Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko nainen selittää miten tiukat housut tuntuvat naisista paremmilta kuin löysät?

Vierailija
17.01.2026 |

Nostetaan kissa pöydälle, johtuuko se siitä, kun housut painavat mukavasti pillua vasten ja kaikki liikkeet tuntuvat pillussa saakka?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nainen sanonut, että tiukat tuntuvat paremmalta kuin löysät? Molemmissa on puolensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nainen sanonut, että tiukat tuntuvat paremmalta kuin löysät? Molemmissa on puolensa.

Muistan kuinka Lotta Harala minosta instassa jotain trikoita ja kehui niitä nimenomaan siitä, että eivät valu haaroista alas, vaan ovat aina napakasti pillua myötäillen. Toki ei sanonut sitä noin, mutta mitä muuta se muka tarkoitti sillä.

Kauheasti etsin sitä videota ja nyt löysin. Siinä Lotta sanoo, että mikään ei ole pahempaa, kun tänne tulee sellainen lörpäke ja näyttää haaroväliään.

https://www.instagram.com/reel/DPOw1OMCIOw/

Vierailija
4/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka Lotta Harala minosta instassa jotain trikoita ja kehui niitä nimenomaan siitä, että eivät valu haaroista alas, vaan ovat aina napakasti pillua myötäillen. Toki ei sanonut sitä noin, mutta mitä muuta se muka tarkoitti sillä.

Kauheasti etsin sitä videota ja nyt löysin. Siinä Lotta sanoo, että mikään ei ole pahempaa, kun tänne tulee sellainen lörpäke ja näyttää haaroväliään.

https://www.instagram.com/reel/DPOw1OMCIOw/

En tiedä kuka on mainitsemasi Lotta, mutta hän on vain yksi nainen.

Tottakai trikoiden pitää olla ihonmyötäiset eikä lörpättävät. Se ihonmyötäisyys on trikoiden idea. Lököttäminen näyttää rumalta, kun vaatteen pitäisi istua. Ei sillä ole suoraan tekemistä minkään tuntemuksen kanssa.

Vierailija
5/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä ja kyllä. Tiukat farkut hyväilee mua, pitää hoikkana kun ei tuu syötyä nii paljon, tietyssä setissä voin saada orgasmin kun liikuttelen jalkoja "pakettina" vaikka toinen jalka toisen päällä silleen tyttömäisesti istuskellen. Mä oon mä, joku toinen kokee ehkä toisin. Väitän etten oo ainut.

Vierailija
6/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen usein aika tavalla samoja viboja edellisen kirjoittajan kanssa. Eikä näy sitten niin hyvin läpi farkuista kun kostuu, joskus kyllä :)

Mieheni kertoi tarinaa kuinka hän joutui nuorena monesti vaihtamaan löysempiin housuihin, koska stondasi aina farkuissa.

Vierailija
7/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan housujen mallista ja materiaalista! Ja sitten vielä käyttäjästäkin, hänen vartalonmallistaan ja mieltymyksistään. Itse en saa enkä halua mitään seksuaalista tyydytystä housujen pitämisestä, joku toinen ehkä voi ajatella toisin. 

Minä haluan että housut ovat mukavat päällä ja näyttävät omasta mielestäni hyvältä (mikä ei välttämättä ole ollenkaan sama mitä muut pitävät hyvännäköisenä). Yksi ärsyttävimmistä asioista tiukoissa housuissa on roikkuvat haarat (jonka takia vihaan sukkahousuja, niissä koko ja malli pitää olla ihan täydellinen ettei roiku mistään), mutta löysissä housuissa se ei sitten haittaakaan kun malli on eri. Löysät voi olla yhtä mukavat kuin tiukat. 

Silloin kun haarakappale/sauma ei roiku tiukoissa housuissa, ei sen olemassaoloa muuten edea huomaa. Ja silloinhan on asiat hyvin kun voi miettiä muutakin kun mitä on päällä. Voit itse kokeilla jos haluat sijoittaa muutaman euron: marketista halvimmat sukkahousut, vedä päälle niin että haarat roikkuvat n 10 cm liian alhaalla ja kävele hetki ympäriinsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän