10 kg:n paketti mennyt noutopisteeseen kilsan päähän. Miten sen sieltä saan kotiin?
Kommentit (143)
Kyllä mulle on tuotu kaikki paketit kotiin asti joka kerta kun olen maksanut kotiinkuljetuksen. Ja jos joskus käy niin etteivöt toimita niin postin aspa kyllä auttaa
10kg? Eiköhän sen ihan kantamalla saa. 32 kg kahvakuula oli ikävä kantaa noutopisteestä - piti ottaa paketista pois niin oli helpompi kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ihminen tilaa isommille paketeille kotiinkuljetuksen. Ei tulis mieleenkään hakea jostain automaatista. Valoja päälle!
Läheskään kaikki eivät ole fiksuja. Köyhät eivät tilaa kotiinkuljetusta kun se MAKSAA.
No jos sulla on postin toimipiste muutaman metrin päässä toki tilaat sen sinne etkä oleta että jostain vatun syystä se viedään kilometrien päähän. Idiootti siis maksaa monta euroa enemmän siitä että joku ninja muka käy tuomassa pakettisi ja silti päätyy sinne kilometrien päähän. Suomalaiset ovat niin tyhmää kansaa nykyään etteivät odota saavansa palvelua josta maksavat. Postipakettien hakemistakin varten tyhmä suomalainen ostaa auton.
Mitä sä selität???
Näin talvisin käyn välillä kaupassakin pulkan kanssa, helppo vetää ostokset kotiin (jos ei huvita lähteä autolla).
Kuten lehdessä luki, kerro yhdellä sanalla, miten kissat ja koirat oppivat lentämään.
Vastaus oli: huonosti.
Oletko vaikeasti vammainen kun et pysty 10 kg taakkaa kuljettamaan? Laita vaikka reppuun ja kanna silleen.
ps. Armeijassa marssitaan kymmeniä kilometrejä 25 kg varusteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle on tuotu kaikki paketit kotiin asti joka kerta kun olen maksanut kotiinkuljetuksen. Ja jos joskus käy niin etteivöt toimita niin postin aspa kyllä auttaa
Tuo tuntuu olevan alueesta kiinni. Minulle Posti toi aina paketit rivitaloon perille, mutta toisella alueella kerrostalossa asuvalle työkaverille tekivät aina oharin ja väittivät ettei ollut kotona.
Kyllä pitää olla todella huonossa kunnossa, jos ei jaksa kantaa 10kg tavaraa kilometriä kotiin.
Voisiko tuo olla vaikka motivaation paikka, että alkaisi treenaamaan lihaksia?
1) Ota esine käteesi
2) Vuorotellen vasen ja oikea jalka toisen eteen
3) Pidä nenänpää suunnattuna kotia kohti
Vierailija kirjoitti:
Oletko vaikeasti vammainen kun et pysty 10 kg taakkaa kuljettamaan? Laita vaikka reppuun ja kanna silleen.
Ei tarvitse olla vaikeasti vammainen, riittää vaikka sydänsairaus tai nivelrikko, kuten meillä. Aina ollaan kyllä saatu paketit noudettua, useimmiten polkupyörän päällä, kerran saatiin sattumalta kyyti naapurilta kun hän haki omaa pakettiaan.
Aika iso reppu pitää olla, jos meinaa mahduttaa kymmenen kilon paketin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä provo?
Tietenkin oli.
Eipä silti, minulle tuli juuri Matkahuollolla paketti. Sen sijaan että sen olisi saanut toimipisteestä kuten aina ennenkin, se meni pakettiautomaattiin, josta sen sai ulos vain lataamalla kännyyn MH:n appin. Joka vielä vaatii pääsyä puhelimen paikkatietoihin ja ties minne. P-le! Kyllä tilattu ja maksettu, siis MINUN pakettini pitää saada vastaisuudessa omin käsiin asiamiehen tiskiltä, ilman tuollaista pelleilyä. Tai minun MH:n asiakkuuteni loppua tähän.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta loukkasin nyt polveni enkä pääsisi pakettia hakemaan, jos ehdin paketin tilata ennen loukkaantumista. Kaikenlaisia esteitä on voinut tulla.
Vierailija kirjoitti:
KAi sinä nyt jaksat sen auton kyytiin nostaa? Ja siitä kantaa kotiin sisälle?
EI KAIKILLA OLE AUTOA!
Nyt ap haloo :D Ei 10kg ole kovin painava ja 1km :DD Minkä ikäinen olet? Minulla on vaelluksilla rinkassa jopa 25kg tavaraa ja niin vain taittuu pieneltä naiselta 100km matka 10-30km/päivä.
Minun 86v mummi kantaa 10L ämpärissä vettä mökillä saunaan. Hänellä on nivelrikkoa niin, että syö vahvoja kipulääkkeitä ja on takana syöpähoidot, on jo sydämen vajaatoimintaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla vaikeasti vammainen, riittää vaikka sydänsairaus tai nivelrikko, kuten meillä. Aina ollaan kyllä saatu paketit noudettua, useimmiten polkupyörän päällä, kerran saatiin sattumalta kyyti naapurilta kun hän haki omaa pakettiaan.
Aika iso reppu pitää olla, jos meinaa mahduttaa kymmenen kilon paketin siihen.
Riippuu siitä onko se 10 kg rautaa vai 10 kg höyheniä. Tuon painoinen kultaharkko on puolikkaan maitotölkin kokoinen.
Millä olit hakemassa siitä lähipisteestä?
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä pienetkin tuotteet pakataan niin isosti ettei meinaa reppuun saada. En usko että 10kg paketti menee repussa. Tuskin edes jätesäkissä.
Jos ei omista autoa, kannattaa aina tarkistaa myös ne painot tuotteista, ennen kuin tilaa ne ja tilata kotiinkuljetus painaville tuotteille.
Sitäkin kannattaa etukäteen pohtia, minkäkokoiseen lootaan tuote mahdetaan pakata. Yleensä tuote pakataan huomattavasti suurempaan lootaan kuin se tuote itsessään on, koska pehmusteet vie tilaa, eikä niitä lootiakaan joka tuotteen kokoluokassa löydy. MItä arvokkaampi ja särkyvämpi tavara, sitä isompi loota pehmusteitten takia. Olen itsekin joskus saanut pienen, höyhenenkevyen tuotteen järjettömän kokoisessa pahvilaatikossa. Paketin luovuttajaakin nauratti, että onko siellä edes mitään sisällä.
Aina sitä jokin keino löytyy, mutta kyllä, on todella ärsyttävää!