Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 1000 kuolemanrajakokemusta tutkinut ex- agnostikko on todennut kristinuskon ja Raamatun olevan totta

Vierailija
16.01.2026 |

John Burke,entinen agnostikko ja skeptikon luonteella varustettu insinööri kiinnostui tutkimaan rajakokemuksia isänsä kuoleman johdosta.Hän itse haastatteli yli 1000 ihmistä,jotka olivat kokeneet rajakokemuksen.

Näiden haastattelujen ansiosta hän on tullut vakuuttuneeksi Raamatun olevan totta,joten hän on syvästi kristinuskossa nykyään ja toimii  itse pastorina Texasissa.

Tähän tulokseen hän on tullut siitä syystä,että olitpa muslimi,hindu,buddhalainen,ateisti,agnostikko ,lapsi,henkilö joka ei ole kuullut tai lukenut Raamattua pätkääkään kokee saman taivas ja helvetti kokemuksen ilman, että itse olisi näihin uskonut tai edes tiennyt mitään.

Monilla näistä ihmisistä on ollut näyttää todisteena lääkärintodistus,josta näkyy heidän olleen kuolleena jonkin aikaa ennen kuin palaa takaisin henkiin.Tietysti insinöörin aivoilla varustettu skeptikko tarvitseekin kunnon todisteet ennen kuin voi todella uskoa,jopa niin syvästi ja palavasti ,että ajautuu itse Jumalan Sanan julistajaksi,pastoriksi.

Eipä tämän parempaa todistajaa taida helposti löytyä kuin henkilö,joka on kuullut yli 1000 todistajaa jotka ovat käyneet rajan takana ja saa näistä käsityksen Raamatun,Jeesuksen,Taivaan ja Helvetin olevan totta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei ne ihmiset kuolleet, jos tulivat takaisin. Olivat vaan pökerryksissä ja silloin aivot tuottaa mitä vaan hallusinaatioita.

Vierailija
2/2 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen hihhuli. Tuollaiset on samaa sarjaa kuin lahkojohtajat ja ufoihin täysillä uskovat viiripäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi