Mä olen velaton
Mutta ei mulla kyllä ole omaisuuttakaan. Se taitaa olla melkoisen harvinaista näin yli viisikymppiselle ihmiselle, ettei mitään kiinteää omaisuutta ole.
Kommentit (56)
Olisit vaan onnellinen, että olet velaton. On edes joku asia hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla ei ole huonekaluja, vaatteita eikä astioitakaan. Aika harvinaista kyllä.
Mulla ei ole itse asiassa noitakaan, kun asun täysin kalustetussa asunnossa. No vaatteita on suunnilleen ne, mitkä päällä ovat ulkona ollessa. Täysin velaton, ja säästöjä on.
Saamaton sä olet, et yhtään mitään muuta.
Entäs se sun mies? Oletko mennyt takaamaan sen lainoja tms.?
Vierailija kirjoitti:
Entäs se sun mies? Oletko mennyt takaamaan sen lainoja tms.?
En ole.ap
Eli mikä tässä nyt on se "ongelma" vai mitä tällä haet?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso pippeli. Hihi🤭
Mullapa on iso perse ja jääkaappi täynnä siideriä. Hihihii.
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä tässä nyt on se "ongelma" vai mitä tällä haet?
Mietin sitä, että kuinkahan paljon meitä yli viisikymppisiä on, joilla ei ole kiinteää omaisuutta.
No sulla tosiaan on mies ja jopa lapsi eli olet kyllä siinä mielessä kuin n. ????? tuhatta muutakin ihmistä. Et ole siis todellakaan mitenkään ainutlaatuinen. Olet myös ihminen, joita on vielä enemmän.
Velaton ja € 200 000 käyttö tilillä.
Vierailija kirjoitti:
No sulla tosiaan on mies ja jopa lapsi eli olet kyllä siinä mielessä kuin n. ????? tuhatta muutakin ihmistä. Et ole siis todellakaan mitenkään ainutlaatuinen. Olet myös ihminen, joita on vielä enemmän.
Kyllä mä sen tiedän, etten ole ainutlaatuinen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla ei ole huonekaluja, vaatteita eikä astioitakaan. Aika harvinaista kyllä.
Nuo ei ole kiinteää omaisuutta. Niitä ei edes perinnöksi lasketa.
Perinnönjaossa huomioidaan myös irtaimisto.
Tarkoitit varmaan perunkirjoituksessa.
Onko se velkaisuus sitten jotenkin "paremman" tai "aikuisemman" ihmisen merkki? Minusta kyllä ihan päinvastoin. Eletään "elämää", jossa maallinen menestys/omistaminen jatkuu hamaan tappiin asti. Painetaan niska limassa työssä, joka kuluttaa loppuun. Haaveillaan elämästä, joka alkaa kun sitten joskus pääsee eläkkeelle. Pahimmassa tapauksessa kuukahtaa ennen, kun ehtii nauttia yhtään mistään.
Minäpä olenkin munaton ja naimaton! Eiku, onpas mulla sittenkin pari munaa jääkaapissa.