Markku Aro on oikeassa ja Danny Helmineen väärässä
Mut se julkisuus on niin kivaa, vaikka kävelemään ei enää pääse ja vain vaippa enää pullottaa housuissa!
Kommentit (49)
Danny olisi paremman näköinen vanhus, jos parturoisi haivenensa pois.
Vierailija kirjoitti:
Danny on todella huvittavan näköinen Trump-hiuksineen😅
Näin kerran Dannyn Kirkkonummella takaapäin ja tunnistin heti siitä tupeeratusta kuontalosta 😁
Kannettavasta JVC jättimankasta taustamusa C-kasetilta?
Ei muuta kun lapikasta lattiaan penkin reunalta. Aurinkolaseista saa vaikka rock-ilmettä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sinulle ongelma, ap?
On se. En saa yöllä nukuttua, kun näen painajaisia Dannyn liuhuletistä.
Markku on nolo kiusaaja. kateellinen? Eipä ne herran omat esityksetkään elämäni biisi ohjelmassa ihan putkeen mene kun sanat unohtuu/ menee väärin ja takeltelee. Jokainen lopettaa "työuransa" juuri silloin kun itsestä siltä tuntuu. ja yleisöä noissa tilaisuuksissa tuntuu kuitenkin riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Markku on nolo kiusaaja. kateellinen? Eipä ne herran omat esityksetkään elämäni biisi ohjelmassa ihan putkeen mene kun sanat unohtuu/ menee väärin ja takeltelee. Jokainen lopettaa "työuransa" juuri silloin kun itsestä siltä tuntuu. ja yleisöä noissa tilaisuuksissa tuntuu kuitenkin riittävän.
Mä olin kyllä kans pettyny Aron esityksiin elämäni biisissä.
Kamalaa kuunneltavaa.
Hei molemmat entiset iskelmälsulajat; Danny ja Aro, olkaa hyvä ja tehkää ihmisille palvelus ja LOPETTAA jo viimeinkin "laulaminen" kun Danny ei enä itse laula ja Aro vetelee ihan falkiin, niin pitäis jo itsekkin ymmärtää, että ura on kertakaikkiaqn ohi! On hirvittävä kokea karmeeta myötähäpeää teidän esiitymisistänne! Myös Dannyt habitus herättää jo kauhunsekaista huvittuneisuutta...eikö itse tajua/ymmärtää, että miten kornilta näyttää kun harvat haivenet on vedetty takaraivolta( Immo Kuutsan tyyliin!) koholle harvaksi kuontaloksi !!
Vierailija kirjoitti:
Hei molemmat entiset iskelmälsulajat; Danny ja Aro, olkaa hyvä ja tehkää ihmisille palvelus ja LOPETTAA jo viimeinkin "laulaminen" kun Danny ei enä itse laula ja Aro vetelee ihan falkiin, niin pitäis jo itsekkin ymmärtää, että ura on kertakaikkiaqn ohi! On hirvittävä kokea karmeeta myötähäpeää teidän esiitymisistänne! Myös Dannyt habitus herättää jo kauhunsekaista huvittuneisuutta...eikö itse tajua/ymmärtää, että miten kornilta näyttää kun harvat haivenet on vedetty takaraivolta( Immo Kuutsan tyyliin!) koholle harvaksi kuontaloksi !!
Kyllä Immo Kuutsan kampaus oli niin hirveä, että sen voittanutta en ole vielä nähnyt. Siihen verrattuna Dannyn kampaus on ilo silmälle.
En ymmärrä suomalaisia iskelmälaulajia kun pitää oikeesti laulaa hautaan asti. Eikö jo itteäkin hävetä kun vedät lavalla rollaattorilla melkein?
Tosiaan Aron esiintyminen Elämäni biisissä oli aivan kuin tavallisen karaokelaulajan. Tykkään kyllä hänen biiseistään, ja on joskus ollut hyvä laulajakin, mutta nyt vetää nuotin vierestä ja heiluttelee oudosti käsiään laulaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Immo Kuutsan kampaushan oli kuin nuolenkärki.
Jos Danny vetäisi harvat haivenensa päätä pitkun eteenpäin, niin tulos olisi juurikin kuin Immo Kuutsa-look! D olisi huomattavasti näyttävämpi, jos kampaisi haivenet taaksepäin ja laittais ponnarille, niin olis D viä jotenkin Rock! Mutta nyt on kuin joku ruoti-ukko!
Molemmat voisivat lopettaa laulamisen ja jäädä eläkkeelle.
Niinpä ja monesko "Armi-klooni" D:llä on menossa!? Aivan järkyttävää kun joku nuori likka antaa laitattaa itsensä Armin näköiseksi!? Kyl pitää olla joku trauma ja päähänpinttymä kun vanhan äijän pitää klonata likkoja muistuttamaan "suurta rakkauttaan"!
Järkyttävää!!
Vierailija kirjoitti:
Jos Danny vetäisi harvat haivenensa päätä pitkun eteenpäin, niin tulos olisi juurikin kuin Immo Kuutsa-look! D olisi huomattavasti näyttävämpi, jos kampaisi haivenet taaksepäin ja laittais ponnarille, niin olis D viä jotenkin Rock! Mutta nyt on kuin joku ruoti-ukko!
Ponnari 100-vuotiaalle ukolle? Kyllä nykyinen kampaus on paljon järkevämpi, vaikkei häävi olekaan. Ja Danny ei ole koskaan ollut rock, vaan iskelmälaulaja. 60 ja 70-luvulla yritti olla rokkarikin lavashowssaan, mutta ei ollut kovin vaikuttava roolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vittuako moukka sulle kuuluu arvostella. Hänellä on niin valtavan menestyksen saanut uta takana että siihen verrattuna Hyttinen on kuin kärpäsen paska. Mikään ei estä häntä esiintymästä istualtaan sen polvivamman takia. Se on hänen omaa elämää. 🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuako moukka sulle kuuluu arvostella. Hänellä on niin valtavan menestyksen saanut uta takana että siihen verrattuna Hyttinen on kuin kärpäsen paska Mikään ei estä häntä esiintymästä istualtaan sen polvivamman takia. Se on hänen omaa elämää. ...🌹🌹🌹
Korjaan.... Ei Hyttinen vaan Markku Aro...