Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (659)
Kävin ulkona tuossa järkyttävässä pakkasessa. En mene enää hetkeen.
Päätin työpäivän jälkeen, että en teekään kouluhommia, vaan juon viiniä ja vauvapalstailen.
Pyysin apua, jotta tietäisin miten systeemi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tultiin miehen kanssa hotelliin viikonlopuksi.
Teidän miesparin unelma, lykkiä tykö.
Ihan heteropari ollaan. 👩👨
Varasin matkan Pariisiin, kun niin ahdisti!
Sain työpaikan. Tai siis se ei hakemisen, ja haastattelujen jälkeen ollut enää omaa tekemistäni. Tänään vastasin vain puhelimeen ja sain työpaikan.
Niistin, tuli samaan aikaa vahinkopieru, vaimo kuuli vieressä, mutta oli niin kuin ei huomais, tein samoin.
Ajoin töihin. Ihan riittävän extremeä mulle. Diesel ei halunnut ensin liikkeelle kotipihasta ja ei olisi halunnut pysyä käynnissä koko matkaa. Mutta busseja tuonne ei kulje enkä ala 75km kävelemäänkään.
Keitin aamukahvit pörssisähköllä.
Vierailija kirjoitti:
Keitin aamukahvit pörssisähköllä.
Samoin.
>Ajoin töihin. Ihan riittävän extremeä mulle.
Täällä sama. Oli sentään dieselin lohkolämppäri kaksi tuntia tulilla, joten kiltisti lähti. Nyt jännittää, lähteekö se vielä tuolta työpaikan parkkikselta kotimatkalle. Onneksi ei sentään ole AdBlueta riesana.
Söin pullan ja join kylmää kahvia eilisillalta. Oli hyvää. Olen peiton alla yksin.
Pitäis lähtee pankkiin ja kauppaan, mut en lähde.
Jee.
Otan pian päiväunet.
Ihanaa.
Söin aamulla kaalilaatikkoa ja nyt kiehuu vatsassa. Onneksi lähden lenkille koirineen päivineen ja sinne kaasut tyhjenee vatsasta.
Luin vauva-palstaa ja nukahdin.
Tilasin sovelluksella junaliput Helsinkiin kurssille
Olen aurinkolasit silmillä sisällä, koska oli äsken aurallinen migreeni. Meni onneksi nopeasti ohi
Harrastanut kaksi kertaa seksiä. 00:30 aikoihin ja sitten 07:30 🥰
Pyöräilin rikkinäisillä kengillä -20 asteen pakkasissa (en tarkoituksella rikkinäisillä kengillä). Vieläpä kauas kotoa matkasin. Uudet kengät hankin, että en niin hurja ollut, että rikkinäisillä kengillä olisin takaisin pyöräillyt. Päivän extremet siinä. Oli siellä kylmä tuulen kanssa.