Miten saisi tori.fi:stä saadun negatiivisen arvostelun pois?
Vaikka olisinkin ehkä ansainnut sen (tuotteen kuntoluokitus meni ehkä väärin, heh), niin se ei näytä hyvältä...
Onko kikkoja?
Kommentit (28)
AP:lle tiedoksi. Ylläpito poistaa kun vaan pyytää ja keksii perustelut.
Jos vaikka jostain arvostelun vähäpätöisestäkin kohdasta voi saada vähänkin epäselvän käsityksen, niin lähtee ihan koko arvostelu, vaikkakin olisi kuinka ansaittu. Ja voi taas jatkaa! :-)
narsistinen ongelma: kuinka saada negatiivinen arvostelu pois, vaikka itse mokasin, niin en halua, että muut näkee sen. voivoi, minua parkaa.
sen sijaan voisi miettiä mitä mielipahaa aiheutti vastapuolelle, nöyrästi pahoittelisi sitä, myöntäisi oman mokansa ja vastapuoli saattaisi vaikka poistaa oman arvostelunsa. so simple! onko anteeksipyyntö todellakin noin vaikeaa tehdä?
Kun kerran tori.fi:n asiakaspalvelu tosiaan poistaa myyjän pyynnöstä negatiivisia arvosteluja, niin pitää löytää joku muu palautekanava. Se saisi olla mieluummin vielä näkyvämpi kuin tori.fi.
Ainakin itse aion tehdä uudenveroisena ostamastani tuotteen oikeasta kunnosta ja myyjästä julkisen esimerkin.
Myyjän mielestä "Kuntoluokitus: Kuin uusi" tori.fi -tuotteessa saa olla vikaa, kulumaa, vääntymää ja puutteita. Se myyjä sai poistettua antamani palautteen jollain venkoilulla.
Tori.fi:n asiakaspalvelua ei kiinnostanut tuotteesta viesteissä lähetetyt totuuden paljastavat valokuvat, koska se myyjä on erittäin aktiivinen (lieköhän jo veroton tulonlähde, kun ostaa ja myy, kymmeniä ilmoituksia) ja käyttää tori.fi:n maksullisia palveluita.
Kunhan tapauksesta tulee lisää, niin päivitän tänne.
Pitää vaan kestää. Voit laittaa siihen jonkun kommentin, mutta älä hauku ostajaa. Kirjoita vaikka että olet pahoillasi ettei tuote vastannut ostajan odotuksia.
Ihmiset kyllä ymmärtävät, että osa ostajista on ihan kahjoja - pitää vaan huolehtia ettei itse ole (kahjo).
Vierailija kirjoitti:
Mä sain Huutonetissä aikoinani yhden negatiivisen palautteen. Otin ostajaan yhteyden, hän selitti syyn ja kerroin, että voin palauttaa hänelle rahat ostoksesta. Tuotetta en pyytänyt lähettämään takaisin, koska se oli alle 10 euron. Rahan palautuksen jälkeen, hän muutti palautteen positiiviseksi.
Niin, huudossa pystyy muuttamaan palautteita, mutta Torissapa ei pysty. Ja Torissa on enemmän vee i tt u maisia ihmisiä jotka haluavat ihan kiusallaan laittaa negan palautteen vaikka kaikki olisikin hyvin. Pilatakseen myyjän mainetta. KUITENKIN haluan sanoa että olen myös sitä mieltä, että esim. 8 ei ole vielä huono palaute. Inhoan myös niitä epärealistisia lum ihiu taleita, jotka luulevat, että elämä on pelkkää kymppiä. Kymppirivikin nimittäin saattaa herättää epäluuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että joltain oli poistettu. Mutta en tiedä, miten hän oli onnistunut siinä. Jos tekee paljon kauppaa, niin saako valtuudet poistattaa? Voiko pyytää ylläpitoa poistamaan väittämällä, että arvostelu ei ole totta?
Tuo poisto on kyllä ollut varmasti ikävä juttu sen ostajan kannalta, joka oli sen arvostelun kirjoittanut ihan aiheesta.
Voisiko joku kokeilla, että jos myyjänä poistat antamasi arvostelun (*), niin poistuuko samalla itse saamasi arvostelu?
*) Joillkain on varmasti niin paljon arvosteluja, että ei kaipaisi yhtä. :-)
Kun tekee ilmoituksen, niin keskustelut tarkistetaan ja katsotaan ilmoituksessa olevat tiedot ja jos ei ole syytä rumaan arvosteluun, niin poistetaan.
Aina löytyy niin ostajissa, kuin myyjissäkin törkimyksiä ja niitä jotka valittaa vain
Tämä on toisaalta myös arveluttavaa, koska toki paskan tavaran myyjä voi osata kuvata kaiken täydelliseksi ilmoituksessa ja olla tietty yliystävällinen viestinnässä, että vaikuttaisi ostajalle, että kaikki on täydellistä. Ostaja valitettavasti saa tietää totuuden vasta, kun postissa saapuu joku muovipussiin pakattu ryppyinen ja likainen mytty. Eli ostajallakin on aina oikeus jakaa oma kokemuksensa.
Torin ja huudon välillä jos vertailee, niin huudossa on mielestäni ollut kaikkiaan järkevämpiä kauppakumppaneita. Torissa on enemmän näitä, joille aivoja ja käytöstapoja on jaettu lusikalla kauhan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta homoilu, aloita siitä.
Olet outo.
Kun tekee ilmoituksen, niin keskustelut tarkistetaan ja katsotaan ilmoituksessa olevat tiedot ja jos ei ole syytä rumaan arvosteluun, niin poistetaan.
Aina löytyy niin ostajissa, kuin myyjissäkin törkimyksiä ja niitä jotka valittaa vain valittamisen ilosta.
Ei ne minun kohdalla suostuneet poistamaan, vaan käskivät vaan selvittää asian kahden kesken ostajan kanssa.