Miesten kanssa vuorovaikuttaminen on tympeää
Vuorovaikutus on pitkälti informaation vaihtoa ja sen sijaan että miehet tekisivät tätä, he kaivavat aina munansa esiin ja yrittävät alkaa siittämään naista. Aivan käsittämättömän typerä ja tympeä tapa elää ja vuorovaikuttaa
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, vihreä liike, woke ja maahanm uutto kaikkinensa ovat naisten tyhmyydestä kumpuavia ilmiöitä, joita vastaan miesten pitäisi argumentin vastustaa.
Ja miehet uskovat enemmän jumalaan, ainakin nyky-Suomessa... Se on sitä älykkyyttä? 😅
Naiset haluavat kokea kiihkoa, ja sitten ne kokevat sitä johonkin miesten keksimään agendaan, esim jeesus ja ilmastonmuutos.
Sähän nyt outojen miesten kanssa oot vuorovaikutuksessa, missä sä oikein liikut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, vihreä liike, woke ja maahanm uutto kaikkinensa ovat naisten tyhmyydestä kumpuavia ilmiöitä, joita vastaan miesten pitäisi argumentin vastustaa.
Ja miehet uskovat enemmän jumalaan, ainakin nyky-Suomessa... Se on sitä älykkyyttä? 😅
Mies! Älä edes luule, että kelpaat tuollaisena. Sinä olet vain vajavainen nainen. Jos opettelisit käyttäytymään kuin nainen, voisit viimein nousta tuosta selkärangattomasta surkeudestasi. Tuotahan miehille on hoettu vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestä onkin tullut milleniaalinaisen ovimatto. Mitä tästä kaikesta seuraa, kun miehiä kohdellaan yhtenä homogeenisena ongelmaryppäänä? Miehet pitävät itsemääräämisoikeutensa rippeistä kiinni kynsin hampain ja ottavat kontrollin takaisin omista siittiöistään ja haluavat palata ajassa tukevasti 1300-luvulle.
Mistä sitten johtuu että minulle miehenä on viimeisen vuoden aikana ainakin neljä eri naista sanonut että ei ole koskaan aikaisemmin kenenkään muun kanssa käynyt yhtä syvällisiä keskusteluja kuin kanssani. Ja näissä usein ei olla puhuttu ollenkaan seksistä, tai sitten on menty niin syvään päätyyn ettei nainen ole koskaan kenenkään muun kanssa jutellut niin esim henkilökohtaisia ja luottamuksellisesti. Usein miehenä kuulenkin siitä että "kun sinulle voi sanoa ihan mitä vain"
Asuuko monet miehet yhdessä ihan "huonekavereina", käytännön syistä? Jos tulevat kumminkin hyvin toimeen toisen miehen kanssa. Pelätäänkö väärää tulkintaa?
Vierailija kirjoitti:
Asuuko monet miehet yhdessä ihan "huonekavereina", käytännön syistä? Jos tulevat kumminkin hyvin toimeen toisen miehen kanssa. Pelätäänkö väärää tulkintaa?
Mitä väärää tulkintaan? Seksuaalinen värikkyyshän on nykyään statuksen nousu. Ei enää eletä raamatunmallin mukaan ja suhteet saa olla mitä monimuotoisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset hankalia ja myrkyllisiä. Ja rumia! Viihdyn paremmin miesten seurassa.
Se on ihan ok olla homo 🤔
Yrititkö jotenkin loukata?🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että miesten ei pidä asua naisten kanssa.
M 50+
Miestä yritetään ajaa nyt vuorostaan kotiin lasten kanssa, koska voimaantunut naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä töissä ja harrasteissaan. Sori. Yksikään mies ei mene siihen miinaan, jossa he ovat nähneet naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka mies edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan pennut? Sori naiset. Ei onnistu tämä miinan virittely.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on päätetty päästää työelämään minkä takia heille piti kehittää ammatttteja joihin miehet eivät halua. Siksi piti kasvattaa julkista sektoria jotta kaikille naisille löytyy töitä. Tässä on onnistuttu Suomessa parhaiten. Siksi meillä on suurin julkinen sektori ja eniten naisia käsienheiluttelutöissä, joissa kulutetaan verorahoja mielikuvituksellisissa toimenpiteissä.
tämä on juuri se syy, miksi ei voida ottaa käyttöön kansalaispalkkaa. automaattinen raha ilman tukibyrokratiaa. korvaisi opintotuet, eläkkeet, työttömyystuet, sairaseläkkeet, toimeentulotuen ym.
jos ei tarvittaisi 400000 byrokraattia pyörittelemässä tukipapereita, niin mihin ne 400000 turhaa paperinpyörittäjää laitettaisiin. tosin olisi halvempaa maksaa niille kansalaispalkkaa kuin pitää niitä töissä verorahoilla kiusaamassa tuenhakijoita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten johtuu että minulle miehenä on viimeisen vuoden aikana ainakin neljä eri naista sanonut että ei ole koskaan aikaisemmin kenenkään muun kanssa käynyt yhtä syvällisiä keskusteluja kuin kanssani. Ja näissä usein ei olla puhuttu ollenkaan seksistä, tai sitten on menty niin syvään päätyyn ettei nainen ole koskaan kenenkään muun kanssa jutellut niin esim henkilökohtaisia ja luottamuksellisesti. Usein miehenä kuulenkin siitä että "kun sinulle voi sanoa ihan mitä vain"
Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole vain sen pillun perässä.
Miesten seksihalut ovat vähentyneet, koska miesten pyrkimys itsemääräämisoikeuteen on vuosien saatossa typistetty ja ehdollistettu, naisen kontrollin avulla tietenkin. Puhe miesten seksihaluttomuudesta ja siittiöiden pihtaamisesta pitää sisällään kuitenkin myös kieron logiikan. Mies ei halua, koska nainen raastaa häneltä sosiaalisen ja henkisen liikkumatilan.
Missä vika, siellä nainen. Ketä syytetään sitten, kun tajutaan, etteivät muunsukupuolisetkaan halua nussia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole vain sen pillun perässä.
Miesten seksihalut ovat vähentyneet, koska miesten pyrkimys itsemääräämisoikeuteen on vuosien saatossa typistetty ja ehdollistettu, naisen kontrollin avulla tietenkin. Puhe miesten seksihaluttomuudesta ja siittiöiden pihtaamisesta pitää sisällään kuiten
Ei tässä ole kyse mistään seksi haluttomuudesta vaan keskusteluista. Haluan seksiä joka päivä ja sellainen tulee kyllä hyvän naisen kanssa samassa paketissa. Mutta se vuorovaikutus. Se pitää olla ensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen parhaimmat keskustelut käynyt miesten kanssa ja muutenkin viihtyisin paremmin heidän seurassaan, mutta tietenkin seksi useimmiten tulee tavalla tai toisella siihen väliin.
Kun minulla on mennyt elämässä kaikki päin persettä eniten minua ovat auttaneet miehet, joiden kuva kuuluisi tietosanakirjassa kohtaan toksinen maskuliinisuus. Juuri ne tunnemykät mörököllit, jotka eivät jauha tunteista. Olen kiitollinen, että maailmassa on bruttokansatuotteita ja sotahistoriaa, joita voin ajatella. Sen sijaan, että joku pakottaisi minut kuvailemaan, miltä tämä elämäksi kutsuttu vitsi minusta tuntuu.
Heh, pakottaisi sinut kuvailemaan? Oikeasti naisille keskusteleminen tarkoittaa, että muiden pitää kuunnella naisen tunnetta. Ja tässä piilee oleellisin sääntö: kun nainen keskustelee, pitää myötäillä. Su
Miesten kanssa keskustelu on juuri sen takia mielekästä, kun se on aidosti dialogista. Miehet kuuntelevat ja tuovat esille ratkaisuehdotuksen. Miehet ovat useimmiten suoria eivätkä sano vain sitä mitä naisena toivoo kuulevansa. Olen myös huomannut, että luottamuksen syntyessä aika moni mies myös haluaa avautua -myös niistä tunteistaan ja ongelmistaan. Naiset taas helpommin kääntävät kaikki asiat itseensä ja hiljaisempi nainen saa kuunnella tunteja kestävää monologia ja toimia psykologina. Itse en arvosta myötäilevää miestä. Parisuhteessa toki kompromissit ja myötäily ovat välillä puolin ja toisin tarpeellisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin ylivertaisia ja todellisuudessa ei löydetä sukkia kaapista eikä voita jääkaapista. Hohoijakkaa.
Totta, miksiköhän tosi monella sukat ja alusvaatteet eivät löydy edes pyykkikoriin (tai pesukoneeseen) vaan jäävät lattialle tai tuoliin?
"It was always the women, and above all the young ones, who were the most bigoted adherents of the Party, the swallowers of slogans, the amateur spies and nosers-out of unorthodoxy" - George Orwell, 1984
Onpa aloittajalla erikoinen ja kovin yleistävä kuva miehistä. Jos itse ajattelee noin, se näkyy käyttäytymisessä ja sitä yleensä saa mitä tilaa eli juuri sellaisia tapauksia joita kuvailitkin. Kehottaisin katsomaan peiliin ja tutkiskella omaa mieltään ja asennettaan ennen kuin luovuttaa ja alkaa sysäämään ongelmaa miesten syyksi.
Se on ihan ok olla homo 🤔