Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti pitää olla

Vierailija
16.01.2026 |

Että sossu suosittelee kaikkien tapaamisten lopettamista eli ei olisi valvottuja eikä tuettuja tapaamisia lainkaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden ongelmien pitää olla ratkaistu miksi tapaamisia on järjestetty, että ymmärrät itse mistä oli kyse.

Vierailija
2/4 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden ongelmien pitää olla ratkaistu miksi tapaamisia on järjestetty, että ymmärrät itse mistä oli kyse.

Ei ole kyse minusta, vaan eräästä tubettajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kiellettiin äidin tapaaminen kokonaan muutamaksi kuukaudeksi kun olin sijoituksessa. Syyt oli, että äitiä haukkui mulle isää, sossuja ja yhteiskuntaa, sekä hänellä oli harhoja ja salaliittoteorioita miten hänelle halutaan pahaa. Näitä kertoi, valvoja puuttui ja tuli ilmiriita kun äiti saanut kertoa "totuuksia".

Huostaanoton syy puolestaan oli yksin jättäminen, äidin mielestä ei ongelmaa koska jätti ruokaa tai rahaa. Henkinen väki valta, puhui tietyillä rumilla nimillä minusta tyttölapsena. Minun piti laittaa kädet pöydälle ja hän haukkui käteni rumiksi sormia myöten, en tiedä mikä fiksaatio se oli. Olin hänen mielestään mielisairas ja kaikin tavoin ruma. Kaupassakin huusi, miten noin lihavalle ei löydy vaatteita (160cm alle 60kg) ja kaikki vaan korostavat makkaroitani. Minusta ei myöskään pitänyt tulla mitään. Soitteli koululle ja väitti että käytän h** meita ym. Meillä yritti käydä perhetyö, äiti katkaisi sen eikä päästänyt heitä sisään.

Vierailija
4/4 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse minusta, vaan eräästä tubettajasta.

Ai pe rhana, eikö kukaan kerro juoruakalle miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä