Mies maksatti ruuat minulla, ekat treffit
Olin sopinut treffit 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Hän ehdotti kävelyä metsässä, vaikka satoi kaatamalla. Minä ehdotin, että mennäänkö mieluummin sushibuffaan keskustaan ja että mä voin tarjota. Hän suostui siihen! Se tilanne oli jotenkin niin absurdi, kun yleensä miesten tehtävä on tarjota naiselle ensitreffeillä ja minä jouduin tarjoamaan sen 17€ arvoisen lounasbuffan 10 vuotta vanhemmalle miehelle! Hän vielä sanoi: "koskaan aiemmin ei ole nainen tarjonnut mulle ensitreffeillä". Jos olisin ollut skarppi, olisin vastannut: "tää onkin ensimmäinen kerta kun mä tarjoan miehelle ensitreffeillä kun aina on miehet halunneet tarjota mulle".
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä tämän pointti oli
Miesviha.
Vaikka olisi provo, niin otsikko harhaan johtava. Itsehän sanoit tarjoavasi buffan.
Naisen logiikkaa?, että miehen olisi sitten kuitenkin pitänyt tarjoutua maksamaan? Ja mitä se 10v ikäero tähän vaikuttaa?
Ei se haittaa, pidetään ne metsätreffit ens kerralla, ei nää vastahankitut nahkahanskat, köysi ja ilmastointi teippi pahaksi mene sillä välin.
PS. Oli ihan hyvää sushia.
T. Deittimiehesi
Sellaista se AP nyt vaan on. Sinkkunaisen arvo vaan laskee iän myötä ja miehen nousee. Ennen sulle tarjottiin pyytämättä, nyt joudut itse pyytämään ja tarjoamaan. Pari vuotta tästä niin joudut pyytämään, tarjoamaan ja lupaamaan seksiä jos toinen haluaisi tulla. Silti voit jäädä ilman. Vanha nainen nyt ei vaan ole edes sen homeisen puupennin arvoinen sinkkunarkkinoilla.
Deal with it.
Tapoihin kuuluu että se joka kutsuu, tarjoaa. Sinä kutsuit sushibuffaan ja tarjouduit tarjoamaan.