Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ei tiedä onko lihonut vai laihtunut

Vierailija
15.01.2026 |

Vaaka näyttää ihan eri lukemia esim eilen ja tänään. Aamupaino. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla näin

Vierailija
2/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikilla näin

On, se on ihan normaalia. Jos punnitset itsesi aina samaan aikaan päivästä, mieluiten aamulla, tiedät oletko lihonut tai laihtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vaaka 100% tasaisella alustalla ja aina samassa kohdassa? Meidän kylppärin laattalattia on ilmeisesti hiukam epätasainen, koska vaaka näyttää eri lukemia riippuen siitä mihin sen laittaa. Koitan aina pitää samassa kohdassa

Vierailija
4/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla heittää noin kilon paino päivittäin. Aamupainon ja iltapainon välillä voi olla parin kilon ero. 

Vierailija
5/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan muutos ei kovin suuri voi olla. Jo vaatteista huomaa parin kilon todellisen laihtumisen.

Vierailija
6/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino vaihtelee sen mukaan, paljonko on syönyt edellisenä päivänä ja paljonko suolaa ruoka on sisältänyt. Minä saatan painaa aamulla 800 g vähemmän kuin edellisenä aamuna, jos olen syönyt vain vähäsuolaista ruokaa. Makkaroissa ja muissa lihajalosteissa, sillissä ja monissa valmisruoissa on paljon suolaa.

Vierailija
7/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aamuköntsä suolessa painaa varmaan sen verran mitä heittelee, ei kai sitä nyt mistään päivittäisestä kilon heitosta pidä välittää. Painoa pitää kirjailla esim. viikon välein ja katsoa pysyykö suunnilleen samassa vai nouseeko vai laskeeko lukema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan