen ja paskanen pesutupa
Ap
En tykkää tavallisista pienistä kotitalouksien pesukoneista. Kyllä pitää olla taloyhtiön iso pesukone, jolla pesee 6-10 kg max tunnissa. Yhteiseen koneeseen saa kerralla enemmän ja se pesee nopeammin, joten en kyllä ottaisi pientä pikkuromua viemään tilaa ja pärräämään pariksi tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen kiehuvassa vedessä isossa ämpärissä, varmasti on puhtaampaa kuin joku hikinen ja paskanen pesutupa
Ap
Noin meillä pestiin pyykkiä mökillä, kun olin lapsi.
Taloyhtiöissä missä huoneistojen vesi laskutetaan kulutuksen mukaan tuo taloyhtiön pesukoneessa peseminen on kannattavaa varsinkin paljon pyykkiä peseville lapsiperheille. Itse asun taloyhtiössä jossa taloyhtiön pesukonetta saisi käyttää ihan ilmaiseksi, mutta olen sen verran laiska etten viitsi varata vuoroa ja lähteä alakertaan pyykkiä viemään vaan pestä hurautan pyykit omaalla koneella eikä yksinäisellä ihmisellä paljon pyykkiä tulekaan.
Buahhhhaaaaaaaa🤣🤣🤣miten tyhmä aloitus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vinkki: useimmat eivät laita pestyjä pyykkejä lattialle vaan koreihin. Pysyvät puhtaana sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTrolli pesee vain mielikuvituksessaan. Teepä vaihteeksi taas aloitus työttömistä.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiöissä missä huoneistojen vesi laskutetaan kulutuksen mukaan tuo taloyhtiön pesukoneessa peseminen on kannattavaa varsinkin paljon pyykkiä peseville lapsiperheille. Itse asun taloyhtiössä jossa taloyhtiön pesukonetta saisi käyttää ihan ilmaiseksi, mutta olen sen verran laiska etten viitsi varata vuoroa ja lähteä alakertaan pyykkiä viemään vaan pestä hurautan pyykit omaalla koneella eikä yksinäisellä ihmisellä paljon pyykkiä tulekaan.
Melko monessa taloyhtiössä pesukoneen käytöstä ei peritä maksua, sillä se on paras ja halvin vakuutus kun puhutaan taloyhtiön kosteus- ja homeongelmista, kun asuinhuoneistot eivät ole suunniteltu pyykin pesua ja kuivatusta varten, vaan niille pitäisi olla oma tilansa.
Missä ihmeen likaisessa pesutuvassa?? Eikö pyykki siellä pestä pesukoneessa? Jos olet joku sekopäinen pöpökammoilija, niin ainahan voit sen konessa pyöräyttää tyhjänä 90 asteen pesun. Ei taatusti ole minkäänlaista likaa sen jälkeen.
Taidat olla vähän tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On se kiva viettää laatuaikaa kotona, kun huoneilmassa leijailee epäpuhtauksia ja home ja kosteusitiöitä.
- minulla ei ole varaa ostaa pesukonetta
- pyykkitupa on ilmainen
- minä en välitä jostain puhtaudesta oikeasti hevonvittua.
Ap. EI SUN TARVITSE YMMÄRYÄÄ MITÄÄN MUUTAKAAN....VETÄKÖ TÄNNE MUISTA UTPUTAT. 😝😝😝😝🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Käsiterajoitteinen on hereillä. Muistitko ottaa lääkkeet?
Join tukirahani ei riittänyt lääkkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko monessa taloyhtiössä pesukoneen käytöstä ei peritä maksua, sillä se on paras ja halvin vakuutus kun puhutaan taloyhtiön kosteus- ja homeongelmista, kun asuinhuoneistot eivät ole suunniteltu pyykin pesua ja kuivatusta varten, vaan niille pitäisi olla oma tilansa.
Yleisen pyykkituvan vesikulut ja siivouskulut peritään kaikilta asukkailta vuokrissa. Totta kyllä, että omassa vesilaskussa säästää, kun käyttää pyykkitupaa. Aikaa siinä säästää eniten, koska kone on iso pesulakone.
Käsiterajoitteinen on hereillä. Muistitko ottaa lääkkeet?