Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi tori.fi:stä saadun negatiivisen arvostelun pois?

Vierailija
14.01.2026 |

Vaikka olisinkin ehkä ansainnut sen (tuotteen kuntoluokitus meni ehkä väärin, heh), niin se ei näytä hyvältä...

Onko kikkoja?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee ilmoituksen, niin keskustelut tarkistetaan ja katsotaan ilmoituksessa olevat tiedot ja jos ei ole syytä rumaan arvosteluun, niin poistetaan.

Aina löytyy niin ostajissa, kuin myyjissäkin törkimyksiä ja niitä jotka valittaa vain valittamisen ilosta.

Ei ne minun kohdalla suostuneet poistamaan, vaan käskivät vaan selvittää asian kahden kesken ostajan kanssa.

Vierailija
22/23 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tiedoksi. Ylläpito poistaa kun vaan pyytää ja keksii perustelut.

Jos vaikka jostain arvostelun vähäpätöisestäkin kohdasta voi saada vähänkin epäselvän käsityksen, niin lähtee ihan koko arvostelu, vaikkakin olisi kuinka ansaittu. Ja voi taas jatkaa! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistinen ongelma: kuinka saada negatiivinen arvostelu pois, vaikka itse mokasin, niin en halua, että muut näkee sen. voivoi, minua parkaa. 

sen sijaan voisi miettiä mitä mielipahaa aiheutti vastapuolelle, nöyrästi pahoittelisi sitä, myöntäisi oman mokansa ja vastapuoli saattaisi vaikka poistaa oman arvostelunsa. so simple! onko anteeksipyyntö todellakin noin vaikeaa tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan