Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko kesti, että parannuit influenssasta?

Vierailija
15.01.2026 |

Itselläni taudin alkamisesta viikko enkä ole vielä parantunut, sitkeä ja kovaoireinen tauti tuntuu olevan. Pomo hätyytteli töihin, mutta vähän vaikeaa olla siellä, kun en jaksa olla tolpillani kuin hetken kerrallaan. Ja näin vaikka kova kuume loppui 4.päivänä ensioireista.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen 12h aikaa parantua huomiseen työvuoroon. 7pv sain olla omailmoituksella pois. 

Etkö låäkäriin pääse jotta saat todistuksen ettet ole vielä kunnossa?

En pääse eikä työnantaja maksa yksityiselle.

Tämä. Lisäksi yksityinen ei suostu kirjoittamaan takautuvasti saikkua sairaudesta jota ei ole aiemmin hoitanut, eli tulisi ainakin 2 itse maksettavaa käyntiä. En maksa siitä ilosta että saan mennä takaisin töihin.

Vierailija
42/44 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parantunut mutta olen palannut töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen 12h aikaa parantua huomiseen työvuoroon. 7pv sain olla omailmoituksella pois. 

Tämä. Lisäksi yksityinen ei suostu kirjoittamaan takautuvasti saikkua sairaudesta jota ei ole aiemmin hoitanut, eli tulisi ainakin 2 itse maksettavaa käyntiä. En maksa siitä ilosta että saan mennä takaisin töihin.

Miten niin siitä että saat mennä takaisin töihin? Etkö maksaisi että saat olla kotona pitempään?

Vierailija
44/44 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin siitä että saat mennä takaisin töihin? Etkö maksaisi että saat olla kotona pitempään?

No tavallaan. Mutta jos käyn töissä puolikuntoisena päivänkin, omailmoitus nollaantuu ja voin ottaa uuden saikun ilmaiseksi ilman lääkäriä.