Kissa pissasi kaverin untuvatakille, joka oli tipahtanut henkarista lattialle
Nyt kaveri vaatii että pesetän takin.
Pesettäisitkö sinä?
Kommentit (62)
Aivan naurettavaa olla kokeilematta.
Useimmat untivatakit voi oikein hyvin pestä koneessa, mikä ihmeen ongelma? Rumpukuivurilla kuivaksi. Jos tätä ei löydy niin sitten johonkin mistä löytyy esim itsepalvelupesula.
Kisu varmisti ettei kusipääkaveri vieraile teillä toista kertaa, ihana kusu! Näytti kuka on the Boss. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kissan kusen hajua saa takista pois. Osta uusi takki.
Minä pesisin. Ensin likoon ja sitten pesuun 60 asteeseen
Olisin yllättynyt jos haju ei lähtisi.
Harvoja takkeja voi pestä 60 asteessa ilman että menevät pilalle.
Pesulapusta näkee kyllä mikä on suositus ja käsiliotuksella luulisi osa kärystä irtoavan.
Vierailija kirjoitti:
Kisu varmisti ettei kusipääkaveri vieraile teillä toista kertaa, ihana kusu! Näytti kuka on the Boss. 😍
Just näin. Kissat on fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kissan kusen hajua saa takista pois. Osta uusi takki.
Minä pesisin. Ensin likoon ja sitten pesuun 60 asteeseen
Olisin yllättynyt jos haju ei lähtisi.
Pesulapusta näkee kyllä mikä on suositus ja käsiliotuksella luulisi osa kärystä irtoavan.
"Ennen kuin heität takin pesukoneeseen käännä takki nurinpäin ja varmista, että vetoketjut ovat kiinni. Märkänä untuvatakki vie paljon tilaa, joten arvioi ennen pesua, onko koneesi riittävän suuri. Untuvatuotteelle sopiva pesuohjelma on yleensä koneen hienopesuohjelma 30 tai 40 asteessa, valmistajan pesumerkintöjen mukaisesti. Pesemistä varten löytyy erityisiä untuvavaatteiden erikoispesuaineita."
-intersport.fi
Ole onnellinen, jos selviät pesettämisellä. Minä vaatisin sinua ostamaan uuden takin.
Lemmikkieläimen omistaja on vastussa eläimen tekemisistä. Täsmälleen samalla tavalla kuin jos olisit itse pissannut sen takin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, jos selviät pesettämisellä. Minä vaatisin sinua ostamaan uuden takin.
Vaatia voi vaikka mitä, mutta vaatteen likaisuus ei ole syy ostaa uutta. Sen voi pestä.
Siinä taas todistettiin kissanpitäjien mielenvikaisuus ja kusipäisyys.
Miksi edes kysyt. Tietenkin pesetät sen.
Vierailija kirjoitti:
Ei todistettu kuin yhden.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin pesetät takin. En ymmärrä miksi jotkut ihmiset pitävät kusipäisiä eläimiä lemmikkeinä.
Kissa ei huvikseen pissaile väärään paikkaan, kyseessä on stressireaktio tai sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Takissa oli vieras haju, se riittää pissaamiseen.
Toki takki on korvattava, joko pesetät sen tai ostat uuden.
Edelleen ihan hyvin voi pestä koneessa.
En keksi millaista untuvatakkia ei voisi.
Tuo, että kissa tai koira, jopa narttu, merkkaa yhtäkkiä lattialle tupsahtaneen vieraan vaatekappaleen, ei ole mitään luonnevikaista, eikä se edes ole kovin harvinaista. Eläimeltä varsin loogista merkata se "meille" kuuluvaksi.
Tietenkin pesisin/pesettäisin takin. Vastaisuudessa katsoisin, että vieraat ripustavat takkinsa niin etteivät ne tipahtele ripustimelta tai naulasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatia voi vaikka mitä, mutta vaatteen likaisuus ei ole syy ostaa uutta. Sen voi pestä.
Kissankusi vaatii kyllä vähintään 60 asteen pesun ja untuvatakkia ei varmaan noin kuumassa voi pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissankusi vaatii kyllä vähintään 60 asteen pesun ja untuvatakkia ei varmaan noin kuumassa voi pestä.
Ei vaadi, etenkään jos kissa on leikattu ja takin pesee heti tai mahdollisimman nopeasti. Leikatun kissan kusi tuoksuu monesti laimeammalta kuin ihmisen.
Tietenkin pesetät takin, miten voit edes ajatella ettei se olisi vähintä, mitä voit tehdä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takkien paikka ei ole lattialla. Meiilä kissa pissasi teinin takin 3 kertaa, ennenkuin teini oppi laittamaan sen naulakkoon lattialle heittämisen sijasta
Miksi ihmeessä kukaan suostuu katselemaan tuollaista eläintä lemmikkinä? Täytyy olla jotain psykologisia ongelmia.
Kissa ei ollut valmis katselemaan sellaista vierailijaa kotonaan. Ja teki sen tiedettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Minulla on kaksi sisäsiistiä kissaa, mutta jos kävisi niin, että ne sotkisivat tai tuhoaisivat jonkun omaisuutta, niin pyytäisin heti tilinumeron ja laittaisin rahaa menemään. En kyselisi pesuista tms. vaan korvaisin heti rahalla.