Il: Emma-ehdokkuuksia kahmineen räppärin raju tausta: Hakannut ihmisiä sairaalakuntoon
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Emma-gaalan arvoihin sopii väkivaltarikollisen ehdokkuus, kunhan ihonväri on oikea?
Ei ole mikään eka kerta että rikoksesta tuomiottuja on tuolla ehdolla! Joten älä puhu soopaa persu!
Kerrotko nimet ja mistä tuomio? Kuinka monella tuomio useammasta vakavasta pahoinpitelystä?
Pitääkö laittaa se perujen kansanedustajien pitkä rikollista tänne, Me maksamme heidän palkat . 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Jos nämä tyypit ovat edelleen ehdokkaina, se on väkivallan normalisointia.
Emma gaala on turvaton tila tänä vuonna, kantsii varoa ettei satu yhtä aikaa portaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että naurattaa tuo YLEn juttu tän päiväisen uutisoinnin valossa. 😆
Naurattaa että väkivalta ja viha synnyttää väkivaltaa ja vihaa?
Aika monet tulee huonoista oloista, joutuu kiusatuksi jne. mutta ei silti hakkaa ihmisiä kaduilla tai tee rikoksia.
Et ole koskaan kuullut että väkivalta synnyttää väkivaltaa? Aika moni polttaa tupakkaakin eikä koskaan saa keuhkosyöpää, silti en välitä ettei tupakointi aiheuta keuhkosyöpää
Vierailija kirjoitti:
Jep, muitakin esimerkkejä on. Warner palkitsi hiljattain väkivaltaisen katujengiläisen levytyssopimuksella.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on tuomittuja rikollisia ministerinä ja eduskunnassa. Harrastaa jo persut siis rikollisuuden normalisointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, muitakin esimerkkejä on. Warner palkitsi hiljattain väkivaltaisen katujengiläisen levytyssopimuksella.
Älä!!! Voittoa tavoitteleva yritys tekee sopimuksen voittoa tuottavan artistin kanssa, ennenkuulumatonta😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä!!! Voittoa tavoitteleva yritys tekee sopimuksen voittoa tuottavan artistin kanssa, ennenkuulumatonta😱
Yritykselläkin olisi hyvä olla edes jonkinlainen moraali.
Löi miestä koska ei halunnut lyödä naista, joten työnsi naisen alas portaita. Hyvä logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Emma-gaalan arvoihin sopii väkivaltarikollisen ehdokkuus, kunhan ihonväri on oikea?
Ei ole mikään eka kerta että rikoksesta tuomiottuja on tuolla ehdolla! Joten älä puhu soopaa persu!
Kerrotko nimet ja mistä tuomio? Kuinka monella tuomio useammasta vakavasta pahoinpitelystä?
Pitääkö laittaa se perujen kansanedustajien pitkä rikollista tänne, Me maksamme heidän palkat . 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Onko lukutaitoa, puhumme Emma-ehdokkaista
Vierailija kirjoitti:
Ah, mitä rikkautta ja voimavaraa!
Kyllä. Hyvin saaneet jo kauan esiintymisistään palkaa ja elämeet omilla tuloilla. Maksavat veronsa. Pidn heistä.🌹🌹🌹🌹
Yliksellä sellaista huhua näistä kavereista et en nyt viitsisi kauheasti puolustella.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se pysti on antaa tai tulee turpaan
Älä höpötä. Kansa äänestää kenen esityksestä pitävät. Nousian nämä listan kärkrrnkin. Onnea pojille 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Kenen massimuijan siivellä nää elelee, kun noi ökyautotkin on naisystävältä lainassa?
Itke lisää. Ovat esiintymisillään saaneet hyän tilin ,niin voi ostaa. Maksavat veronsa. Hienoa pojat 🥰🥰🥰🥰🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Yeah, oon kiltti mies, mut nää bämät vitu pahoi (Yeah)
Strappd up, mul oli kumi ku mä ajoin (Skrr)
Nää mimmit huutaa, joo, ne tietää et n hajoo (Et ne hajoo)
Heitän sua kerra, sit mä lähen juoksee pakoon (Yeah)
Tää bämä imee mua, jos mä pyydän nii
Se o joku 70, rakastan sen ikenii (Ikenii)
Mun kaikil frendeil muna ja se imee niit (Imee niit)
Mun pikku imuri, se sai sen nimen siit (Yeah)
Mun bämä villi, tykkää poppaa Xanaxii (Yeah)
Muttei aina se ei saa tulla tavaksi (Ay)
Nosta kädet ilmaan, anna rahasi
Mielummin varas ku ikinä poliisi
Satunnainen näyte Emma ehdokkaan lyriikoista. Ei ihan mun juttu, mutta makunsa kullakin.
Palstamummot voi jättää tekarit lasiin kun artisti ja sen kaverit tulee kylään... kyllä tällainen kulttuuriteko palkinnon ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ja minkähän takia mun kommentti jäi taas sensuurin jalkoihin? Täällä on ollut paljon rankempiakin kommentteja tästä räppäristä.
Sitä vaan olin sanomassa, että Kongoon lusimaan, kun meillä yksi vankilapäivä maksaa satasen vuorokaudessa. Veronmaksajat sen maksaa.
Älä välitä, minunkin kommenttini poistettiin missä ihmettelin sitä, että eikö se ruskea tyttö olekaan nyt canselloimassa näitä sankareita samaan tapaan kuin yritti maalittaa Maustetyttöjä väärien sanojen takia? Nuo sankarit tyrkkii naisia rappuset alas, mutta se on sitä parempaa kulttuuria vissiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena on saada suomalaiset turtumaan monikulttuurin mukana tulleeseen barbariaan.
" Vantaalla aletaan tehdä kulttuuria monikulttuurisesti. Tavallinen kansa jää jalkoihin aika pian. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen massimuijan siivellä nää elelee, kun noi ökyautotkin on naisystävältä lainassa?
Itke lisää. Ovat esiintymisillään saaneet hyän tilin ,niin voi ostaa. Maksavat veronsa. Hienoa pojat 🥰🥰🥰🥰🌹🌹🌹🌹
Ihanaa että menestyvät ja töitä riittää kun täällä on kova työttömyys.
Hän on väärinymmärretty pikku mussukkamme jota systeemi kaltoinkohtelee! Hän on rikkaus!
- Vihervassarit
Uga buga.