SDP: ssa paljon seksuaalista häirintää.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html
Sinne meni mahdollisuudet seuraavissa vaaleissa.
Kommentit (484)
Kyllä se on ollut nautintaoikeus jo iät ja ajat. Nykynuoriso ei vaan ymmärrä sosialismin perimmäistä sisältöä, jossa yhteinen hyvä tuo kaikille nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkysen syrjähyppely jäi kyllä yllättävän pienellä painetuksi jutskaksi mediassa. Persulle ei olisi armoa annettu, se on selvää.
Miten se liittyy aloitukseen?
MIten kroonistunut mutkupersuttelu liittyy aloitukseen?
Samalla tavalla kuin kroonistunut mutkusannailu.
Mikä olikaan Sannan puolue?
Demarit on kyllä niin kieroa ja tekopyhää porukkaa.
Iltalehdessä kerrottiin kokoomusten edustajista.
Sosialismi itsessään on häirintää.
Jos palstalla alkaa yhtäkkiä aivan maaninen spämmikampanja jotakuta vastaan niin tietää että vasureilla on taas kerran kaapit täynnä luurankoja johta ei haluta esiin. Kuten tässäkin.
Luulis, että noi demarin kommentit olis tullu persujen suusta, mutta ei, demareiden suusta!
Koulutettujen naisten puolue ja terapeutti Villen piti nostaa kissa pöydälle? Olen varma, että myös Kokkareissa ja Persuissa tapahtuu samaa, mutta kukaan ei uskalla sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKÄS TÄÄLLÄ PERSUJA NIIN PALJON ITKETTÄÄ. TEIDÄN EROLAN ,TYNKKYSE JA GAREDEWAN RASISTINEN IRVISTELY KOHU YMPÄRI MAAILMAA EI UNOHDU SIELLÄ EIKÄ TÄÄLLÄ MILLONKAAN. PILASITTE SUOMEN MAINEEN MAAILMALLA JA PILASITTE SUOMEN KAUPPA SUHTEET IÄKSI. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻.👍🏻.👍🏻.👍🏻
Tämä on persujen mainosta ympäri maailmaa. Eikö hävetä???
Hesarin ja muun vasurikuoron (moskovasta) spämmikampanja tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Koulutettujen naisten puolue ja terapeutti Villen piti nostaa kissa pöydälle? Olen varma, että myös Kokkareissa ja Persuissa tapahtuu samaa, mutta kukaan ei uskalla sanoa mitään.
Whatabout kokkaripersu on tietty vasurin argumentti taas kerran :D
Vierailija kirjoitti:
Ilmiö on olemassa, Merinen painottaa.
Se, että poliitikot sen kieltävät, ei poista ongelmaa. Kyseessä ei ole yhden tai kahden puolueen ongelma.
Merinen toteaa myös, että asia tullee ilmi nyt.
Toivottavasti avustajien tilanne paranee. Heidän työnsä on äärettömän tärkeää, Merinen sanoo.
mitä, eikö tämä ollutkaan vain kalapuikkoviiksisetämiespersujwn touhua?
Ville se on ensi vaalien jälkeen entinen edustaja. Näin hauskasti muuten käy...
Vierailija kirjoitti:
Lindtman on tiennyt asiasta, mutta ei tee mitään, koska muuten gallupsuosio romahtaa. Lindtmanille pääministerin pesti on avustajien hyvinvointia tärkeämpää. Sairasta!
Miten avustaja reagoi Lindtmanin kainalontuuletukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKÄS TÄÄLLÄ PERSUJA NIIN PALJON ITKETTÄÄ. TEIDÄN EROLAN ,TYNKKYSE JA GAREDEWAN RASISTINEN IRVISTELY KOHU YMPÄRI MAAILMAA EI UNOHDU SIELLÄ EIKÄ TÄÄLLÄ MILLONKAAN. PILASITTE SUOMEN MAINEEN MAAILMALLA JA PILASITTE SUOMEN KAUPPA SUHTEET IÄKSI. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻.👍🏻.👍🏻.👍🏻
Hesarin ja muun vasurikuoron (moskovasta) spämmikampanja tuo oli.
Ei ollut, ihan itse he facessa ne kuvat kaikkien nähtäville jakoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatabout kokkaripersu on tietty vasurin argumentti taas kerran :D
Kun on itse huru-uskovainen, niin kuvittelee muidenkin olevan huru-uskovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen nopeasti vaimeni sekin kohu, että demareiden käyttämästä vessasta eduskunnassa löytyi huumeita.
Ei ihme että ahdistellaan, se on piripäille tyypillistä.
Oli kylläkin Persujen paskahuusi PiriKaisa kumppaneineen ja PanoMestarin peukut.
Nämä solisaliratit on sitten huvittavaa joukkoa. Tai oikeastaan säälittäviä. Samaa jargonia vaan suoltavat, kirjoitusvirheetkin on aina samoja. Mutta minkäs sille voi, kun on lusikalla annettu, niin kauhalla ei voi vaatia. Sääliksi käy, sääliksi käy raukkoja surkoperseitä.