Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi mitä k-päitä nuo Wolt-pomot.

Vierailija
16.01.2026 |

Pistää ihan todella vihaksi, kun kulee miten monta kymmentä MILJOONAA joku Woltin perustaja Miki Kuusi ansaitsee vuodessa. Nää ruokalähetit, joiden selkänahasta nuo rahat on revitty, joutuu pakkasella värjöttelemään ulkona ja tappelemaan siitä, missä saa käydä vessassa. 

Miten ihmeessä Suomessa on tultu tällaiseen riistoon? Jotenkin olisin toivonut, että suomalaiset ajattelisi oman navan lisäksi myös muiden parasta. Ja tuon pskapuljun annetaan olla, kun lskiprseet tilaa ja tilaa ja tuloja kilisee. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en enää tilaa mitään Woltilla, sen verran kusipäistä menoa ja työntekijöiden riistoa.

Oletko ennenkään tilannut, enpä usko ?

Vierailija
42/48 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä lainkaan Hissejä. Koneen omistajat ovat miljardöörejä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä antaa lähetille tippiä niin se menee lyhentämättömänä kuljettajalle.

Oon kuullut huhuja että ei ne oikeasti mene. Ja Suomessa ei tarvita tällaista kulttuuria.

Tippaa käteisellä. 

Vierailija
44/48 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/48 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä lainkaan Hissejä. Koneen omistajat ovat miljardöörejä !

Puhumattakaan Ikeasta. Teslasta tai Aplesta. Työntekijöiden selkänahasta revittyä rahaa.

Vierailija
46/48 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään tilata tuolta mitään. Naapurin sossupummi-yksinhuoltaja tuolta tilailee jatkuvasti, en ymmärrä miten sillä rahat riittää, ja tilaako se lapselleen ollenkaan ruokaa. Ärsyttää kun saa jatkuvasti pelätä, milloin omat muksut jää näiden suhareiden alle omalla kotiovellamme. Saisi mun puolesta mennä konkkaan koko pulju.

Vierailija
47/48 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Mikin 60 miljoonaa tulee läheteiltä (joita on 12000), sehän olisi 5000€ per lähetti.  Ja noita "mikkejä" on Voltissa (ja sen jenkkiomistajassa) varmaan sata. Se olisi jo äkkiä puoli miljoonaa € per lähetti joten ei voi tulla sieltä.  Pitäis lähetin polkea pyörälle ensin kasaan 50000 kpl 10€ keikkaa maksaakseen sen. 137 keikkaa jokaisena 365 päivänä 

Taitaa olla Voltin osakkeiden pääomatuloa. Niitä geimejä me ei taideta tällä palstalla kauheesti ymmärtää. 

Vierailija
48/48 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annoin silloisen puolison tilata. Järkyttävän kalliit kuljetusmaksut ja hirveä säätäminen sen appin kanssa. Siihen jäi. Itse en ole tilannut koskaan tuolta, enkä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän