Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen velaton

Vierailija
14.01.2026 |

Mutta ei mulla kyllä ole omaisuuttakaan. Se taitaa olla melkoisen harvinaista näin yli viisikymppiselle ihmiselle, ettei mitään kiinteää omaisuutta ole.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valishan on täydellisen uniikki ja täydellisen, mitä vaan. Oli kyse sitten mistä vaan. Kiva tietysti, että on hänelläkin edes jotain mistä iloita ja millä päteä.

*Tähän se tulee vastaamaan; Miten mä muka yritän päteä?!?

Vierailija
22/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kuinka tyypillistä tällainen?

Aika paljon suomalaisia asuu vuokralla ja harvalla niistä on kovin suurta sijoitusvarallisuutta. Tai asunnossa muuttotappioalueella, jossa sillä ei juuri myyntiarvoa ole.

Vaikka ei olisikaan myyntiarvoa, niin ei se ole paljon maksanutkaan.  Eli rahaa on jäänyt koko ajan itselle eikä vuokraisännälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valishan on täydellisen uniikki ja täydellisen, mitä vaan. Oli kyse sitten mistä vaan. Kiva tietysti, että on hänelläkin edes jotain mistä iloita ja millä päteä.

*Tähän se tulee vastaamaan; Miten mä muka yritän päteä?!?

Mua epätäydellisempää ja tyhmempää ihmistä ei ole olemassakaan.ap

Vierailija
24/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa valittaa, valittaminenhan on niin muodikasta että...Kyllä tää osaa aina kääntää ja vääntää asiat aina omaksi edukseen😆

Vierailija
25/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin velattoman asuntoni. Asun samassa asunnossa vuokralla, huolettomana ja sijoitan muuhun, sekä teen oikeastaan mitä lystään.

Kerroin ostajalordille, että mnä saatan sitten häipyä milloin tahansa ja samalla paskantaa lattialle.

Ostaja vain nauroi. Hänelle riittää, että vuokra tulee ennen kuin irtisanon kämpän. 

Vierailija
26/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua epätäydellisempää ja tyhmempää ihmistä ei ole olemassakaan.ap

Juu, juu. Tulihan sekin sieltä sitten taas. Meinaatko, että joku kiinteä omaisuus tms. tekis susta tai yhtään kenestäkään "täydellisen"? 

Vierailija
27/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin, joilla on sama tilanne. Toki sä olet aina harvinaisempi, oli kyse mistä vaan.

Vierailija
28/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kuinka tyypillistä tällainen?

Aika paljon suomalaisia asuu vuokralla ja harvalla niistä on kovin suurta sijoitusvarallisuutta. Tai asunnossa muuttotappioalueella, jossa sillä ei juuri myyntiarvoa ole.

Oletko laskenut paljonko olet pankille maksanut siitä myyntiarvoisesta asunnostasi?  Minä en maksanut pankille yhtään muuttotappioalueella.  Rahaa jää tasaiseen tahtiin sijoituksiin.

Vierailija
29/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saa valittaa, valittaminenhan on niin muodikasta että...Kyllä tää osaa aina kääntää ja vääntää asiat aina omaksi edukseen😆

Eli mä en saa keskustella täällä yhtään mistään asiasta? ap

Vierailija
30/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rikas. En tiedä mitä teen rahoillani. Siellä ne 400 000 euroa olleet 10 vuotta säästötilillä. Viime vuonna siirsin 30000 euroa käyttötilille ja vielä on 26000 euroa jäljellä.

Vierailija
31/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan tyytyväinen, ettei sulla kaiken muun mainostamisesi lisäksi ole vielä velkaakin! Sittenhän valittaisit siitäkin täällä, että kuinka niin kamalasti kaduttaa että velkaakin menit tekemään! Toki se olisi yksi asia lisää loputtomien valitustesi listaan, joten luultavasti vain nauttisit siitäkin saamastasi huomiosta.

Vierailija
32/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haet vaan loputonta huomiota, kuten moni on täällä todennut. 

Vierailija
33/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodikasta rahapuhetta rahan puutteesta. Jassoo.

Vierailija
34/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muodikasta rahapuhetta rahan puutteesta. Jassoo.

Ei kai se rahan puutetta ole ettei mitään omista?ap

Vierailija
35/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sitten velkaa, jos senkin puute noin harmittaa! Kyllä voi olla "ongelmat". Ja jos niitä ei ole, sekin on ongelma.

Vierailija
36/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä keskusteluissakin sen mukaan, mikä on muotikeskustelua? Täytyy olla pikkuisen tyhmä ja äärimmäisen pinnallinen, jos keskutellakin pitää mistä kaikki muutkin (muka) keskustelevat. 

Vierailija
37/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Valis osaa sitä(kään) päättää, onko sillä rahaa vai ei. 

Vierailija
38/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää mennä keskusteluissakin sen mukaan, mikä on muotikeskustelua? Täytyy olla pikkuisen tyhmä ja äärimmäisen pinnallinen, jos keskutellakin pitää mistä kaikki muutkin (muka) keskustelevat. 

Eihän täällä saa mistään keskustella. Kaikki on aina väärin.ap

Vierailija
39/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sullapa on ydinperhe! Vai joko sekin on taas muuttunut? 

Vierailija
40/56 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä aina hermostutaan joka ikisestä ketjusta, mitä teen. Ihan sama mitä asiaa se koskee.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi