millaisia lempinimiä olette antaneet naapureille?
Kertokaahan millaisia lempinimiä (taikka kutsumanimiä) olette naapureillenne tai muille aluenne "tyypeille" anteneet? Uskoisin, että monella on tapana antaa nimiä näille tuntemattomille ihmisille, joita kuitenkin joutuu usein kotialueellaan tapaamaan.
itselläni tulee mieleen (ei pelkästään itse antamia):
Neandertaali (yläkerran naapurimies, joka puhuu kovalla äänellä kailottaen)
Kyylä (erään taannoisen asuinpaikan naapurirakennuksen tyyppi joka kyyläsi parvekkeelta liikkeitämme)
Uteliasmies (naapurirapun mies joka ulkoilutti koiraa, ja ohimennessään katseli ikkunoistamme sisään)
Kana (naapurin vanha nainen joka puhui kovalla kanamaisella äänellä)
Kommentit (149)
Kala-Matti, Pölli-Matti, Koira-Arska, perhepäivähoitaja, ahkerat naapurit, Audi-mies, N:n äiti sekä p@zk@patja(vei paskotun patjan roskakatokseen).
Apina, hobitti, pontso, puutarhatonttu, kuulapää ja yön timo. Siinä lähimmät naapurit.
Kusipäät...toinen on runkkari..
Ei tässä taloyhtiössä kun ei sillei naapureita mutta edellisissä oli mm. Sinitakki ja räpätäti.
Sinitakki kun aina se sininen tuulitakki ja räpätäti kun aina räpätti jotain
Ihmispskat.
Kerrassaan hienoja naapureita. Soittivat mulle yöllä että kissa synnyttää. Mun olis pitänyt mennä apuun. En mennyt. Seuraavana päivänä olivat ihan hämmästyneitä näistä yllätyspennuista. Niin, on se hassua että heidän leikkaamattomat kissat sikiää keskenään! Seuraavana yönä soittivat taas. Emo oli huonossa kunnossa ja 3 kuollutta pentua putosi kissan rööristä. Jouduin viemään nää idiootit eläinlääkärin päivystykseen 100 km päähän. Emokissalla oli kohtutulehdus. Kun sieltä tultiin takas, katkaisin välit. En kestä noin tyhmiä ihmispskoja.
Päivänsäde ja menninkäinen. Rouva on ihana päivänsäde ja mies kuin juuri luolasta ryömiryöminyt menninkäinen.
"Paviaanipari" ex- naapurit, möykkäävät ja tappelevat (humallassa) itäiset raksaukot. Nimi kertoo näistä kaiken eli apinanraivolla mentiin.