Miten saisi tori.fi:stä saadun negatiivisen arvostelun pois?
Vaikka olisinkin ehkä ansainnut sen (tuotteen kuntoluokitus meni ehkä väärin, heh), niin se ei näytä hyvältä...
Onko kikkoja?
Kommentit (23)
AP:lle tiedoksi. Ylläpito poistaa kun vaan pyytää ja keksii perustelut.
Jos vaikka jostain arvostelun vähäpätöisestäkin kohdasta voi saada vähänkin epäselvän käsityksen, niin lähtee ihan koko arvostelu, vaikkakin olisi kuinka ansaittu. Ja voi taas jatkaa! :-)
narsistinen ongelma: kuinka saada negatiivinen arvostelu pois, vaikka itse mokasin, niin en halua, että muut näkee sen. voivoi, minua parkaa.
sen sijaan voisi miettiä mitä mielipahaa aiheutti vastapuolelle, nöyrästi pahoittelisi sitä, myöntäisi oman mokansa ja vastapuoli saattaisi vaikka poistaa oman arvostelunsa. so simple! onko anteeksipyyntö todellakin noin vaikeaa tehdä?
Kun tekee ilmoituksen, niin keskustelut tarkistetaan ja katsotaan ilmoituksessa olevat tiedot ja jos ei ole syytä rumaan arvosteluun, niin poistetaan.
Aina löytyy niin ostajissa, kuin myyjissäkin törkimyksiä ja niitä jotka valittaa vain valittamisen ilosta.
Ei ne minun kohdalla suostuneet poistamaan, vaan käskivät vaan selvittää asian kahden kesken ostajan kanssa.