Saako kela valtuudet nähdä ihmisen kaikki tilit eri pankeissa
Täytyy varmaan nostaa kaikki käteiseksi, niin voi hakea toimeentulotukea.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Koska jos sinulla olisi ollut noin paljon rahaa, niin et saisi toimeentulotukea. Ja toisekseen, tietäisit myös sen, että ei irtisanomisen jälkeen tipu suoraan toimeentulotuelle, vaan ensin tylttlmyyspöivörshalle.
Mutta, ethän sinä voi tietää, kun et oikeasti ole koskaan tehnyt töitä.
Sinun nämä kommenttisi ovat aina liioiteltuja ja niin epäuskottavia, että sokeakin näkee, että kirjoitat paskaa.
Viranomaiset eivät tiedä minun rahoistani, joten saan myös toimeentulotukea. En tietenkään työttömäksi jäädessäni saanut toimeentulotukea vaan pari vuotta ensin ansiosidonnaista ja tämän jälkeen työmarkkinatukea ja asumistukea. Myöhemmin olin oikeutettu myös toimeentulotukeen.
Sinä voit kuvitella minusta mitä haluat, mutta valehtelija en ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkomausta tiliä noin vaan saa.
Saa jos sinulla on osoite ko. maassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieniä ne ovat köyhän "petokset" verrattuna rikkaiden harrastamiin.
Ei se niistä asiallista tee.
Tukurahat on otettu veroina työssäkäyviltä.
Juu tottakai ja ne suuret pääomat joita varakkaat liikuttelevat on myös kerätty voittoina ihmisiltä ja työntekijöiden nahasta. Maailma on mielenkiintoinen sen jälkeen kun ymmärtää miten raha kiertää ja mikä raha on keneltäkin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nostin tilini tyhjiksi ja realisoin omaisuuteni 21 vuotta sitten. Tästä pari kuukautta minut irtisanottiin vapaaehtoisena töistä. Olen siitä lähtien elänyt tuilla ja omaisuuteni on piilossa. Hyvin olen tullut toimeen. Omia rahoja on kulunut 21 vuoden aikana noin 350 000€ ja vielä on jäljellä 300 000€. Olen jo 62-vuotias joten ei tule rahani loppumaan.
Missä pidät rahoja? :o
Rahani ovat suurimmaksi osaksi käteisenä. Lisäksi nettilompakoissa on osa. Minulla on kotona myös 21 vuotta sitten 50 000€ maksanut kultakimpale, jonka arvo on käsittääkseni noussut aikalailla.
Tuon kultakimpaleen arvo on nykyään noin 300 000€. Vuotuinen korko on ollut noin 9%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PMJ-järjestelmä on tullin ylläpitämä. Tulee lisäämään ulkomaalaisten pankkien suosiota tukien saajien keskuudessa.
Lakiesityksessä myös tulli antaa tiedot Kelaan, joten ulkomaisen tilin hoito pitää tehdä ulkomailla. Omasta pankista siirrettäessä jää jälki myös Kelalle.
Ulkomaalaiset tilin hoito tapahtuu netin kautta. Tietenkään ei lähetetä rahaa suomalaiselta tililtä ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkomausta tiliä noin vaan saa.
Saa jos sinulla on osoite ko. maassa
Ihan netin kautta saa avattua tilin ulkomaille muutamassa minuutissa. He ottavat yhteyttä ja tarkastavat webbikameran avulla, että olet sama henkilö kuin mitä passissa lukee.
Lakiesityksessä myös tulli antaa tiedot Kelaan, joten ulkomaisen tilin hoito pitää tehdä ulkomailla. Omasta pankista siirrettäessä jää jälki myös Kelalle.