Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kiinnostaako seksissä switch asetelma?

Vierailija
14.01.2026 |

Ei siis pelkkä alistuminen, tai alistuminen?

Itselleni tämmöinen olisi mieluisa asetelma, ei vain ole samanmielisiä naista tavattua.

Swich M

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä etsit, alistumishaluiset naiset on vailla napakasti dominoivaa miestä, eikä mitään sub vässyköitä tai tuulen mukana puhallettavia.

Vierailija
2/4 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä etsit, alistumishaluiset naiset on vailla napakasti dominoivaa miestä, eikä mitään sub vässyköitä tai tuulen mukana puhallettavia.

Todella vahvasti tämä, vaikka en ehkä puhuisi vässyköstä. Mutta profiilissaan ja viesteissäänkin dominoivat miehet paljastuvat sitten että switch tai jopa sub.. mikä järki :( 

Minua oksettaa jo kun nykyinen kai voisi sanoa tapailumies on joskus antanut piiskata itseään, vaikka se olikin yhteydessä ettei siitä välitä. Hyvä että tuli ilmi ennen kuin minä olin saanut piiskaa koska hyi. En voi ajatella kuin että hän on pylly pystyssä ottanut piiskaa ja/tai että tuo maininta oli sellainen alkuvihjaus että sieltä se alistujamies kuoriutuu. 

Vaikeinta on että haluaisin suhteen dominoivan miehen kanssa, mutta alan epäillä ettei sellaista oikeasti dominoivaa ja muuten kunnollista miestä vapaana olekaan, koska kysyntä varmaan melkoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa. Jos kimppa niin miehet panee vuorotellen.

Vierailija
4/4 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaa. Jos kimppa niin miehet panee vuorotellen.

Heh. Se olikin switch ei sandwich 🤣 no ei kumpikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme