Ekat treffit ja mies ei maksanut ruokaansa
Tinder-Mies tuli tänään tapaamaan minua 140km päästä ja oltiin sovittu, että mennään brunssille ravintolaan, jossa brunssi maksoi 34€/hlö. Olin kirjoittanut hänelle, että mä voin tarjota. Ajattelin kuitenkin, että hän varmaan itse maksaa oman brunssinsa. Hän kuitenkin oli yliopiston opettaja eli tienasi varsin hyvin eli rahasta ei ainakaan ollut kiinni. Mutta kun mentiin kassalle, minä jouduinkin maksamaan molempien brunssin!!! Se oli niin nöyryyttävää. Hän olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minä en.
Kommentit (37)
Aloitus vaikuttaa provo-huudatukselta.
Mutta jos olet vakavissaan niin on reilua jakaa kustannuksia.
140km ajaminen vie aika paljon bensaa joka ei ole halpaa.
Kyllä se menee niin että nainen on se joka maksaa.Jos ei maksa se on moro ja näkemiin heti.
Siis houkuttelit miehen treffeille ostamalla hänen kiinnostuksen?
Ilmoitit tarjoavasi ja nyt itket, hoh hoi.
Heheh..tyhmästä päästä kärsii koko lompakko. Miksi sanoit että haluat tarjota, jos et oikeesti haluat? Kuinka tyhmä voi olla? Et osaa puhua totta?Oletko älyllisesti jälkeenjäänyt?
Se joka kutsuu maksaa. Oli mies tai nainen. Perus käyttäytymis juttuja?
Sovitaanko niin, että lopetetaan nämä paskalässytykset. Aikuinen maksaa itse ruokansa ensitreffeillä. Ei aleta paapoa inceleitä eikä haalita minkään sukupuolen lompakkoloisia.
Jooko, Pasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei treffailu ole pakollista. Voi pysyä kotonaan. Kukin maksaa omat kulunsa ja vain typerä pasi sössöttää satuja tarjoamisesta kun ei ikinä ole treffeille päässyt.
Se maksaa joka kutsuu 😃 Kartinginsa kerkis ketku maksaa itte sillävälin, ku mä menin väsäämään jotain tunnuksia, että voin ajaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Se joka kutsuu maksaa. Oli mies tai nainen. Perus käyttäytymis juttuja?
Aijaa? Yleensä miehet ovat kutsuneet minut treffeille, mutta kuitenkin olen joutunut maksamaan omat safkani ravintolassa/kahvilassa.
Kello on 11.36 ja olet tänään käynyt brunssilla?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Se maksaa joka kutsuu 😃 Kartinginsa kerkis ketku maksaa itte sillävälin, ku mä menin väsäämään jotain tunnuksia, että voin ajaa 😅
Kuinka paljon se karting maksoi per henkilö? Eikö se ole aika outo paikka ensitreffeillä, jos et ennestään tuntenut miestä? Eihän siinä voi edes jutella. Sama kuin jotkut ehdottaa keilailua ensitreffeillä. En mä ainakaan voi jutella tutustuen samaan aikaan kun keilaan. Ihan sama, kuin sopisi työhaastattelun keilailun parissa.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kuinka paljon se karting maksoi per henkilö? Eikö se ole aika outo paikka ensitreffeillä, jos et ennestään tuntenut miestä? Eihän siinä voi edes jutella. Sama kuin jotkut ehdottaa keilailua ensitreffeillä. En mä ainakaan voi jutella tutustuen samaan aikaan kun keilaan. Ihan sama, kuin sopisi työhaastattelun keilailun parissa.
16e hänelle, mulle ilmainen. Tunnettiin ennestään, ja kartingin jälkeen mentiin huvipuistoon 🎢 😃
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se menee niin että nainen on se joka maksaa.Jos ei maksa se on moro ja näkemiin heti.
Lokki siellä taas piipittää.
Vierailija kirjoitti:
Kello on 11.36 ja olet tänään käynyt brunssilla?
Aloituksessa ei mainittu mikä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Silti 34€ arvoisen brunssin maksaminen tuntemattomalle ihmiselle on jo liian kallista. Joku 15€ lounas olisi ollut ok maksaa.
Miksi lupasit tarjota, jos silti toivoit hänen tarjoavan sinulle tai ainakin maksavansa omansa? Jos aikuinen ihminen ei tarkoita mitä sanoo, mistä toinen voi tietää mitä tarkoittaa. Ja ehkä meinasi, kun tulee matkakuluja hänelle, on ok että sinä maksoit ruuan.
Toistamalla juttu paranee.