Mitä monikulttuurisuus merkitsee sinulle?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomimammoille oikeutta saada kokea joukkoraiskaus.
Mitä se merkitsee SINULLE? Opettele lukemaan ja sitten vielä ymmärtämään lukemasi.
Etpä vastannut itsekään.
Samanlaiset ihmiset hakeutuvat toistensa seuraan. Erilaiset tavat ja mielipiteet aiheuttavat erimielisyyttä, levottomuutta ja tyytymättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kipua ja verta pimpissäni.
Kahelit hoitoon.
Saa puhua omalla murteella Forumissa ilman että tuijotetaan.
Nykyisin paljon vapaampaa. Muistan kuinka se herätti huomiota ysärillä.
Sitä että kun menet uuteen kulttuuriin pysyvästi, niin opettelet toimimaan sen mukaan, etkä vaatimaan ko. kulttuurin ihmisiä ja yhteiskuntaa sopeutumaan SINUN kulttuuriisi.
Olen aina ollut kiinnostunut erilaisista kuIttuureista ja viihtynyt toimivassa monikuIttuurisessa ympäristössä. Minulla on ystäviä useista eri maista.
Oen kuitenkin saanut kuulla olevani rassenassegöbbelssi ja tynnyrissä kasvanut tietämätön perämetsien juntti, joka ei ole koskaan käynyt missään. Tämä vain siksi, että en hyväksy rikollista toimintaa enkä väkivaltaa minkään kuIttuurin edustajilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut kiinnostunut erilaisista kuIttuureista ja viihtynyt toimivassa monikuIttuurisessa ympäristössä. Minulla on ystäviä useista eri maista.
Oen kuitenkin saanut kuulla olevani rassenassegöbbelssi ja tynnyrissä kasvanut tietämätön perämetsien juntti, joka ei ole koskaan käynyt missään. Tämä vain siksi, että en hyväksy rikollista toimintaa enkä väkivaltaa minkään kuIttuurin edustajilta.
Ja mikä se toinen puoli totuudesta on ?
Vierailija kirjoitti:
Aina ne rasset jaksaa selitellä omia puheitaan.
Ensin maalitetaan etnisiä vähemmistöjä ja sitten uhriudutaan, kun rasseilu on kaikille selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ne rasset jaksaa selitellä omia puheitaan.
Ensin maalitetaan etnisiä vähemmistöjä ja sitten uhriudutaan, kun rasseilu on kaikille selvää.
Menit sitten vahvistamaan edellä sanotun 😄
Vierailija kirjoitti:
Sitä että kun menet uuteen kulttuuriin pysyvästi, niin opettelet toimimaan sen mukaan, etkä vaatimaan ko. kulttuurin ihmisiä ja yhteiskuntaa sopeutumaan SINUN kulttuuriisi.
Mutta nykyäänhän se menee niin, että se on enemmistö, jonka pitää sopeutua elämään kaikkien vähemmistöjen ehdoilla. Ei koske vain monikulttuurisuutta, vaan esimerkiksi sitä Hämeenlinnan keissiä, jonka perusteella ateistilla on oikeus vaatia ympärilleen joka paikassa Jeesus-vapaa kupla ja enemmistön pitää se hänelle tarjota. Ennen riitti, että vähemmistöjen annettiin elää omalla tavallaan, mutta nyt enemmistön pitää elää niin kuin vähemmistö haluaa. Pelkkiä sanoja joutuu varomaan. Eikä se edes riitä, koska wokettajat pyrkivät ajatuspoliiseiksi ja syyllistävät vääristä ajatuksistakin.
Ei mitään. En puhu muunmaalaisille ihmisille. Ei ole mitään syytä tai tarvetta. Hawk tuah!
Ei mitään positiivista.
Työvoimapula, joka johtuu siitä, että ei haluta maksaa riittävää palkkaa, että saadaan työntekijä palkattua. Suomessa on järkyttävä määrä työttömiä.
Suunnatonta rikkautta. Nyt on väriä, iloa ja vähän yllätyksiäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vaarantunutta yhteiskuntarauhaa, lisääntynyttä rikollisuutta, jatkuvaa väkivallan uhkaa, alempia palkkoja ja huonompia työolosuhteita, korkeampia vuokria, pitkiä jonoja terveyspalveluihin, valvonnan lisäämistä, sananvapauden rajoittamista, no go -alueita ja suomalaisuuden pyyhkimistä pois historiankirjoista.
Nyt taitaa olla realiteetit pahasti hukassa.
Rasistien kokoontumisajot meneillään taas.
Vierailija kirjoitti:
Rasistien kokoontumisajot meneillään taas.
Jännä silti ettei "ei-rasisteilla" ole myöskään mitään hyvää sanottavaa.
Mamuperheen äitinä voin kertoa, että pelkästään positiivista on omaan elämään tullut avioliiton ja perheellistymisen myötä. Puolisoni on amerikkalainen.
Minulle se ei merkitse mitään. Elän edelleen Suomessa suomalaisena, ja kohtelen kaikkia ihmisiä samanarvoisesti. Täällä toimitaan suomen lain ja tapojen mukaan. En esim. ajattele, että etnisen taustan vuoksi joiltain ihmisiltä ei voisi odottaa normaaleja käytöstapoja ja kohteliaisuutta, vaan odotan sitä kaikilta. Joskus joudun pettymään.
🇺🇦🇮🇱
SITÄ ETTÄ MINULLA ON ERI KULTTUURIEN ESINEITÄ KODISSANI MATKOILTA TUOTUNA, HYVIN MONISTA ERI KOHTEISTA, ELI MONIKULTTUURIA ON.