Oletko nähnyt kummituksen/aaveen, tai muun henkiolennon? Miltä aave/henkiolento näytti, minkälainen sen olemus oli?
Minä olen itse nähnyt sekä kummituksen (edesmenneen ihmisen sielu) että henkiolennon (ei näyttänyt lainkaan ihmismäiseltä).
Nämä kokemukset ovat kuitenkin minulle niin rakkaita ja todistaneet korkeamman voiman olemassaolon, että en tahdo avata niitä sen tarkemmin, koska tiedän että saisin osakseni vähättelyä, kokemusten alasajamista ja hulluksi nimittelyä.
Jos täältä kuitenkin löytyisi toisia, jotka ovat nähneet samankaltaisia asioita kuin minä, kuulisin mielelläni. Mikäli kukaan tahtoo asiasta täällä kertoa?
Kommentit (22)
Pelonlietsontaa tuo, että kaikki henget ovat demoneja. Minä olen ikuinen pyhä sielu. Tietenkään minun ei ole tarkoituksenmukaista vaellella täällä maan päällä enää sitten kun olen siirtynyt taas kerran toisiin ulottuvuuksiin, Jumalan lähelle, mutta voin kyllä käydä tukemassa omaan sieluryhmääni kuuluvia muita sieluja, jotka vielä taistelevat täällä helvetissä maan päällä. Kunnes saan vastaanottaa heidät toiselle puolelle/toisille puolelle.
Te demoniuskoiset saisitte lopettaa tuon pelottelun. Se, että näette demoneja kaikkialla, kertoo yksinomaan teistä ja teidän silustanne. Jumala on kovin vaikea saavuttaa, eikä yleensä vastaa rukouksiin. Mutta demoneja olisi muka kaikkialla.
Minulle Jumala on kaikkialla ja demonit vain siellä, missä on pahuutta, ilkeyttä, ylemmyydentunto, toisten väärää tuomitsemista, jne. Hedelmistään puu tunnetaan.
Ap; kummitus ei ole edesmenneen ihmisen sielu, vaan demoni!