Miksi tuhlaat aikaasi ja elämääsi roikkumalla vauvalaudalla päivästä toiseen?
Kommentit (27)
Kenpä tietäis sen, ken arvaisi huomisen!
Ylisjonne, tämä on vauva.fi, ei mikään lauta.
Ei tämä ole tuhlaamista. Tämä on viestintää ja vuorokeskustelua toisten suomalaisten kanssa.
😘
Osittain sen takia, että haluan tietää ihmisten ajatuksia ja täällä niitä kerrotaan avoimemmin kuin ei-anonyymeissä medioissa.
Olen kuitenkin miettinyt, mitä emotionaalista tarvetta tämä täyttää ja osittain kyse on myös draamasta. Tämä on vähän kuin Salkkareita katsoisi, jutut junnaavat paikallaan pienellä variaatiolla. Paitsi että palsta on interaktiivinen eikä sitä joudu vain töllöttämään (paitsi 23 jälkeen).
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys
Ei vaan tää on vastaus!
Aloittaja on epätoivoinen PS äänestäjä, kun oikeat ihmiset ei enää jaksa niiden mölinää.
Huomaa heti tuosta "LAUTA" sanasta. Ei ole aloittajallekkaan suotu sitä terävintä kynää.
Eipä tässä nyt ole oikein muuta tekemistä kun sähköt on poikki. Pyykkiä oli tarkoitus pestä ja imuroida.
Mulla on Twitterissä oikeistokupla. Vauva on mun vasemmistokupla. Kuplien tasapainon tulee säilyä.
Ehkä aloittaja voisi vastata omasta puolestaan?
Minä aloin kirjoittaa joitain kuukausia sitten, koska tiedän, että Jeesus on Jumalan Poika ja tunsin myötätuntoa niitä kohtaan, jotka etsivät totuutta. Olen suhtautunut epäilevästi siihen, onko se Jumalan tahdon mukaista, että kirjoitan. Tähän asti on kuitenkin vaikuttanut siltä, että on, joten olen jatkanut kirjoittamista. Pyrin aina tekemään sen, mikä on Jumalan tahdon mukaista. Ei ole kuitenkaan helppoa tietää, mikä on Jumalan tahdon mukaista. Voin vain yrittää parhaani.
Suomen talvet ovat pimeitä ja kylmiä
Sen kun tietäis. Mitään ei saa enää aikaiseksi eikä mikään huvita, ei kyllä tämäkään.
Vierailija kirjoitti:
Suomen talvet ovat pimeitä ja kylmiä
Jenna on pimee!!!
Jotta ap:lla olisi jotain kyseltävää