Nuoret miehet ei enää kykene antamaan naiselle nautintoa
Itse olen jo yli 50 v ja ikinä ysärillä en tavannut miestä joka olisi vältellyt suuseksiä.
Kommentit (87)
Ai että työntäisin kieleni jonkun ruumiin aukosta sisään? Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
No hyi. En ikinä nuolisi kun naisilla on kaikenmaailman bakteerivaginoosia ja hiivaa
Sitten lienee ok ettei kukaan ota sultakaan suihin 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi. En ikinä nuolisi kun naisilla on kaikenmaailman bakteerivaginoosia ja hiivaa
Sitten lienee ok ettei kukaan ota sultakaan suihin 👍
No ei tietenkään ota. En minä anna värkkiäni kenenkään hampaiden väliin
Eihän läheskään kaikki naiset välitä suuseksistä millään muotoa. Ei itselleen, eivätkä anna sitä.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ei suuseksissä sellaista tehdä. Kuinka pihalla oikein olet?
Ei pysty vanhatkaan. En ymmärrä suuseksin autuutta, kun minua se on pikemminkin inhottanut kuin miellyttänyt.
Ysärillä ei joutunut pelkäämään henkensä edestä papilloomaviruksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän läheskään kaikki naiset välitä suuseksistä millään muotoa. Ei itselleen, eivätkä anna sitä.
No ei ollut siitä kyse vaan että nainen haluaisi suuseksiä ja antaa miehelle mutta ei saa sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voidaan tehdä.
Minäkin ihmettelin kun luin että naisten pitää anella pillun nuolemista eikä siltikään aina saa. Eivätkö nykymiehet tunne todellista himoa?
M56
Olen antanut naisille aina suuseksiä. Ekan kerran jo 15 vuotiaana kun seurustelin yhden tytön kanssa. Kokemukseni mukaan naiset ei halua miestä joka ei anna suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Luuletko että naiselle annettava suuseksi on jotain kielen työntämistä emättimeen? Joo, anna olla, kun et osaa.
Sittenhän heiltä jää paras osa seksistä saamatta. Se kun on kaikista nautinnollisinta ja itsetuntoa kohottavaa, kun saa kumppaninsa nauttimaan.
No, jospa ne nuoret miehet nauttivat keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelin kun luin että naisten pitää anella pillun nuolemista eikä siltikään aina saa. Eivätkö nykymiehet tunne todellista himoa?
M56
Eivåt tunne ja siihen on monta syytä. Japanissa ilmiö on paljon vanhempi kuin Suomessa ja siellä puhutaan sukupolvesta joka ei halua mitään. He ovat kulttuurisesti meitä edellä ja kaikki mitä siellä tapahtuu tulee tänne jälkijunassa.
Kuka helvetti keksi tämän lutkuttamisen, tai siis teki siitä normin? Kuinka sekaisin pitää olla että ei tajua mihin mikäkin kehon osa on tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä ei joutunut pelkäämään henkensä edestä papilloomaviruksen takia.
Nykyään on rokotukset. Ja aina voi käyttää suojaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voidaan tehdä.
Voidaan mutta ei se kyllä naiselle mitään iloa tuo.