Juon jo päiväkahvia
En kehtaa sanoa, mihin aikaan keitin aamukahvit.
Kommentit (14)
Olen jo päivärunkulla. En kehtaa sanoa, mihin aikaan runkkasin aamusta.
Mie en oo vielä käynyt nukkumaan. En kehtaa virkkaa mihin aikaan join iltakahvit.
Päiväkahvit juodaan 14:00 - 14:15.
Muita ei lasketa. Muut on välikahveja. Tämä on sääntö.
Vierailija kirjoitti:
Ootte te aika HURJIA!
Totta. Sinusta ei ole elämään näin vaarallisesti.
Minä ruppeen just syömään lounasta
Vierailija kirjoitti:
Mä ootan et pääsen päiväunille. Väsyttää jo,mut pitää odottaa et takasta hiillos sammuu.
Kylläpä aamuvirkut onkin energisiä ja aikaansaavia!
Minä juon jo iltakahvia. Olin viime yön töissä.
Just join brunssikahvin. Eli aamiainen kiireettömästi näin viikonloppuna.
Herään klo 4-6, syön aamiaiset ja kaffittelen, lounaan syön yleensä 9-10 maissa, välipalan puoliltapäivin ja päivällisen klo 15. Harmi kun Yle:n 1:ltä tulee nykyisin niin paljon urheilua, niin ei voi ratiotakaan enää aukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ootan et pääsen päiväunille. Väsyttää jo,mut pitää odottaa et takasta hiillos sammuu.
Kylläpä aamuvirkut onkin energisiä ja aikaansaavia!
Kyllä. Kato aloin jo kääntämään rytmiä ja nukuin viime yönä vähän. Päiväunia olis tarkotus vetää 3-4 tuntia ja aloittaa yövuorot. Ens yönä pitää olla energinen ja jaksaa tehdä fyysistä työtä 10 tunnin vuoro.
"Kyllä. Kato aloin jo kääntämään rytmiä ja nukuin viime yönä vähän. Päiväunia olis tarkotus vetää 3-4 tuntia ja aloittaa yövuorot. Ens yönä pitää olla energinen ja jaksaa tehdä fyysistä työtä 10 tunnin vuoro."
Yövuororytmiinhän siirrytään nukkumalla mahdollisimman pitkään.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä. Kato aloin jo kääntämään rytmiä ja nukuin viime yönä vähän. Päiväunia olis tarkotus vetää 3-4 tuntia ja aloittaa yövuorot. Ens yönä pitää olla energinen ja jaksaa tehdä fyysistä työtä 10 tunnin vuoro."
Yövuororytmiinhän siirrytään nukkumalla mahdollisimman pitkään.
En mä ainakaan nuku pitkään ikinä. Herään jo siinä seiskan pintaan vapaillakin. Joskus sitten koitin noin nukkua pitkään eli seiskaan. Päiväunia en saanu,niin valvoin siitä sit 25 tuntia kunnes pääsin taas nukkumaan. Ei mulla harmita, et saan otettua neljän tunnin päikkärit.