Seuraava hallitus SDP+KOK+? mutta muuttuuko mikään?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos SDP, vihreät ja vasurit
Eivät saa 50% äänistä. Näillä näkymin hallituksessa pitää olla mukana joko kokoomus, perussuomalaiset tai keskusta, jotta siitä saadaan enemmistöhallitus.
Jos oikeisto vetää yhtä köyttä ja tekee kuten Kansallissosialistit Saksassa, niin se saa enemmistöhallituksen. Vasemmisto ei voi saada ilman yhtä oikeistopuoluetta hallitusta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä jaksetaan jankuttaa joka päivä, vaaleihin on vielä jonkinverran aikaa, onneksi.
Ei välttämättä enää niin kauaa kuin luulet - ne törmäilee kriisistä toiseen ja laskee kannatustaan. Se puolue joka rnsimmäisenä OIKEASTI sanoo että se ei meille käy ja lähtee hallituksesta saa ehkå parhaat lähtökohdat vaalien jälkeiseen jossitteluun.
Kokoomikot saattavat joskus olla hallituksessa mutta orpo ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos SDP, vihreät ja vasurit
Eivät saa 50% äänistä. Näillä näkymin hallituksessa pitää olla mukana joko kokoomus, perussuomalaiset tai keskusta, jotta siitä saadaan enemmistöhallitus.
Keskusta ei suostu vasemmistohallituksen pönkittäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
SDP, Vas, Vihreät, RKP on seuraava hallitus, tulette näkemään halusitte tai ette.
46% kannatusta nauttiva vähemmistöhallitus ei saa yhtään lakiesitystä läpi eduakunnassa.
Asiantuntijoiden mukaan perussuomalaiset tulevat voittamaan ensi vaalit - ovat nyt jo lyhyessä ajassa nousseet 10%:sta 15%:iin (juuri oli ohjelma telkussa Mtv:llä).
Kansa ei halua, eikä ole enää varaakaan maksella muukalaisten miljardiluokan makoilua ja elatusta maassamme.
Se aika on nyt ohi. Olemme aina olleet pikku Amerikka ja samoin käy nytkin. Työtätekemättömät integroitumattomat muukalaiset laitetaan takaisin kotimaataan rakentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tehdään toimeenpanoja, joilla tämä nykyinen työvoimapula saadaan ratkaistua. Molemmat puolueet ovat puhuneet viimeaikoina mmuuton pakollisuudesta, jotta talous saadaan liikkeelle.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Maassa on Euroopan suurin työttömyys, emme todellakaan tarvitse lisää työvoimaa, kun omatkin työttöminä.
Ja makoilijaulkkareita ei ainakaan yhtäkään enää. Menköön omaan maahansa makoilemaan, eli tekemään töitä - siellä eivät kuulemma voi lorvia yhtään. Ne pistetään hommiin pakolla.
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijoiden mukaan perussuomalaiset tulevat voittamaan ensi vaalit - ovat nyt jo lyhyessä ajassa nousseet 10%:sta 15%:iin (juuri oli ohjelma telkussa Mtv:llä).
Kansa ei halua, eikä ole enää varaakaan maksella muukalaisten miljardiluokan makoilua ja elatusta maassamme.
Se aika on nyt ohi. Olemme aina olleet pikku Amerikka ja samoin käy nytkin. Työtätekemättömät integroitumattomat muukalaiset laitetaan takaisin kotimaataan rakentamaan.
"Minä olen vahva urospersusimpanssi, laumani ja reviirini puolustaja. Öh öh öh, minun täytyy puolustaa reviiriäni vierailta apinoilta! Öhöhöh äääh ääh ähh! Minä en halua että tänne tulee vieraita apinoita!! Minä haluan että Suomi pysyy meidän apinoiden reviirinä, ääääh äääh äääh! Minä en halua että vieraat urokset parittelee minun naaraat, ne on minun naaraat!! Äääh ääh ääh! Minä ajan pois vieraat apinat minun reviiriltä!! Aaah aah aah äh äh äg öh!!
Eipä tuo ole muuttunut aiempien hallitusten kanssa miksipä muuttuisi seuraavienkaan kanssa, koska kaikki poliitikot lupaa ja lupaa ja lupaa mutta kun aika olisi toteuttaa lupaukset niin hupsista keikkaa kuinka onkaan vaikeata tehdä mitään. Eivät nämä poliitikot välitä tavantallaajista vaan oma etu ja mahdollisimman paljon taskuun jotta voi ehkä lähteä hyvällä mielellä sitten muihin hommiin tai sitten vaihtaa maisemia. Tämä järjestelmä ei oikein toimi kun idiooteille ja hyväuskoisille annetaan äänestysoikeus. Valehtelijat ja ne jotka osaa puhua, narsistit osaavat hyödyntää systeemiä keinoja kaihtamatta. Voi kun olisi rohkeutta ja älyä kehittää uudenlainen systeemi mutta siinäkin takuuvarmasti löytyisi porsaanreikiä koska jokainen tulkitsisi systeemin omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulisi Vas+Vihr+kesk niin voisi tullakin jotain muutosta parempaan.
Ei tule enää onnistumaan - nyt kun Annika Saarikko on pois kuvioista vihervassuiluineen( tosin Annikallakin oli kuulemma kovia riitoja silloisen Marinin hallituksen kanssa), keskusta on taas normaali alkiolainen oikeistopuolue, joten en usko, että se lähtee enää viherkommarien kelkkaan.
Eli se siitä vihervassujen unelmahötöstä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tehdään toimeenpanoja, joilla tämä nykyinen työvoimapula saadaan ratkaistua. Molemmat puolueet ovat puhuneet viimeaikoina mmuuton pakollisuudesta, jotta talous saadaan liikkeelle.
Jos maahanmuutolla saataisiin talous kuntoon, niin miksi se ei ole jo tapahtunut? Tänne on nyt kuitenkin hiihtänyt 600 000 henkeä, mutta talous vain päinvastoin sakkaa ja valtio velkaantuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen vahva urospersusimpanssi, laumani ja reviirini puolustaja. Öh öh öh, minun täytyy puolustaa reviiriäni vierailta apinoilta! Öhöhöh äääh ääh ähh! Minä en halua että tänne tulee vieraita apinoita!! Minä haluan että Suomi pysyy meidän apinoiden reviirinä, ääääh äääh äääh! Minä en halua että vieraat urokset parittelee minun naaraat, ne on minun naaraat!! Äääh ääh ääh! Minä ajan pois vi
Vihervassu käyttelee taas "älynlahjojaan". Vaan, ku on lusikalla annettu, ei voi enempää odottaa.🤪
32% kannatusta nauttiva hallitus ei saa eduakunnassa yhtään lakiesitystä läpi.