Moni tuntematon tulee usein minulle kertomaan, että olen ruma
tai näytän "tähän loukkaava vertaus". Mietin vain, että miksi tai siis tarkoitus on varmaan pahoittaa mieleni, mutta mitä sitten jos olen ruma? En kuitenkaan ole malliksi hakemassa. Ja kun nämä haukkujatkaan eivät ole, miten sen nyt sanoisi, mitään kreikkalaisia jumalia/jumalattaria itsekään.
Kommentit (13)
Epäasiallista ja omituista käytöstä. Olen kokenut tuon saman ja voin todeta, että minun ulkomuotoa arvostelleet eivät itse ole mitään luomakunnan komistuksia tai kaunottaria. Joku minussa vaan provosoi heitä kommentoimaan ääneen.
Vastaa siihen, että kuitenkin olen huomattavasti kauniimpi kuin sinä. Näille mulkeroille on nokitettava takaisin.
Tympeitä ihmisiä, jotka erehtyvät.
Mieti etukäteen, millä pistät luun kurkkuun. Esim " Näin on, olen ruma, kuten sinäkin. Sulla on xxx tosi pahan näköinen" " Onneksi en ole noin vanha puolikuollut rumilus, kuin sinä." "Tuolla naamalla en kyllä moittisi, et saa .iestä / naista ilman rahaa." Lataa vaan päin naamaa ja hymyile.tsemppiä ap !
Sano niille, että missäs mallitoimistossa itse olet, kun olet kerran niin täydellinen että voit arvostella muita?
Vastaa niille, että mieluummin ruma, kuin noin tyhmä, joka ei tajua jokaisen jo katsoneen itseään peilistä ennen kommentoijaa.
"luuletko, etten oo peiliin kahtonna"
Sano, että sinulla on sentään älyä ja empatiaa toisin kuin eräillä.
Sano seuraavalla kerralla että onneksi sitä ei tarvitse hävetä sinun rinnallasi.
vastaa seuraavalla kerralla , kiitos samoin ja jatka matkaasi
Vierailija kirjoitti:
Sano seuraavalla kerralla että onneksi sitä ei tarvitse hävetä sinun rinnallasi.
Noin suora haukkuminen paljastaa, että sanomisesta tuli paha mieli, joka on varmasti ollut toisella tarkoituksenakin.
Ennemmin voisi vaikka vähän madaltaa ääntään ja sanoa "Mietinkin, että haluaisitko jutella? Monesti helpottaa jutella jonkun toisen samassa tilanteessa olevan kanssa, voidaan sopia jokin parempi aika niin saisit rauhassa puhua" tms.
Eääh, vääriä neuvoja. Kannattaa vastata kohteliaasti tyyliin: "Voi että, juuri olin aikeissa tulla kysymään mistä kasvosi on niin tutut ja mietin niitä vuoden 2019 missikisoja, olitko mahdollisesti siellä kilpailemassa?"
Siinä saa toinen päänaskaretta, kun miettii olitko tosissasi vai et. Ja sinä taas et alentunut samalle tasolle haukkumaan ulkonäköä.
Ihmiset yleisesti ottaen ovat syvältä perseestä. Jotkut yksilöt kivoja.