Ajattelevatko miehet ihastuessaan paljonkin ihastustaan? Miten käyttäydyt hänen lähellään?
Ajattelevatko miehet ihastustaan yhtä paljon kun naiset? Naisena en saa miestä mielestä pois jos ihastun.
Todella rasittavaa.
Kommentit (18)
Joo, siitä ihastuksen tunnistaakin. Toisaalta, haitanneeko tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen kaiken aikaa ja näen unia hänestä.
Sama.
Emme ajattele, meillä on muutakin tekemistä.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Emme ajattele, meillä on muutakin tekemistä.
T: Mies
Niin varmasti.
En ole koskaan ihastunut keneenkään.
M47
Puhe tulee ihan oudolla sanajärjestyksellä. Ei pysty keskittymään siihen.
En, rupeen pikkuhiljaa kattelee jo uutta vallotusta siihen rinnalle xd
En. Siinä se on ihminen kaikkien muiden joukossa. Kymmenen sekuntia ajattelin ja sitten takaisin töihin.
Naama punasena pöhötetään hiljaa nurkassa ja ei vilkuilla minnekään.
Ajattelen ihastusta paljon, mutta kaikki ajatukset liittyvät seksiin hänen kanssaan.
viimmekssi olin iahstunnut tammikuussa 2005 mutta olin lukkoinen incelispoika enkä osoittnut tuntemuksiani kuinkaan siihen plikkaan kuhun olin lääpälläni lätkässä, ja sitten se homma kusikin aika pian ja hän kadoitti mielenkiintonsa muhum, t neitsytpoika yli 40
Vierailija kirjoitti:
jos se rasittaa, kunto noussee?
??
Kyllä! Se on semmoinen ihanan euforinen tunne iästä riippumatta. Ettei tunteiden kohdetta saa mielestä millään.
M80
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Se on semmoinen ihanan euforinen tunne iästä riippumatta. Ettei tunteiden kohdetta saa mielestä millään.
M80
Minusta se on ahdistavaa kun ei saa toista pois mielestään eikä pysty kontrolloimaan itseään täysin tilanteissa kun näkee ihastuksen. Sitä joko puhuu ihan typeriä tai vaikutan muuten vain tyhmältä ja muutenkin tuntuu, että nolaan vain itseni.
Ajattelen kaiken aikaa ja näen unia hänestä.