Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (659)
Vierailija kirjoitti:
Kävin lähikaupassa ja ulkovaatteideni alla oli pelkät pyjamat koska en jaksanut vaivautua vaihtamaan normivaatteisiin joten vetaisin vaan ulkovaatteet niiden päälle.
Minä kävin kerran pyjamassa apteekissa. Asuin silloin apteekin vieressä enkä jaksanut vaihtaa vaatteita joten menin sinne pyjamassa.
Kävin hakemassa tyllihameen tytön vanhojentansseja varten
Pistin kellarin lattialämmityksen päälle.
Kävellyt jalkapohjani mukaisilla pohjallisilla ensimmäistä kertaa ja pidempään, kuin mitä suositeltiin. Suositus oli tunnin maksimissaan, mutta mäpäs kävelin niillä ainakin kolme tuntia ja sitten jalkoja särki ihan kivasti.
Toinen hurja juttu oli viimeöinen töiden teko. Vain kolme tuntia nukuin ja sitten taas töihin töitä tekemään. Aika tööt olo nyt.
Hurjalta tuntui myös varata monia elokuvia netin kautta, kun tuo oli elämäni toinen kerta kun tein niin. Ei mitään hajua milloin osa elokuvista tulee noudettavaksi.
Hurja juttu oli myös pestä kädet alkoholilla, kun on kipeän kuivat kädet haavoilla. Ei kai sitä näin hurjaa olisi, jos olisin nukkunut paremmin viime yönä ja tekisi parempia ratkaisuja.
Ajattelin tosissani ryhtyä nettideittailemaan. Mut kukapa tällasta huolii. Joten jäi ajatuksen tasolle. Se on ihan totta että ne jotka oli kauniitajarohkeita koulussa on myöhemmin luusereita. "sad"
Yritin kuntosalilla työntää jaloilla 42 kg, mutta ei liikahtanutkaan.
Tein itse porilaisen paahtoleivästä ja sipuliteemakkarasta.
Kävelin 5 kilometriä, pakkasta -21.
Kävin poliisiasemalla tunnistautumassa. Passia varten.
Söin huoltoasemalla. En varmaan kymmeneen vuoteen ole moista tehnyt. Ihan hyvää pöperöä.
Olen tyydyttänyt itseäni, työpaikan saniteetti tiloissa.
T.Maukka
Paahdoin bagelin leivänpaahtimella.
Leivoin runebergintorttuja käyttäen voin sijasta Keiju-margariinia (joka soveltuu myös ruoanlaittoon ja leivontaan). Niistä tuli ihan yhtä herkullisia kuin vuosi sitten, jolloin käytin ohjeen mukaisesti voita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Lähetin varatulle salarakkaalleni kokonaisen rivin sydänhymiöitä.
Mikä helevetti siinä on että oma ukko ei kelpaa, pitää aina olla rikkomassa toisten pyhä avioliitto.
Hiihdin pakkasessa 26km, ei ollut ruuhkaa ladulla.
Keitin kaakaota!