Il: Emma-ehdokkuuksia kahmineen räppärin raju tausta: Hakannut ihmisiä sairaalakuntoon
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Hyi.
N26
Korjaus M56
Vierailija kirjoitti:
Näköjään muutakin sekoilua löytyy viime vuodelta.
https://www.seiska.fi/kotimaa/suosikkirappari-rysaytti-okyautolla-silla…
Kyllähän tälle kaksikolle täytyy Emma-palkinto antaa!
Yeah, oon kiltti mies, mut nää bämät vitu pahoi (Yeah)
Strappd up, mul oli kumi ku mä ajoin (Skrr)
Nää mimmit huutaa, joo, ne tietää et n hajoo (Et ne hajoo)
Heitän sua kerra, sit mä lähen juoksee pakoon (Yeah)
Tää bämä imee mua, jos mä pyydän nii
Se o joku 70, rakastan sen ikenii (Ikenii)
Mun kaikil frendeil muna ja se imee niit (Imee niit)
Mun pikku imuri, se sai sen nimen siit (Yeah)
Mun bämä villi, tykkää poppaa Xanaxii (Yeah)
Muttei aina se ei saa tulla tavaksi (Ay)
Nosta kädet ilmaan, anna rahasi
Mielummin varas ku ikinä poliisi
Satunnainen näyte Emma ehdokkaan lyriikoista. Ei ihan mun juttu, mutta makunsa kullakin.
He ovat väärinymmärrettyjä neroja! He rikastuttavat suomalaista kulttuuria ja viihdemaailmaa ihanasti <3 Olen niin onnellinen siitä, että he ovat Suomessa <3
t. Vihervassu
Tuomaristossa on niin monta Hesarin ja Nelonen Median toimittajaa että tämä tullaan lakaisemaan maton alle. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
He ovat väärinymmärrettyjä neroja! He rikastuttavat suomalaista kulttuuria ja viihdemaailmaa ihanasti <3 Olen niin onnellinen siitä, että he ovat Suomessa <3
t. Vihervassu
Rasisti voi painua hiiteen jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille rasisteille tiedoksi, että kyseinen räppäri on Suomen kansalainen.
Molemmat veljekset ovat itse kertoneet olevansa Kongon kansalaisia.
Niin he ovat kaksoiskansalaisia. Onko liian vaikea ymmärtää?
Ei ne mitään suomalaisia ole.
KYLLÄ HE SUOMALAISIA NYT VAAN EDUSTAA... HUOM. VAALEAT SUOMILÄLLYT HEITÄ ÄÄNESTÄÄÄÄ. MITÄS TÄHÄN SANOT PERUSENI. ,,, 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😝😝😝😝
juuu kyllä me persut pidetään heidän esiintymisesestä ja siksi äänestämme heitä. Pus,pusi 🌹🌹🌹🌹🌹
Juu. Tosi suomalaisilta taas näyttävät. Varmaan heistä oikein hehkuu valkeat kinokset sekä siniset järvet.
Vierailija kirjoitti:
Takaisin Kongoon viidakkorumpuja soittamaan 🐒
Miten mennä takaisin jonnekin missä ei ole ollutkaan?
Olen aina inhonnut räppiä, aina siitä asti kun sitä eka kerran kuulin joskus 80-luvulla.
Gettomasojen viiden pennin viisauksia, materialismin palvontaa, väkivallan ja jengien ihannointia, naisten ja homojen alentamista ja vähättelyä, me- myself and I - tyyppistä narsismin hehkutusta. Kaikki asioita, joita inhoan yli kaiken ihmisissä. Oikeistolaista pyrkyryyttä ja pinnallisuutta.
Joskus oli aikoja, jolloin musta musiikki oli laadun tae (vars. 1970-luku), hyvin tehtyä, ei tosin kovin syvällistä matskua, mutta ei se tarkoitus ollutkaan syvällisyys tai älykkyys, vaan sielukkuus, aistikkuus. Nykyään on vain vihaa ja muovia. Muovipyllyjä, muovihuulia, muovisia munia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma-gaalasta vastaavan Musiikkituottajat - IFPI Finland ry:n apulaisjohtaja Tommi Kyyrä sanoo Iltalehdelle, ettei Zpopan taustalla ole vaikutusta Emma-ehdokkuuksiin.
Tapahtumista on jo vuosia aikaa ja koska kyseinen henkilö on sovittanut tuomioistuimen näistä langettamat rangaistukset, ei meillä ole aihetta jatkotoimiin.
Tota joo. 🙄
Mutta maustetytöt piti diskata koska olivat käyttäneet vuosia sitten demoversiossa n-sanaa, vaikka poistivat sanan virallisesta sinkusta ja pahoittelivat asiaa.
"Mutta maustetytöt piti diskata koska olivat käyttäneet vuosia sitten demoversiossa n-sanaa, vaikka poistivat sanan virallisesta sinkusta ja pahoittelivat asiaa."
Mutta samaan aikaan mustat ja muut ruskeat saavat hokea yo-niggaa niin paljon että pers
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vaan?
Vttu Suomi on nykyään sairas maa. Tällaisia barbaareja nostetaan jalustalle ja palkitaan 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kyennyt tönäämään naisen alas portaita, niin todellakin on päässä jotain pahasti vialla. Taitaa Kongon poikia vaivata naisviha. Ja tietenkin meitä, jotka emme tuota tekoa hyväksy emmekä anna anteeksi, niin s uvakit on heti rääkymässä meitä rasseiksi. On käsittämätöntä kuinka paljon naisissakin on niitä jotka väheksyvät noita pahoja tekoja.
Jos heitätte täällä RASISTISIA SLURREJA, TE OLETTE RASISTISEJA PELLET! Painukaa vidduun...
Ei,ei olla. Vihataan vaan tuota yhtä saastaryhmää. Se on itsesuojeluvaistoa ja järkevää.
Miksi meinaatte et jos 200 yli 10 000 ihmisestä on pahoja, kaikki on? Sairasta... Kyllä te vaan rasisteja olette, miksi että uskalla edes myöntää tätä?
Vierailija kirjoitti:
Tänne meiliä vaan: INFO@EMMAGAALA.FI
Persut jo järjestelmässä äärioikeistolle tyypillistä häirintä kampanjaa?
IS:kin uutisoi mutta piti laittaa maksumuurin taa. Ylen jutussa rikostaustaa ei toki ole mainittu, vaan pelkkää rasismiulinaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kyennyt tönäämään naisen alas portaita, niin todellakin on päässä jotain pahasti vialla. Taitaa Kongon poikia vaivata naisviha. Ja tietenkin meitä, jotka emme tuota tekoa hyväksy emmekä anna anteeksi, niin s uvakit on heti rääkymässä meitä rasseiksi. On käsittämätöntä kuinka paljon naisissakin on niitä jotka väheksyvät noita pahoja tekoja.
Jos heitätte täällä RASISTISIA SLURREJA, TE OLETTE RASISTISEJA PELLET! Painukaa vidduun...
Slurri. 😂😂😂 Puhu suomea nek ru.
Eikös slurri ole aika vanha termi, mutta ethän sä sitä tiedä kun ÄO on kengännumero...
"Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vaan?"
Arvon vassari kertoo sanatarkasti mitä viestissäni ei ymmärtänyt. Eikä mitään sai vartelua mukaan.
ps: Oman typerän viestinsä yläpeukuttaminen on noloa.
IHANAA ETTÄ ME SUOMALAISET OLEMME NIIN KANSAIVÄLISIÄ. ETTÄ RAKASTAMME KAIKENLAISESTA MUSIIKISTA. 🥳🥳🥳🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Nyt vasta tajusin, että juuri Iltalehti ja Seiska kirjoittivat veljesten touhuista. Sanoma ei siis ole kirjoittanut mitään? Pikkaisen läpinäkyvää kun levy-yhtiö on Nelonen Median kontrollissa ja Nelonen Media taas kuuluu Sanomaan, mihin IS ja Hesari myös.
Ja Emma gaala Nelonen Median nyrkin alla. Saakohan kukaan heille kuulumaton artisti palkintoa?
Niin näille kansanedustajaksi valituille palkkaa veroista. Vornanen, Eerola, Garedew. Tynkkynen ja kaikki persujen rikostuomioita saaneet kansanedustajat joita on enemmän kun muissa puolueissa yhteensä.... 😝😝😝😝😝😝